|

هواوی چیپست 5G خود را برای پرچمدارهایش عرضه می کند؟

Huawei to launch its self-developed 5G chipset for flagship phones, claims executive Derek Yu

رئیس کسب و کار هواوی, درک یو, به تازگی اعلام کرده است که این شرکت در تلاش برای عرضه گوشی های هوشمند با اتصال به شبکه 5G می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گفته ی Gizmochina از زمان اعلام تحریم ها علیه غول فناوری چینی, هوآوی, توسط ایلات متحده امریکا, این شرکت با سرعت زیادی در حال از دست دادن سهم بازار جهانی است. نه تنها گوشی های هوشمند بلکه این شرکت حتا از ساخت چیپست های خود نیز منع شده است.

با این حال این شرکت همچنان به آینده ی خود در بازار گوشی های هوشمند امیدوار است. درک یو, رئیس کسب و کار در اروپای مرکزی, شرقی , شمالی همچنین کانادا به تازگی اظهاراتی در مورد آینده این شرکت بیان کرده است.

به گفته ی او هواوی تصمیم دارد به سرمایه گذاری در توسعه گوشی های هوشمند بویژه آنهایی که از صفحه ی تاشو برخوردار هستند ادامه دهد. همچنین این شرکت تمرکز خود را بر روی پرچمداران سری Mate و سری P خود حفظ خواهد کرد.

Mate50

علاوه بر این او افزود که مرکز تحقیقات و توسعه شانگهای همچنان به دنبال راه حلی برای تراشه های 5G می باشد که به این معناست که گوشی های هوشمند پرچمدار هواوی می توانند روزی دوباره از اتصالات شبکه 5G پشتیبانی کنند.

درحال حاضر متاسفانه این شرکت به دلیل تحریم ها از خرید تراشه هایی با پشتیبانی از اتصال 5G منع شده است به همین دلیل نیز بیشتر گوشی هایی که توسط هواوی معرفی و عرضه می شوند تنها از شبکه ی 4G پشتیبانی می کنند.

درک یو در ادامه هچنین تاکید کرد که گوشی های هوشمند سری Mate 50 این شرکت قرار است که در سال 2022 به طور رسمی معرفی و عرضه شوند. از طرف دیگر در حالی که گوشی های هوشمند این شرکت با سیسم عامل اندروید به صورت پیش فرض در بازار های جهانی عرضه می شوند, هواوی تصمیم گرفته است که راه ورود به بازار جهانی را برای سیستم عامل HarmonyOS خود طی سال آینده باز کند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها