|

هوآوی

نسل جدید گوشی های هوشمند تاشو هواوی؛ میت X3 تائیدیه ی TENAA را دریافت کرد

Huawei Mate X3 key specifications tipped, bags TENAA certification

جدید ترین گوی هوشمند هواوی موفق شده است تا تائیدیه ی TENAAچین را به دست بیاورد، با این اوصاف ظاهراً چیزی تا رونمایی آن باقی نمانده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از زمانی که سامسونگ گوشی های هوشمند تاشو خود را به بازار معرفی کرد تا به الان این صنعت روند صعودی قابل توجهی را پیموده است و شرکت های سازنده زیادی نیز به تولید و پیروی از این فناوری روی آورده اند یکی از شرکت های نام آشنا برای گوشی‌های هوشمند تاشو هوآوی می باشد. 

اوایل ماه اخبار و گزارش هایی منتشر شد که از گوشی هوشمند تاشوی جدید هواوی خبر می‌دادند، اخیراً نیز Gizmochina به نقل از افشاگر معروف و محبوب Digital Chat Station گزارشی منتشر کرده است که بر مبنای آن به نظر می‌رسد زمان زیادی تا معرفی میت X3، نسل جدید گوشی های  هوشمند تاشو هواوی باقی نمانده است.

Huawei foldable Smartphone

Huawei Mate X2 4G

از طرفی دیگر این گوشی هوشمند موفق شده است که به تازگی تاییدیه TENAA چین را دریافت کند. با توجه به تمامی این گزارش‌ها ما می‌دانیم که هواوی میت ایکس تری جدیدترین گوشی هوشمند تاشو، دارای نمایشگری با نرخ تازه‌سازی بالا می باشد که منبع قدرت آن تراشه کایرن ۹۰۰۰ 4G است و یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی انرژی این تراشه را تامین می‌کند.

متأسفانه تا به این لحظه هواوی هیچ خبری را در رابطه با زمان رونمایی و تاریخ در دسترس قرار گرفتن این گوشی هوشمند منتشر نکرده است با این وجود از آنجایی که این گوشی هوشمند در حال حاضر تاییدیه TENAA را دریافت کرده‌ است ما گمان می کنیم که زمان رونمایی نیز نزدیک می باشد.

ما امیدواریم که هرچه زودتر اخبار و اطلاعات بیشتری را در رابطه با مشخصات و ویژگی های اصلی جدیدترین گوشی هوشمند تاشوی هواوی به دست بیاوریم بی صبرانه در انتظار رونمایی نسل جدید میت X2 هستیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی