|

گوشی های مخصوص خانم ها / با اینا هر عکسی که میگیری بذاری اینستا 10 کا فالوور رو شاخشه

در این مطلب به معرفی گوشی های مخصوص خانوم ها پرداختیم که میتونید با توجه به اون ها از بینشون یه انتخاب خوب و کارآمد داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر دقت کنید این روزا خیلی از چیزها داره رفع جنسیت میشن یعنی یه تایمی طولانی همه رنگ صورتی رو دخترونه میدونستن ولی خب این روزا این تفکر بسیار کمتر به چشم میخوره و ما آقایون رو با لباس های مختلفی به رنگ صورتی میبینیم و یا شاید براتون جالب باشه که یه سری چیزها در گذشته برای آقایون ساخته شده بودن ولی این روزا مختص خانم ها هستن مثل کفش های پاشنه بلند بنابراین بعضی چیزها مختص یه جسیت خاص شدن و بعضی چیزها هم رفع جنسیت شدن حالا در این مقاله میخواهیم به یکی از چیزهایی که برای خانوم ها بسیار برازنده هست براتون صحبت کنیم یعنی گوشی های مخصوص خانم ها

شاید با خودتون بگید که خب گوشی ها رو دیگه نباید مخصوص یه جنس به شمار آوورد که خب این درسته روی پیشونیه هیچ گوشی نوشته نشده که از گوشی های مخصوص خانم ها هست ولی خب یه سری از گوشی ها هستن که در بازار پر تنوع امروز بسیار برای خانوم ها مناسب هستن و این میتونه دلایلی زیادی داشته باشه مثل ظاهر و طراحی زیبا و به قولی خوش دست بودن گوشی و برخورداری از وزن کم، دوربین خوب چون خانم ها عاشق عکاسی هستن، فضای ذخیره ی زیاد چون بالاخره این همه عکس و فیلمی که گرفته میشه باید جایی برای سیو شدن داشته بشن و... بنابراین ما هم در ادامه با در نظر گرفتن این نکات یه سری از گوشی های مخصوص خانم ها رو بهتون معرفی کردیم، با ما همراه باشید.

گوشی های مخصوص خانم ها

 S22 Ultra سامسونگ از گوشی های مخصوص خانم ها

یکی از گوشی هایی که میشه اون رو از پرچمدارهای مخصوص خانوم ها بشمار آوورد که از برخی از جهات در رقابت با آیفون هست و حتی میتونه از اون پیشی هم بگیره S22 اولترا خلق شده توسط کمپانی سامسونگ هست. این گوشی فوق العاده دو سیم کارته هست و از اینترنت 5G پشتیبانی میکنه. قلب تپنده و یا همون پردازنده ی این گوشی فوق العاده یه تراشه ی اسنپدارگون هشت هست هست که نهایت کیفیت و قدرت رو برای گوشی به ارمغان آوورده. این گوشی همچنین در زمینه ی دوربین هم بینظیر عمل کرده و دوربین اصلی اون دارای یه سنسور 108 مگاپیکسلی هست و دوربین سلفی هم 40 مگا پیکسل هست که به این حساب هر خانمی باید منتظر ثبت کردن تصاویر فوق العاده زیبا و منحصر به فرد باشه.

در خصوص صفحه نمایش هم باید بگیم چیزی حدود نود درصد از فضای روبه رویی رو فراگرفته و بزرگه و خانم ها میتونن محتواهای متنوعی رو از طریق اون مشاهده کنن و لذت ببرن. همچنین این صفحه از زیبایی زیادی هم برخورداره که این به علت لبه های خمیده اون هست.

گوشی های مخصوص خانم ها

گوشی  شیائومی نوت 11 پرو از گوشی های مخصوص خانم ها

در صورتی که علاقمند به برند شیائومی هستن و به دنبال یه گوشی با قیمت مناسب در بازار این گوشی میگردید که از قضا مناسب خانم ها هم باشه پیشنهاد ما به شما  شیائومی نوت 11 پرو هست. نمایشگر این گوشی دارای 6.67 اینچ اندازه هست و توان نوسازی تصویر در اون 120 هزتز هست و از نوع سوپر امولده؛ که با این حساب میشه گفت اندازه ی قابل قبولی برای مشاهده ی محتواهای گوناگون داره و شما میتونید با نگاه کردن به صفحه ی اون لذت ببرید. 

یکی از مهم ترین نقاط قوت این گوشی میتونه دوربین های اون باشه که دوربین اصلی دارای یه سنسور 108 مگاپیکسلی که با این عدد میتونید عکس های حسابی خوبی ثبت کنید. همچنین این گوشی دارای فست شارژ هست و میتونید در زمان کوتاهی گوشی رو فول شارژ کنید. قلب تپنده و پردازنده ی این گوشی مدیاتک 920 5G هشت هسته هست که قدرت کافی رو برای به اجرا درآووردن برنامه های مختلف در گوشی فراهم میکنه.

گوشی های مخصوص خانم ها

گوشی شیائومی پوکو X4 Pro 5G از گوشی های مخصوص خانم ها

برسیم به آخرین گزینه از لیست گوشی های مخصوص بانوان که این هم یه مدل دیگه از برند شیائومی هست یعنی پوکو X4 Pro که شما میتونید اون رو به عنوان یکی از خوش دست ترین گوشی ها بشمار بیارید که با صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ از نوع امولده که این خوش دست بودن رو بیشتر و بیشتر به چشم میاره. در خصوص کیفیت های دوربین ها در باره ی دوربین اصلی میشه گفت که دارای یه سنسور 108 مگاپیکسلی هست که باید ثبت لحظاتتون رو با استفاده از اون تجربه کنید تا درک کنید چه کیفیت بالایی داره. 

در خصوص پردازنده ی این گوشی برند چینی شیائومی برای اون از یه تراشه اسنپدراگون 695 5G هشت هسته ای استفاده کرده که عملکرد قابل قبولی داره. همچنین باتری این گوشی از ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی برخورداره که عمر و دوام بالایی داره.

گوشی های مخصوص خانم ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی