|

"دنیا خانوم" ده روز بعد پسرش به دنیا اومد؛ کادو فوقِ گرون مامان خانومو بین!

donya jahanbakht shayanews

دنیا جهانبخت حالا بعد از ده روز که از تولد شازده کوچولوی شاخش گذشته نوبت به تولد خودش رسید و دستبندی خفن از مامان خانم هدیه گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
5

دنیا جهانبخت با تولد نوزادش دوباره به یکی از چهره‌های جنجالی فضای مجازی تبدیل شد. او بعد از اینکه آرتام به دنیا آمد هیچ عکسی ازش منتشر نکرده بود و به قولی چند روزی فالوورهایش را در خماری گذاشت اما بلاخره دنیا خانم جهانبخت تصویر تمام رخ این کوچولو را که به دنیا آمدنش حدود یک و نیم میلیارد هزینه رو دست دنیا خانم گذاشته بود را منتشر کرد.

به گزارش «شایانیوز» دنیا خانم ابتدا می خواست بچه اش را در روز تولد خود یعنی 30 آبان به دنیا بیاورد و از قبل هم قول چنین روزی را به فالوور هایش داده بود! اما درست چند روز قبل از زایمان، پنجشنبه 20 آبان به گفته خودش به دلایلی باید زودتر بچه را به دنیا بیاورد و حالا آقا آرتام در روز تولد مادرش ده روزه است.

اما خانم سلبریتی آنقدر محو شازده اش شده که تولدی برای خود نگرفت. تنها در یک استوری هدیه مادرش که دستبندی گران قیمت بود را نشان داد.

از این ها که بگذریم جالب است بدانید آقا آرتام قبل از ورودش به این دنیا پیج اینستاگرامی داشته است و بیش از 1.3 میلیون فالوور هم پیجش خالی اش را داشته اند. حالا که 2 میلیون دنبال کننده این پیج را دارند اما برای چه معلوم نیست!

برای کسانی که دنبال کننده او در فضای مجازی هستند باید گفت خانم شاخ به پول ایران روزی 250 میلیون تومان درآمد دارد و قطعا از پیج فرزندش هم برای کسب و کار استفاده خواهد کرد. حالا اینکه از یوتیوب چقدر دلار دریافت می کند به کنار!

donyanini_1637161168

از دیگر مواردی که این روز ها شاخ کاربران را درآورده هیکل خانم خانما است که در عرض دو سه روز از مانکن هم مانکن تر شد که البته دنیا جهانبخت برای این هم جواب دارد و قرار است در ویدیویی که در حال درست کردنش است تغزیه و ورزشش را توضیح دهد تا مادران راهکار خانم سلبریتی را بدانند!

که البته این هم در یوتیوب گذاشته میشه و قطعا خیلی ها حتی آقایون و مجرد ها هم از روی تعجب منتظر دیدن این ویدیو هستند و بازدید بالایی میخوره. در ادامه تصویر دنیا جهانبخت را ده روز بعد از زایمان مشاهده می کنید!

donya_1637585387

اظهار نظر ننه مهراد درمورد آرتام!

با اینکه به نظر می رسد دنیا این روزها در کنار پسرش آرتام ایام خوشی را سپری می کند اما انگار هنوز هم به مهراد فکر می کند و یا به عبارت بهتر با خود مهراد نه اما با نزدیکان او در ارتباط است.

دنیا در جدیدترین استوری که منتشر کرد پیام مادر مهراد را گذاشت که درباره شکل و شمایل نوه اش اظهار نظر کرده بود.

طبق استوری ادعایی دنیا مادر مهراد خطاب به او نوشت: آرتام اصلا شبیه بچگی های مهراد نیست و انگار به خود دنیا رفته و اصلا ابرو نداره....البته ننه مهراد به دماغ آقا آرتام هم گیر داد و گفت به نظر بینی بزرگی داره....

donya_2709570024110962954_373148161

البته اظهارنظرهای مادر مهراد درباره نوه اش به مذاق دنیا خوش نیامد و او هم در جواب نوشت: خداروشکر که بچه هیچ چیش به شما نرفته.

حالا ببینید از این بچه دماغ بزرگ و کم ابرو چی میسازم که امثال تو یه ذره خجالت بکشید

58

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نیلوفر ارسالی در

    چه پدر بی مسولیتی جواب خداوند را چه طوری می خواهد بدهد

  • ناشناس ارسالی در

    اخه این سلبریتیهاکی باشن که بخواهیم راجع به انها نظربدیم

  • ناشناس ارسالی در

    خواهش اینا رو به ما نشون ندین

  • مه نیا ارسالی در

    سلام واقعابهش میاد کادویی که گرفته

  • ناشناس ارسالی در

    بجای جهانبخت باید بگن بدبخت 😣

  • ناشناس ارسالی در

    ایشالله خوشبخت باشه ..مبارکش باشه ...هزار بار آرزوی خوشبختی براش دارم

  • نانشناس ارسالی در

    بخدا همش فیلمه بخدا مردم رو سرکار میذارن فقط برای کسب درآمد برای فالوور ببشتر،،

  • ناشناس ارسالی در

    از کیم کارداشیان الهام گرفته استایلش

  • محمد حسینی ارسالی در

    چه سر و وضع ناجوری دارن

  • نازنین ارسالی در

    مادر مهراد مگه با دنبا دعوا نکرده بودن اینجا چکار میکنه اینطوری آدم ها خیلی خنده دار هستن

  • ناشناس ارسالی در

    فکرکنم بچه مال خودش نیست کلابارداری وزایمان همش فیلمه،،،نمیدونم چه برنامه ی چیدن اینا،،،مگه میشه زایمان کنی بعدمثل مانکنهاباشی،،،همش دروغه باباسرکارتون گذاشتن،،امثال دنیاجهانبخت مهردادجم نشستن اونوردارن به ریش شمامیخندن اینقدرساده نباشیدبنده های خدا،،،

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها