|

بهترین گوشی تا 8 میلیون / تو این بازار که قیمتا دو ماراتن گذاشتن اینا خیلی خفنن

در این محصول به معرفی بهترین گوشی ها تا 8 میلیون در بازار امروز پرداختیم که میتونید از بین اون ها یه انتخاب خوب داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی یه جوری با گوشی درگیر هستن که خواه ناخواه هر جا که باید این وسیله ی الکترونیکی رو هم با خودشون همراه میکنن و داستان یه جوراییه که اگر این وسیله نباشه اصلا کسی پاش رو از خونه هم بیرون نمیذاره که خب حق هم دارن خیلی ها چون بسیاری از کارها با این وسیله راه میفته و حتی در این بین خیلی ها با گوشی هاشون مشاغل خودشون رو اداره میکنن و میچرخونن که خب این نشون میده این وسیله تا حد بسیار زیادی روی زندگی های ما تاثیر گذاشته ولی در این بین در صورتی که یه گوشیه خوب نداشته باشیم کارمون خیلی گیر میشه و حالا دو تا کمپانی در بین برندهای گوشی در ایران بازار رو در دست گرفتن که خیلی هامون از بین این دوتا انتخاب میکنیم که که خب در صورتی که گوشی اقتصادی بخواهید باید به سراغ شیائومی برید مثل گوشی های شیائومی تا 5 میلیون.

اما سامسونگ در این بین قدمت خیلی بیشتری بین ایرانیان داره و خب یه مقدار طول کشید که گوشی های شیائومی در بین این غول، بازار رو توی دست بگیرن و الان این اتفاق افتاده و هر دو سازنده با هم سخت در رقابت هستن و در حال تلاش برای این که بتونن کاربرهای بیشتری جذب کنن و در این بین هم کاربرهای هر دو کمپانی برای هم یه سری کری ها میخونن که خب این موضوع بسیار هم خوبه چرا که با وجود این موضوع ما باید همیشه شاهد ارتقای کیفیت در گوشی های این دو برند باشیم که این موضوع میتونه بسیار به نفع خریداران باشه حالا در این مقاله قصد داریم که چند تا از بهترین گوشی ها تا 8 میلیون رو بهتون معرفی کنیم که میتونید در این بازه ی قیمت انتخاب بهتری داشته باشید.

بهترین گوشی تا 8 میلیون

Galaxy a22 5G از بهترین گوشی ها تا 8 میلیون

این محصول از سامسونگ یه گزینه ی جذاب برای اون دسته از افرادی که به دنبال یه گوشیه خوب در این محدوده ی قیمت هستن محسوب میشه که از استانداردهای گوشی های میان رده ی برخورداره مثل قاب پشتی پلاستیکی و قاب جلویی شیشه ای  و وزن خوبی هم داره و 203 گرم هست که شما میتونید با در دست گرفتن ان احساس سبکی رو ازش دریافت کنید. اندازه ی نمایشگر این محصول 6.6 اینچ هست و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه ی اون 90 هرتز هست و دارای رزولوشن فول اچ دی هست و شما میتونید در این صفحه نمایش تصاویر رو با وضوح قابل قبول مشاهده کنید هر چند که با صفحه نمایش هایی که از نوع امولد هستن فاصله داره.

در این محصول از یه تراشه ی مدیاتک MT6833 Dimensity 700 5G استفاده شده به عنوان پردازنده که یه پردازنده ی میان رده ی خوب محسوب میشه و برای کارهای روزمره میشه به راحتی روش حساب کرد و حتی بازی های سبک رو هم به راحتی به اجرا دربیارید. این گوشی همچنین از دوربین با سنسورهای قابل قبولی هم برخورداره و دوربین اصلی اون دارای یه سنسور 48 مگاپیکسلی هست و دوربین سلفی اون هم دارای یه سنسور 8 مگاپیکسلی هست و شاید نتونید با سیستم های دوربین های پرچمدار مقایسه اش کنید ولی خب در این بازه ی قیمتی بسیار مناسبه و شما میتونید با این گوشی تصاویر قابل قبول و تماس های تصویری خوبی بگیرید. همچنین این گوشی دارای یه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هست و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی تا 8 میلیون

Redmi Note 11 از بهترین گوشی ها تا 8 میلیون

برسیم به یکی دیگه از میان رده های این لیست یعنی ردمی نوت 11 که به قدری وزنش سبک هست که میشه بهش لقب یکی از خوش دست ترین ها رو داد وقتی که کلا 179 گرم وزنش هست. بدنه ی این محصول از شیائومی از پلاستیک هست و در مقابل پاشش آب و گرد و غبار مقاومه. اندازه ی نمایشگرش 6.43 اینچ هست و از نوع امولده، توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتز هست و روشنایی اون در محیط های سربسته به 700 نیت و در محیط های سرباز به حداکثر 1000 نیت میرسه و تصاویر نمایش داده شد در اون از جنب و جوش و وضوح بالایی برخوردار هستن و همچنین رزولوشن این گوشی فول اچ دیه.

شیائومی برای این محصولش در قسمت پردازنده از یه تراشه ی Qualcomm Snapdragon 680 4G استفاده کرده که دارای عملکرد خوب و قابل قبولی هست و میتونه بازی های مختلف رو به راحتی به اجرا دربیاره و نیاز شما رو برآوورده کنه. در قسمت دوربین این گوشی در دوربین اصلی از یه سنسور 50 مگاپیکسلی برخورداره و در دوربین سلفی هم از یه سنسور 13 مگاپیکسلی که با توجه به این سنسور ها عکس ها قبل قبول خواهند بود و تماس تصویری کیفیت خوبی خواهد داشت. باتری این گوشی دارای 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت هست و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه شما میتونید در عرض یه ساعت این گوشی رو فول شارژ ببینید. 

بهترین گوشی تا 8 میلیون

Galaxy m14 از بهترین گوشی ها تا 8 میلیون

این گوشی از کهکشانی های سامسونگ در سال 2023 که گذشت به بازار عرضه شد و تا الان تونسته رضایت خیلی از کاربرها رو جلب کنه. وزن این محصول 206 گرم هست و از وزن متعادلی برخورداره. در قسمت جلویی قاب شیشه ای و در قاب پشتی بدنه ی پلاستیکی داره. این نمایشگر از اندازه ی 6.6 اینچ برخورداره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتز هست و شما میتونید تصاویر رو در این نمایشگر پر جنب و جوش و با وضوح خوب مشاهده کنید. سامسونگ در این محصول خود از یه تراشه ی Exynos 1330 به عنوان پردازنده استفاد کرده.

در قسمت دوربین پشت این گوشی از یه سنسور 50 مگاپیکسلی برخورداره و دوربین جلویی هم یه سنسور 13 مگاپیکسلی داره که میتونه عکس های واضحی رو به ثبت برسونه. باتری این گوشی دارای 6000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت  هست و از نوع لیتیمی و غیر قابل جابه جاییه و میتونه برای مدت طولانی دووم بیاره و شما رو نیازمند این که گوشی به شارژ بزنید نکنه.

بهترین گوشی تا 8 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی