|

فورد

خودروی جدید فورد، نسل تازه E-Transit رونمایی شد؛ ونی مناسب برای همه

New 2023 Ford E-Transit Custom EV brings 236-mile range

امروز فورد یکی دیگر از خودروهای تجاری و تمام الکتریک خود را در ترکیه رونمایی کرد، دومین خودروی این شرکت از بین پنج خودروی برقی فورد پرو.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروز فورد یکی دیگر از خودروهای تجاری و تمام الکتریک خود را در ترکیه رونمایی کرد، این خودرو که انتظار می رود تا سال 2024 به خیابان ها راه پیدا کند نسل جدید E-Transit می باشد. این خودرو در کنار نسخه الکتریکی نسل بعدی فولکس واگن ترانسپورتر، به عنوان بخشی از توافق بین دو شرکت ساخته خواهد شد که براساس آن خودروهای تجاری فولکس واگن از زیرساخت های فورد استفاده می کنند و به فورد امکان دسترسی به پلت فرم MEB فولکس واگن برای خودروهای برقی مسافربری را می دهد.

بر اساس گزارشی که AutoCar منتشر کرده است خوردوری جدید از نظر طراحی از زبانی کاملا متفاوت با فورد ترانزیت سفارشی موجود که از پیشرانه ی احتراقی بهره می برد، استفاده نموده است، به خصوص در قسمت جلویی که پنل شش ضلعی و چراغ های LED حسابی خود نمایی می کنند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که ترانزیت فعلی سال گذشته با اختلافی حدود 25 درصد به پرفروش ترین خودروی انگلستان تبدیل شد. به هر حال فورد وعده داد بود که خودروی جدید از طراحی متمایز و مطمئن بهره مند خواهد شد و به وعده ی خود هم عمل کرد.

فورد ترانزیت الکتریکی 2023

متاسفانه فورد هنوز طراحی و ویژگی های داخل کابین این خوردو را فاش نکرده است همچنین هنوز اطلاعات کاملی را در رابطه با مشخصات فنی آن ارائه نداده است اما با این حال فورد می گوید که باتری نسل جدید ترانزیت سفارشی قادر به شارژ سریع DC می باشد و این ون طراحی شده است تا بتواند به تمامی کسب و کار ها در سراسر منطقه برای ایجاد تغییر در مکان آن هم بدون دردسر کمک نماید. به گفته ی شرکت سازنده این خودرو می تواند تا 380 کیلومتر را با یک بار شارژ کامل طی کند. البته باید در نظر داشته باشید که عدد اعلام شده تخمین شرکت بر اساس چرخه WLTP است.

همان طور که گفتیم اطلاعات کاملی در رابطه با این خودرو در دست نیست اما به احتمال بسیار زیاد ترانزیت سفارشی 2023 همچنان با همان باتری 68 کیلو وات ساعتی نسل فعلی عرضه خواهد شد همچنین احتمالا همان موتور های 181 اسب بخاری یا 265 اسب بخاری با 431 نیوتن متر گشتاور بر روی آن نصب می گردد. برای کسانی که نمی دانند باید بگوییم که هر دو این موتور ها بر روی محور عقب قرار می گیرند. به این ترتیب ترانزیت جدیدِ فورد می تواند 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را طی کمتر از 7 ثانیه و با حداکثر سرعت 137 کیلومتر بر ساعت به دست بیاورد.

اگرچه تاکنون اطلاعات زیادی در رابطه با این خودرو در دسترس قرار نگرفته است اما خوشبختانه ما می دانیم که فورد در ماه سپتامبر جزئیات بیشتری را از E-Transit سفارشی جدید منتشر خواهد کرد. در رابطه با قیمت این خودرو نیز باید اشاره کنیم که با توجه به شکاف قیمتی ای که بین مدل های ترانزیت الکتریکی و احتراقی وجود دارد به احتمال بسیار زیاد نسل جدید حدودا با قیمت پایه 40000 پوند در دسترس قرار خواهد گرفت.

و به عنوان نکته ی آخر اینکه ترانزیت سفارشی الکتریکی فورد، دومین خودروی این شرکت از بین پنج خودروی برقی فورد پرو است که شرکت وعده داده است تا سال 2024 به بازار اروپا راه پیدا خواهند کرد.

تصاویر  Ford E-Transit Custom EV 2023 :

فورد ترانزیت الکتریکی 2023فورد ترانزیت الکتریکی 2023فورد ترانزیت الکتریکی 2023فورد ترانزیت الکتریکی 2023فورد ترانزیت الکتریکی 2023فورد ترانزیت الکتریکی 2023فورد ترانزیت الکتریکی 2023فورد ترانزیت الکتریکی 2023فورد ترانزیت الکتریکی 2023فورد ترانزیت الکتریکی 2023فورد ترانزیت الکتریکی 2023

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها