|

آقای بازیگر دیگه نقش بازی نمیکنه اما پول پارو میکنه؛ زن و زندگی شاخِ استخری!

shahrokh estakhri shayanews

شاهرخ استخری بازیگر معروف ایرانی است که دیگر با انتشار تصاویر خود و خانواده اش دادِ کاربران فضای مجازی را در آورد!

لینک کوتاه کپی شد
6

شاهرخ استخری بازیگر معروف و محبوب ایرانی است که البته چند سالی می شود با فعالیت بسیار زیادی در اینستاگرام و ریختن زیر و روی زندگی اش در فضای مجازی نظر کاربران را نسبت به خود عوض کرده است.

به گزارش«شایانیوز» شاهرخ خان استخری آن وقت ها که هنوز ثروتمند و شاخ نشده بود بر این عقیده بود که تصاویر همسرشان خانم سپیده بزمی پور را در ملا عام و فضای مجازی پخش نکنند اما ظاهرا با رونق گرفتن درآمد های نجومی اینستایی خیلی از بازیگران حجابشان شُل شد خیلی ها هم تغییر نظر دادند. 

آقای استخری از دسته هنرمندانی بود که اگر نگاهی به گذشته اش بی اندازید اختلاف 180 درجه ای را به راحتی متوجه می شوید. استخری و رهنما از بازیگرانی هستند که دیگر دادِ کاربران را درآورده اند و لحظه ای از خود و یا خانواده شان پست و استوری می گذارند. در ادامه هم تصاویر جدیدی که همسر آقای بازیگر از همسر و دخترانش منتشر کرده را مشاهده می کنید.

شاهرخ استخری و دخترش

البته سپیده خانم عکس های زیادی هم در کنار شوهرش منتشر می کند تا خوشبختی و عاشقانه هایشان را در چشم کاربران فرو کند حالا به هر بهانه ای و با هر کپشنی!

شاهرخ استخری و خواهرش در ادامه هم تصویر خودش همراه با رفیق رفقا را هم مشاهده می کنید. سپیده بزمی پور ظاهرا علاقه زیادی به نوشتن و توضیحات زیاد دارد و در جواب یکی از فالوور ها که نسبتِ این خانم ها را پرسیده بود تک به تک با جزییات توضیح داد!

سپیده بزمی پور

فخر فروشی و خانه لوکس شاهرخ خان

انتشار تصاویر و لحظات زیبای هنرمندان و خانواده شان برای مردم جالب و دیدنی است اما اینکه راه به راه از هر لحظه چیزی برای انتشار داشته باشی و دائم در حال فخر فروشی باشی حتی برای طرفدارانشان هم کم کم خسته کننده شده و صدایشان در می آید.

به قول برخی از کاربران ظاهرا آقای استخری و خانم بهاره رهنما برای نشان دادن و کلاس گذاشتن مسابقه گذاشته اند!

در ادامه ویدیویی از منزل لوکس آقای بازیگر را مشاهده می کنید که همسرشان برای همین قرتی بازی های مجازی گرفته و به اشتراک گذاشته اند.

شغل دوم و البته پردرآمد آقای بازیگر

شاهرخ استخری علاوه بر بازیگری شغل دومی هم دارد. او دارنده سه شعبه طلا فروشی است که در مناطق مختلف تهران نیز قرار دارند.

یکی از شعب در مجتمع آرتمیس است، شعبه ای دیگر در مجتمع گلستان و یک شعبه هم در زعفرانیه! با توجه به اینکه طلافروشی شغل پردرآمدی است باید هم آقای بازیگر نقش بازی کردن را کنار بگذارد و کم کار شود.

ناگفته نماند اولین گزینه ای که به نظر شاهرخ استخری رسید رستوران داری بود اما با تحقیقاتی که انجام داد و از هنرمندانی که این حرفه را دنبال می کنند متوجه پر مشغله و وقت گیر بودن آن شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Mobina♡ ارسالی در

    شما چیکار به زندگی و شغل مردم دارین؟ دوس دارن اون کارو بکنن به شما ربطی نداره
    درضمن سپیده‌جون همسر آقای استخری خیلی خانم بااحترام و مهربونیه و من خیلی خانودشونو دوست دارم

  • ناشناس ارسالی در

    خوش باشید تا همیشه

  • اصغر ارسالی در

    ماشالله همه داف هستن کی اینارو آره

  • امید ارسالی در

    خانم بهاره هرچقدر ازاین وربزنه یا اونور دیگه سنشو میخاد چکار کنه به رقیباش نمیرسه

  • ناشناس ارسالی در

    این زنان سلبریتی زنانی هرزه وبیحیا هستند وشوهران آنها بدتر

  • علی ارسالی در

    لطف کنید به این ناز نازیا تون بگید خونه هاتون نشون مردم بی خونه ندین یک سر برید خونه سازمانی اونا های که دارن از کشور دفاع می کنن ببینن

  • غفار ارسالی در

    500هزارتومن یا500میلیون؟😨

  • کیانوش شانقی ارسالی در

    نوش جونش

  • علی ارسالی در

    خودفروشی مدل جدید بدل مسافرکشی ایشون البته بی غیرتی دیگه الان محل پول دآوردن وکلاس شده خاک برسر صداوسیما اینارو میاره الکو میکنه بخاطر داشتن بیننده.

  • خسرو ارسالی در

    بترسیدازاه اینقدر زندگی‌های لاکچریتون رابرخ این مردم نکشیدمردم کرفتارندبترسید

  • زهرا ارسالی در

    خدا‌رو‌شکر‌‌،خدا‌بهشون‌بیشتر‌بده،ولی‌خیلی‌بازیگر‌خوبی‌بازم‌کار‌کنه‌خیلی‌خوبه

  • ناشناس ارسالی در

    اگه میخواهی ثروتمندترین مرد دنیا بشی ،فیلم ......بزارین، حمامو. ..

  • حسین ارسالی در

    این شدبازیڪن معروف؟؟؟
    بدبخت مردمی ڪه بابت نمایش اینا پول میدن
    واقعا پول حیثیت و آبرو نمی شناسه

  • مهدی کریمی ارسالی در

    یعنی خانواده بی ارزش سبک بخاطر پول زن بچه شدن تبلیغات زشته بدبخت

  • ه ارسالی در

    دقیقازن شاهرخ استخری خانم بزمی کپ زن مهدی قائدیست....
    جفتشه

  • آوا ارسالی در

    زندگی مردم ب شما ها هیچ ارتباطی نداره مگه شما هر فضولید شاید یارو دوست ندارم عکسش منتشر بشه آخه شما ها با مردم مشکل دارین اصن دوست دارن اینجوری باشن شما ها سرتون تو زندگی خودتون باشه شاهکار کردید دنبال چی میگردید تو زندگی دیگران خجالت هم خوب چیزیه واقعا که یکم فقط یکم خجالت بکشید

  • پناه ارسالی در

    واقعا که اصلا نمی‌دونم باید چی گفت! اولا ایشون خودشون در مورد منتشر نشدن عکس همسرشون همون زمانا گفتن که من تصمیم نمی‌گیرم و همسرم فیلا امادگیشو نداره خب حالا عکس رو گذاشتن به شما چه؟ بعد هم اونا به خاطر ما سه میلیون و نود هزار نفر که می‌میریم واسه این پست واستوری ها پست میزارن استوری میزارن نه واسه امثال شما که میخواین از هر چیزی پول در بیارین قرار هم نیست چیزی رو در چشم کسی بکنن آره شاید از نظر امثال حسودی مثه شما اینطور باشه اما آدمای عادی که طرفدارشون هم نیستن وقتی این عکسا رو میبینن دلشون شاد میشه از دیدن ارامش و شادی دیگران ما هم که میمیریم واسشون... اما متاسفانه امثال حسودی مثل شما فکر میکنن همه میخوان چیزی رو تو چشمشون بکنن.. بله سپیده جون برا فالووراشون وقت میزارن توضیح میدن تو پیج سپیده بانو حال خوب موج میزنه و انقدر صمیمیت هست که نگو بله برامون وقت میزارن و توضیح میدن معرفی میکنن همه جا به یادمونن و دوسمون دارن نمیدونم چطور میتونید با همچین فرشته هایی اینطور برخورد کنید قطعا برای پول.. اما نمیدونم میدونین یا نه اونا انقدر خوبن انقدر خوبن که حتی برای امثال شما هر شب کلی ارزوی قشنگ میکنن برای امثال شما بهترین ها رو میخوان ما برای هر سایت دیگه ای که یذره تیترشون شاید ممکنه برای کسانی که خبر رو ندیدن شک بر انگیز باشه میگیم لطفا حواستون رو بیشتر جمع کنید و ابروی هنرمندانمون براتون مهم باشه اما با نگاه گذرایی که به سایتتون و خبرا و تیترای دیگتون انداختم فهمیدم کارتون شایعه سازی هست و هیچ سلبریتی حق نداره یه عکس بزاره که شما شروع میکنین به خبر ساختنو دروغ گفتن ولی بیخیال کسیرو که خوابه میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو به خواب زدرو نه امیدوارم یه روزی بفهمین خیلی چیزا مهمتر از پوله مثلا اعتبار ادما.. یه شخص با گلوله خراب میشه ولی یه شخصیت فقط با تهمت کاش بفهمین که طرفداران واقعی برای همه این شایعه هاتون و دروغ هاتون جوابی دارن کاش بفهمین....

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها