|

بهترین گوشی برای عکاسی / گوشی نگو بگو آینه ریزترین کک و مک ها رو شکار میکنه انقد دقیق

در این مقاله به معرفی یه سری گوشی برای عکاسی پرداختیم که قیمت های متفاوتی دارن و میتونید با توجه به بودجه تون خریداریشون کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا هر کسی از گوشی که میخره انتظارات خودش رو داره البته که کسی نمیخواد که گوشیش صبح ساعت شش بره کله پاچه بخره ولی خب یکی دوست داره که باتری گوشیش ظرفیت بالایی داشته باشه و برای مدت طولانی شارژ شدن نیاز نداشته باشه، یکی دوست داره که پردازنده ی قوی داشته باشه گوشیش تا بتونه به راحتی برنامه ها و بازی های مختلف رو به اجرا دربیاره حالا در این بین یه عده هم دوست دارن که گوشیشون دارای دوربین خوب باشه و به همین دلیل دنبال گوشی برای عکاسی میگردن تا بتونن با استفاده از اون عکس های بینظیر و زیبایی به ثبت برسونن و حسابی باهاشون پز بدن.

البته که شاید در تفکرتون اینجوری باشه که گوشی برای عکاسی رو بیشتر خانوم ها میخوان ولی این روزا خیلی از مشاغل آنلاین شدن و نیازمند این هست که از محصولات قابل فروش عکس گرفته بشه که خانوم و آقا نداره و هر کسی میتونه شغل های آنلاین این چنینی داشته باشه و خب برای این که عکس های محصولش خوب و باکیفیت باشه باید یه گوشی خوب برای عکاسی تهیه کنه که البته شاید در حال حاضر اولین گزینه ای که به دذهنتون میرسه آیفون باشه که یه گزینه ی بدیهی هست ولی در این مقاله ما قصد داریم از برندهای مختلف و با قیمت های مختلف یه سری گوشی برای عکاسی بهتون معرفی کنیم که با بودجه های مختلف میتونید به سراغ خرید اون ها برید، بنابراین با ما همراه باشید.

بهترین گوشی برای عکاسی

گلکسی A14 سامسونگ / گوشی برای عکاسی تا 7 میلیون

قبل از این در این بازه ی قیمتی گوشی با دوربین عکاسی خوب A13 بود ولی گلکسی A14 کاهش قیمت داشته و نسخه ی 128 گیگ اون با رم 4 عرضه شد و باعث شد که این گوشی به یه گوشی خوب برای عکاسی تبدیل بشه اون هم در این بازه ی قیمت. این کهکشانی تغییر و تحول های خوب و بسیاری در زمینه ی طراحی داشته و زبان طراحیه اون یه جواریی مشابه به پرچمدارهای سری s هست. در بخش سخت افزار قدرت تراشه ی این گوشی به عنوان پردازنده از نسل قبلی دو برابر قوی تر ظاهر شده و همینطور یه گیگ رم هم اضافه شده که عملکرد اون رو بهبود بخشیده.

از اونجایی که قصدمون معرفی گوشی برای عکاسی در بازه های قیمتی متنوع هست این گوشی رو معرفی کردیم ولی خب مجموعه دوربین این گوشی از اونجایی که اولتراوایدش ضعیف ظاهر شده اونقدار خفن نیست ولی دوربین اصلیش میتونه تصاویر خوب و قابل قبولی رو ثبت کنه که به راحتی میشه اون ها رو در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. در خصوص ویژگی های مثبتی که دوربین اصلیه این محصول داره میشه به این که رنگ ها طبیعی به نظر میرسن و میزان بالای دقت این دوربین اشاره کرد در صورتی هم ویدیو زیاد ضبط میکنید فضای 128 گیگاباتی این محصول برای ذخیره ی اون ها میتونه کافی باشه.

بهترین گوشی برای عکاسی

شیائومی 12X / گوشی برای عکاسی تا 15 میلیون

این گوشی رو میشه یکی از نمونه های باکیفیت شیائومی به شمار آوورد که با قیمت مطلوبی نسبت به کیفیتش عرضه میشه. تفاوت اصلی که بین شیائومی 12 و 12X وجود داره تراشه ی استفاده شده در اون هاست وگرنه در باقیه موارد باهم کاملا مشابه هستن. این شباهت در خصوص دوربین ها هم وجود داره و میشه سنسورهای مشابه در مجموع دوربین های این دو محصول مشاهده کرد که سنسور دوربین اصلی 50 مگا پیکسل هست که در شیائومی 12X این سنسور حکم این رو داره که کیفیت پرچم دارها رو به یه میان رده منتقل کردن.

دوربین این محصول بینظیر از شیائومی میتونه به خوبی هر چه تمام تر رنگ ها رو با جزئیات به نمایش دربیاره و از دقت بالایی در ثبت برخورداره. در خصوص ویدیوهای ضبط شده توسط این گوشی میشه به وضوح 8K اون ها اشاره کرد که میتونید با این قابلیت انتظار بسیار بالایی از کلیپ هایی که میگیرید داشته باشید.

بهترین گوشی برای عکاسی

گلکسی S21 FE سامسونگ / گوشی برای عکاسی تا 20 میلیون

با بودجه ای در حد بیست میلیون برای انتخاب گوشی که دوربین اون برای عکاسی مناسب باشه پیشنهاد ما به شما گلکسی اس 21 اف ای هست که در زمینه ی دوربین از ترکیب دوربین هایی که در نسل قبلی استفاده کرده بود بهره گرفته و در زمینه ی سخت افزار هم تقریبا کیفیتی برابر با نسل قبلی داره. شما میتونید از هر سه تا دوربین این گوشی در طول روز انتظار عکس هایی با کیفیت فوق العاده رضایت بخش و خوب داشته باشید و این تموم ماجرا نیست چرا که به لطف آپشن Night در این محصول عکس های ثبت شده توسط اون در شب جزء بهترین ها در بین گوشی های هوشمند این روزای بازار به شمار میاد.

دوربین اولترا واید این گوشی هم تونسته رو دست خیلی از گوشی های هوشمند موجود در بازار بزنه و یه خروجیه با کیفیت داشته باشه البته که باید این نکته رو بگیم که در این گوشی قابلیت فوکوس خودکار وجود نداره. 

بهترین گوشی برای عکاسی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی