|

بهاره مگه حاجی جونش "بالاخواش" درآد؛ "به زنِ بی نواش نگاه کنید"

امیر خسرو عباسی همسر بهاره رهنما با انتشار پستی از همسرش حمایت کرد و به نوعی جواب منتقدان بهاره را داد

لینک کوتاه کپی شد
8

بهاره رهنما هفته بسیار عجیبی را پشت سر گذاشت. خانم رهنما اوایل هفته برای اجرای یک برنامه نمایش خوانی به ترکیه رفت و طبق ادعای خودش برنامه بسیار خوب و پرتماشاگری را در چند سانس اجرا کرد.

به گزارش «شایانیوز» خانم رهنما بعد از اجرای این برنامه به روال همیشگی به سراغ فالوورهایش رفت و مشغول گذاشتن پست و استوری شد. در این بین بهاره رهنما روی عرشه یک کشتی تفریحی لایو گذاشت و صحبت هایی کرد که در ایران بازتاب بسیار منفی داشت.

بهاره رهنما گفت: «من این همه سال کار کردم، خیلی عادی است که بتوانم در این سن آسایش خاطر مالی داشته باشم و زندگی‌ام را راحت بگردانم.

هر آدمی که نتواند بعد از ۳۰ سال کار کردن زندگی خوب داشته باشد و آسایش و آرامش برای خودش و خانواده‌اش فراهم کند، به نظرم بی‌دست و پاست. من سال‌ها زحمت کشیدم و کار کردم و طبیعتا الان هم چیزی که دارید می‌بینید، نتیجه زحمات من است».

لایو جنجالی بهاره رهنما در ترکیه
 

پس از انتشار این ویدئو، برخی از کاربران فعالیت‌های رهنما در فضای مجازی و ازدواجش را یادآوری کرده و گفته‌اند که او چند بیزینس را مدیریت می‌کند و روزانه تبلیغات بسیار زیادی را منتشر می‌کند و در مقابل مبلغ‌های هنگفتی هم دریافت کرده است.

با توجه به این حجم از تبلیغ که از هر چیزی هم می‌گذارد و از هیچ چیزی نمی‌گذرد، یک بار هم طلاق گرفته و مهریه اش را هم دریافت کرده و الان هم یک همسر ثوتمند دارد.

آن‌ها گفته‌اند که با نشان دادن ثروتی که برای نصفی از آن هم زحمت نکشیده نباید فخر بفروشد و به دیگران توهین کند، چون او با همین حاشیه‌ها دست و پا درآورده و با کمک اینستاگرام به اینجا رسیده است.

صحبت‌های جنجالی بهاره رهنما، به اعتقاد کاربران، هنرمندان و رسانه‌ها، یک توهین به تمام عیار تلقی شده، به همین خاطر آن‌ها پاسخ‌های بسیار انتقادی و تندی را روانه رهنما کرده اند.

علاوه بر این افراد، چندتن از کارتونیست‌های سرشناس هم با ساختن کارتون هایی، گفته‌های رهنما را به باد سخره گرفته اند.

414030_366

 

بهاره خانم رفت رو دور ماست مالی

بهاره خانم بعد از صحبت های ناجورش و بی دست و پا خواندن اشخاصی که مثل او که بعد از سی سال کار به چنین ثروتی نرسیده اند، ویدیویی دیگر منتشر کرد و خواست که حرف هایش را به نوعی ماست مالی کند اما هیچ اثری نداشت!

Untitled (5)

البته بهاره در آخر استوری هم از عقده های قدیمی گفته که احتمال می رود روی سخنش با جاری سابقش شقایق دهقان باشد که حسابی او را انتقاد کرد.

حاجی بازهم پشت بهاره درآمد

بعد از این همه حواشی بهاره خانم از استانبول به تهران برگشته و حالا حاجی که در طول چند سال زندگی مشترک همیشه از همسرش حمایت می کرد این بار هم پشت بهاره خانم درآمد و با انتشار پستی در اینستاگرام خطاب به همسرش نوشت:

مهربانیت ماهی است که پشت ابر نمی ماند

amir_khosro_abbasi_1636550926

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بهاره رهنما ثروتش را از راه تعویض شوهر بدست آورده نه نان بازو

  • ناشناس ارسالی در

    🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

  • ناشناس ارسالی در

    خانم رهنما دیگه حنا یت برای مردم رنگی ندارد،همان حاجی را بچسب

  • حق طلب ارسالی در


    جامعه ما دیگه تحمل این همه گستاخی ها را نداره...
    در دیزی باز بود و ایشون هم از ولع افتاد به لفت و لیس.....

  • ناشناس ارسالی در

    اخبار تکراری و کم ملات ..👌😊

  • ناشناس ارسالی در

    خب این مهربون پشت ابر جاش نمیشه بی زبون 😁😁😁

  • ناشناس ارسالی در

    چرا یه سری از مردم تو فضای مجازی این مدل ادما رو دنبال کنن که از سر صدقه سر همین مردم به جایی برسن بعد یه چنین ادمایه خودشیفته براشون کلاسم بذارن

  • ناشناس ارسالی در

    خانم رهنما فقط مالیات بر درامد را دادی .......کسانی برای امنیت خون دادند و شما در این امنیت پولدار شدی پس مالیات واقعی را پرداخت نمایید

  • ناشناس ارسالی در

    به روباه میگن شاهدت کی میگه دمم
    خاک بر سر حاجی

  • ناشناس ارسالی در

    اینا هردو تاشون خل وضع ان
    فکر می کردم فقط بهاره خل وچله

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها