|

فورد موستانگ

تولد دوباره ی فورد موستانگ اورجینال، با موتور الکتریکی و 536 اسب بخار قدرت

Original Ford Mustang Reborn As EV With 536 HP

فورد موستانگ این بار با پیشرانه ای الکتریکی به خیابان ها خواهد آمد. خودروی جدید بازسازی گذشته نیست بلکه الهام از گذشته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اخیرا یک شرکت مستقر در لندن به نام Charge Cars نسخه ی نهایی موستانگ الکتریکی را رونمایی کرده است و با رونمایی این خودروی قدیمی و پرطرفدار سر و صداهای زیادی بلند شده است. براساس گزارشی که Motor1 منتشر کرده است این خودرو که در ظاهر یک نسخه ی بازسازی شده می باشد به گفته ی مارک رابرتز مدیر مجموعه Charge Car  نه تنها یک نسخه ی بازسازی شده نیست بلکه یک خوردوی الکتریکی کاملا جدید است که مجددا طراحی و برنامه ریزی شده است و تنها 499 نمونه از این خودرو تولید خواهد شد که با قیمت پایه 350000 پوند به فروش خواهد رسید.

موتور الکتریکی این خودروی ظاهرا قدیمی اما باطنا جدید و مدرن یک پیشرانه ی 536 اسب بخاری با حداکثر گشتاور لحظه ای در کوهستان 1500 نیوتن متر می باشد. برای این خودروی بی نظیر و دلربا سیستم چهار چرخ متحرک در نظر گرفته شده است که به آن کمک می کند تا تنها در 3.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

Ford Mustang Electric8

یک بسته باتری نه چندان عظیم 62 کیلووات ساعتی، انرژی الکتریکی را برای موتورها ذخیره می کند. این طور که شرکت سازنده ادعا کرده است برد بین دو شارژ حدود 322 کیلومتر تخمین زده شده است. به علاوه به نظر می رسد که باتری این خودرو از شارژ سریع 50 کیلوواتی پشتیبانی می کند به این معنا که شارژ مجدد خودرو از 20 تا 80 درصد در کمتر از 1 ساعت انجام خواهد شد.

این شرکت به خریداران این امکان را می دهد که با سلیقه ی خود ابر موستانگ الکتریکیشان را شخصی سازی کنند. هر چند که نمای بیرونی و داخلی خودرو از اصل خود دور نشده است اما به پیشرفته ترین قطعات مجهز گردیده است که در کنار هم تجربه ی سواری به یا ماندنی را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

نمی شود انکار کردن که فورد موستانگ اورجینال الکتریکی حقیقتا یک خودروی نونوارِ دوست داشتنی است که در خیابان ها حسابی خواهد درخشید.

تصاویر Ford Mustang Electric :

Ford Mustang

ford-mustang-electric1

ford-mustang-electric2

ford-mustang-electric3

ford-mustang-electric4

ford-mustang-electric5

ford-mustang-electric6

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها