|

چرا "نفیسه خانم روشن" هر کاری می کنه فحش می خوره؛ از کاپیتان حاجیش چه خبر؟

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن از دست فالوورهایش بسیار عصبی شده و با انتشار پستی از اینکه به او فحش می دهند گلایه کرد

لینک کوتاه کپی شد
4

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها بیشتر از حضور در قاب تصویر و یا پرده نقره ای سینما او را در اینستاگرام می بینیم و انگار رقابت تنگاتنگی با بهاره خانم رهنما دارد با انتشار پستی از رفتار فالوورهایش انتقاد کرد.

به گزارش «شایانیوز» نفیسه روشن یک سالی می شود که در فضای مجازی بسیار فعال شده و تقریبا هر روز حاشیه جدید دارد. یک روز ویدیو ازدواج و رقص اش را منتشر می کند و روز دیگر تصویر صورت مشت خورده اش را استوری کرد و چندی بعد هم از طلاق اش گفت و آمد از شوهرش عذرخواهی کرد و از کسانی گفت که رابطه او و همسرش را شکرآب کردند و منجر شدند این دو از هم جدا شوند.

نفیسه بعد از جدایی از همسرش هم حاشیه کم نداشت و حتی در یک برحه شایعه خودکشی او مطرح شد و بعد تر سفر کربلای خانم بازیگر آنهم در اوج کرونا حاشیه ساز شد و خانم هنوز از زیارتن برنگشته بود که دوباره عاشق شد و اصلا عده ای گفتند نفیسه کربلا را برای ماه عسل انتخاب کرده بود!

تیره روزی های نفیسه در اینستاگرام ادامه داشت تا اینکه بلاخره صبر نفیسه خان به سر رسید و با انتشار ویدیو حسابی از خجالت همه درآمد و مردم را نادان خواند و از زحمات و رنج حرفه ای بازیگری گفت.

این صحبت های نفیسه روشن بسیار شبیه به حواشی اخیر بهاره رهنما بود و بسیاری در شبکه اجتماعی گفتند که نفیسه دنبال رو بهاره شده و احتمالا همان مسیری را خواهد که که دوست رفیق نزدیکش پیموده است.

حالا اما انگار نفیسه از فضای مجازی و هجمه هایی که به او شده خسته ده و با انتشار استوری در اینستاگرام از این همه توهین و فحش که به او می دهند گلایه کرد.

nafisehroshan_2704072370441744996_710128517

nafisehroshan_1618659605

البته به نظر می رسد خود خانم روشن چندان هم از این حواشی که برایش پیش آمده و اورا در صدر اخبار اینستاگرام قرار داده ناراحت نباشد چرا که اگه از حاشیه ناراحت بود که ازدواج و طلاق و هزار مورد دیگه زندگی خصوصی اش رو پهن اینستاگرام نمی کرد!

پس وقتی چنین افرادی هر موردی را انتشار می دهند از لاکچری بازی ها گرفته تا نمایش اندام و بوس بازی هایشان با آقای شوهر، دیگر نباید از انتقاد مردم به این شدت واکنش نشان دهند چون خودشن چنین اجازه ای داده اند و قطعا هم نظرات مختلفه و قرار نیست همه مردم طرفدار آن ها باشند. در ادامه نمونه ای از مورد خصوصی خانم بازیگر را مشاهده می کنید که در صفحه میلیونی اش منتشر کرده بود!

ناگفته نماند خانم بازیگر هنوز از شوهر جدیدشون رونمایی نکرده اند.

Untitled (1)

Untitled

نفیسه+روشن

بیوگرافی نفیسه روشن:

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

nafisehroshan_1632300082

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها