|

آرایش "بد و ژولیده" بازیگر معروف در رستوران؛ نفیسه در حال تعویض شوهر!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن تبدیل به بازیگری پر حاشیه شده که دوست دارد با هر چیزی خودنمایی کند، یک روز با شوهر جدیدش روزی دیگر با خوش گذرانی و تفریحاتش!

لینک کوتاه کپی شد

نفیسه روشن بازیگر مطرح سینما و تلویزیون است که این روزها بسیار کم کار شده اما در عوض یک اینستاگرامی پر کار است و مدام از احوالات خود چه خوب چه بد پست و استوری منتشر می کند.

به گزارش«شایانیوز» نفیسه روشن برخلاف نقش های مظلومی که در سریال ها داشت در واقعیت بسیار تند و تیز و قرتی می باشد.گاهی حرف ها و یا تیپ و ظاهر این بازیگر زن مورد انتقاد قرار می گیرد چون ناخوشایند است! البته ناگفته نماند گاهی این رفتار ها از سوی هنرمندان از عمد می باشد تا کمی خود را بر سر زبان ها بی اندازند. 

از این ها که بگذریم نفیسه روشن بسیار اهل خوش گذرانی و تفریح است به خصوص رستوران گردی. این بازیگر زن تصاویر زیاد از خود به اشتراک می گذارد و به تازگی هم تصاویری همراه با مادر و برادر هایش پست کرده که در ادامه مشاهده می کنید.

نفیسه روشن

خانم های بازیگر در ایران خیلی علاقه دارند تا آرایش ها غلیظ داشته باشند، حالا اینکه هر کدام چقدر عمل زیبایی دارن به کنار! البته هنرمندانی هم هستند مثل خانم لیلا حاتمی که دارای چهره ای نچرال و ساده هستند اما در عوض جایگاهی درخشان دارند.

اما نفیسه روشن یک علاقه بسیار خوب هم دارد و آن این است که خیلی دوستدار حیوانات می باشد و به حیوانات آسیب دیده کمک می کند.

فحاشی نفیسه خانم به فالوور ها

نفیسه روشن آن طور که باید روی اعصاب خود کنترل ندارد و گاهی حرف هایی ناجور به کاربران میزند و حتی فحاشی می کند( البته درست است که برخی از کاربران حرف های بسیار زشتی به سلبریتی ها می زنند اما هنرمندانی هم هستند که این قضیه را جوری دیگر مدیریت می کنند).

نفیسه روشن

خانم بازیگر امسال جنجال های زیادی داشت که هم باعث خبرسازی شد و هم تنش نیز برای خود داشت که البته مقصر همه شان هم خودش است. او یک روز از طلاقش می گوید روز دیگر با فاصله کم از عشق و عاشقی و شوهر جدیدش می نویسد آن هم در راه کربلا! به هر حال خیلی ها هنوز منتظر دیدن همسر جدید خانم بازیگر هستند که هنوز از او رونمایی نکرده است.

نفیسه روشن

بیوگرافی نفیسه روشن:

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها