|

بهترین گوشی تا 15 میلیون / کف دستتو بیار بفرما بهترینای حال حاضر بازار خدمت شما حبیبی

در این مقاله به معرفی چندتا از بهترین گوشی ها تا 15 میلیون پرداختیم که میتونید با توجه به اون ها یه انتخاب و خرید خوب داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گوشی ها این روزا در برخی از موارد حتی از دوستانمون هم به ما نزدیک تر هستن چرا که این وسیله های الکترونیکی هر کدوم برای صاحب خودشون مخزن الاسراری هستن که و چیزهایی رو از ما میدونن که شاید حتی نزدیک ترین فرد تو زندگیمون هم اون رو ندونه و به همین دلیل بیخود نیست که یه عده میگن موقعی که ما مردیم گوشیمون رو هم با خودمون خاک کنید! اما در این بین گوشی ها همونقدر که وقت ما رو پر کردن میتونن به وقتمون هم گند بزنن اون هم با اداهایی که از خودشون درمیارن مثلا یهو خاموش میشن و این سوال رو پیش میارن که چرا گوشیم یهو خاموش میشه و شما رو مجبور میکنن که دلایل مختلف رو برای پیدا کردن دردشون بررسی کنید که خب این موضوع وقت گیره.

ولی خب مشخصه که چرا این اتفاق میفته خب این موضوع تا حدود زیادی به کیفیت گوشیه شما بستگی داره ولی از طرف دیگه هم به طور کلی بعد از یه تایمی که از عمر گوشیه شما میگذره این مدل از اتفاق ها طبیعیه چرا که بالاخره باید چرخ اقتصاد کمپانی های سازنده ی گوشی ها هم بچرخه و شما گوشیه نو بخرید که لازمه ی اون خراب شدن گوشی حال حاضرتونه بنابراین حدالامکان تا جایی که میتونید دقت کنید که با هر بودجه ای بهترین محصول رو تهیه کنید مثلا حتی با شش تومن هم بهترین گوشی تا 6 میلیون رو تهیه کنید و و ماجرا رو سرسری نگیرید حالا برای این که این کار رو با خودتون و پولتون نکنید میخواهیم در این مقاله به معرفی چند تا از بهترین گوشی ها تا 15 میلیون بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

بهترین گوشی تا 15 میلیون

گلکسی A54 نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

این محصول از سامسونگ در قسمت نمایشگر نسبت به نسل قبلیه خودش پیشرفت هایی داشته مثلا روشنایی اون از هشتصد نیت توی حالت خودکار به هزار نیت رسیده که این امر باعث میشه که شما در محیط های سر باز به راحتی با اون کار کنید. این نمایشگر دارای 6.4 اینچ اندازه هست و شما میتونید رنگ ها رو با دقت و جزئیات خوبی در اون مشاهده کنید چرا که هدف در این گوشی یه جورایی تداعی کردن پرچمدارها با این قیمت بوده و شما میتونید با اطمینان به سراغ اون برید چرا که در حال حااضر از بهترین های بازار بشمار میاد از نظر صفحه نمایش.

خب سامسونگ هم انگار یه تکون هایی به خودش داده و سعی کرده که در این بازه ی قیمتی محصول درخوری ارائه کنه و البته که شما رو برای رفتن به سراغ خرید پرچمدارها وسوسه کنه چرا که که باکیفیت این محصول ناخوا یا ناخواه مشتاق به داشتن یه پرچمدار در دستتون خواهید شد. کمپانی کره ای در قسمت سخت افزار برای پردازنده ی این محصول خودش از یه تراشه ی اگزینوس 1380 بهره گرفته که نسبت به نسل قبلیه خودش دارای عملکرد بهتریه. در بخش دوربین این گوشی برای دوربین اصلی از یه سنسور 50 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی هم از سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده شده که در مجموع میتونه کیفیت خوبی ارائه کنه.

بهترین گوشی تا 15 میلیون

ردمی نوت 12 پرو نسخه 256/8 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

این محصول از شیائومی دارای یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ هست که از رزولوشن فول اچ دی برخورداره و تقریبا 87 درصد از فضایی روبه رویی رو اشغال کرده و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه ی اون 120 هرتز هست. در بخش سخت افزار کمپانی چینی برای این گوشی از یه تراشه ی مدیاتک دیمنسیتی 1080 6 نانومتری استفاده کرده که خب با توجه به قیمت عملکرد خوبی داره ولی خب میتونست حتی بهتر از این ها هم باشه البته که این رو اضافه کنیم از نظر پردازش های کلی نسبت به نسل قبلی خودش یعنی ردمی نوت 11 چیزی حدود پنجاه درصد پیشرفت داشته. 

شیائومی در بخش دوربین پشتی برای این گوشی از یه سنسور 108 مگاپیکسلی بهره گرفته و دوربین سلفی هم دارای سنسور 16 مگاپیکسلی هست و در نهایت هم در خصوص باتری این محصول میان رده باید بگیم که دارای 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت هست و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی تا 15 میلیون

موتورولا Edge 20 Pro 5G نسخه 256/12 گیگابایت از بهترین گوشی ها تا 15 میلیون

این محصول از موتورولا با توجه به کیفیتی که داره در بازار امروز از ارزش خرید بالایی برخورداره. ترکیب شیشه و فلز استفاده شده در این گوشی ظاهری شیک و به روز به اون بخشیده و شما در قسمت نمایشگر این محصول شاهد یه پنل با اندازه ی 6.7 اینچ همراه با رزولوشن فول اچ دی هستید که با این مشخصات چیزی حدود 89 درصد از فضای روبه رو رو اشغال کرده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 144 هرتزه.

در قسمت سخت افزار هم موتورولا برای این محصول از یه تراشه ی اسنپدراگون 870 استفاده کرده که میشه اون رو یه تراشه ی خوب حتی برای گوشی های پرچمدار به شمار آوورد. در بخش دوربین هم موتورولا در دوربین پشتی یه سنسور 108 مگاپیکسلی و در دوربین سلفی از یه سنسور 32 مگاپیکسلی بهره گرفته و در نهایت کیفیت خوبی ارائه میکنه.

بهترین گوشی تا 15 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی