|

گشت ارشادی ها با "ریحانه پارسا" پول پارو میکنن؛ بوسِ کارداشیانم که ناجورش کرد!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا با انتشار استوری از طرفدارانش خواست که به خاطر حضور او برای تماشای فیلم گشت ارشاد 3 را نبینند!

لینک کوتاه کپی شد
2

فیلم گشت‌ ارشاد ۳ درحالی بدون هیچ مشکلی با بازی ریحانه پارسا اکران شده و مثل باقلوا می‌فروشد که به‌تازگی بازی او در فیلمی به‌نام آخرین نگاه در ترکیه و با اسم دیوا پارسا رسانه‌ای شده‌است.

به گزارش «شایانیوز» ریحانه پارسا که مدتی پیش به تعریف و تمجید از سعید سهیلی پرداخته بود و گفته بود اگر فقط یک مرد در سینمای ایران باشد او کسی نیست جز آقا سعید خان سهیلی گویا به یکباره نظرش کلاً عوض شد!

ریحانه روز گذشته استوری منتشر کرد و از عوامل گشت ارشاد سه علی الخصوص تهیه کننده اش محمد شایسته انتقاد کرد و نوشت: اون فیلیمی که همه جا از فروش بالاش صحبته و هنوز دستمزد قرارداد منو نداده من توقعی از سود فروش ندارم ...یک درصد اگه به خاطر حضور من دارید می رید فیلم رو ببینید بدونید که هیچی از اون فیلم به من نمی رسه...حتی حق خودم...بعد این آقا (محمد شایسته) داره پو پارو می کنه....

divanebycassowary_2722539632215554577_47818157715

سواستفاده گشت ارشادی ها از ریحانه پارسا برای فروش فیلم!

گشت‌ ارشاد ۳ از این بحران کرونا و احتیاج سینما به فیلم‌های پرفروش و البته نیاز مردم غمگین و خسته از روزگار کرونایی، نهایت استفاده یا بهتر بگوییم سوءاستفاده را کرد و برای خنده گرفتن از تماشاگر، به چه خط قرمزهایی که متوسل نشد؛ از بهره‌گیری از اسم و تصاویر کیم کارداشیان در شروع قصه و ماجرای مراسم ازدواج جنجالی‌اش با عباس‌آقا بزرگی و روبوسی جورج کلونی با کیم که موجبات فوران غیرت عباس و به هم خوردن مراسم عروسی و زندان‌رفتن عباس را فراهم می‌کند.

 البته همه این تاخت و تاز و قصه‌گویی پرزرق و برق و فانتزی اولیه، صرفا توجیهی برای حضور نداشتن حمید فرخ‌نژاد در قسمت سوم گشت‌ارشاد است و بس و ارزش کاربردی در قصه ندارد

اما فکر نکنید که عبور گشت‌ارشاد ۳ صرفا به خیالپردازی با کیم کارداشیان محدود می‌شود، نه. 

mohamad.shayesteh_1637830122

به هر روی فیلم گشت‌ ارشاد ۳ درحالی بدون هیچ مشکلی با بازی ریحانه پارسا اکران شده و مثل باقلوا می‌فروشد که به‌تازگی بازی او در فیلمی به‌نام آخرین نگاه در ترکیه و با اسم دیوا پارسا رسانه‌ای شده‌است که حتی پوستر آن هم که پارسا مردی سن و سال دار را در آغوش گرفته، اشاراتی به صحنه‌های نامتعارف و جنجالی احتمالی دارد.

15270063

پوستر فیلم آخرین نگاه ریحانه پارسا

ریست فکتوری ریحانه پارسا در ترکیه!

ریحانه پارسا در ترکیه مدام فاز عوض می کرد یک روز قمارباز شد و با پویان مختاری همکاری کرد فردایش سراغ اتومبیلرانی رفت و روز دیگر میکروفن به دست شد و خواننده شد. این ها همه و همه ریحانه را هر چه بیشتر در منجلاب فساد فرو برد و کار را به جای رساند که حتی زمزمه هایی از خودکشی ریحانه پارسا هم شنیده شد. خود ریحانه هم که گویا از زندگی این یکی دو سال بسیار خسته شده بود به قول خودش ریست فکتوری کرد و موهایش را ته تراشید و خواست زندگی تازه ای شروع کند.

reyhaneparssaa_1636552381

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • زهرا ارسالی در

    یعنی این بازیگرا ایرانی شور شو در آوردن فقط خود نمایی چرا یک خورده کارهای خیر خواهانه رو انجام نمیدن فقط بلدن خودشونو نشون بدن همه کار بازیگرا هالیوود رو الگو خودشون میکنن ولی آنجلا جولی رو نمیبینن که تو مناطق محروم وکشورا فقیر داره کمک میکنه بازیگرا ی ما فقط بلدن پز بدن وبس

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفم

  • ناشناس ارسالی در

    فقط گند تریناش افتادن تو ایران؟!😐
    اونم ایران ک ملت انقد محجبه بازی در میارن؟!😐😑

  • بهار ارسالی در

    عزیزم........ 💔💔

  • ناشناس ارسالی در

    خدای بالاسرش رو نمیبینه..چقد گناه..تاکی تا کجا..چقدجلف بازی..

  • سمی ارسالی در

    چقد ناراحت شدم . به دختر باید به کجا برسه که اینجوری موهاشو از ته بزنه

  • شیلا ارسالی در

    امان از این مردم که فقط سرشون تو فضولیه نه کارو زندگی

  • .... ارسالی در

    زندگی و رفتار هر کسی ب خودش مربوطه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها