|

شیائومی

K50 پرچمدار گیمینگ ردمی معرفی شد؛ ویژگی ها و قیمت

Redmi K50G Gaming Flagship launched

پس از مدت ها انتظار سرانجام جدیدترین نسل گوشی های هوشمند گیمینگِ ردمی رونمایی شد؛ همان طور که وعده داده بود، قدرتمند و زیبا.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به تارگی ردمی طی یک رویداد در چین جدید ترین پرچمدار گیمینگ خود، K50  گیمینگ، را رونمایی کرده است و این طور که به نظر می رسد درست همان طور که ردمی وعده داده بود، این گوشی هوشمند برای به حداکثر رساند عملکرد و بهبود تجربه ی بازی حسابی ارتقا یافته است.

این گوشی هوشمند دارای طرح زمینه ای به شکل X  است که می توان آن را در پنل پشتی، ماژول دوربین و حتی دهانه بلندگو مشاهده کرد. قاب دوربین همچنین دارای یک نوار LED است که به عنوان چراغ اعلان عمل می کند. دکمه های تنظیم صدا در چپ آن و دکمه ی راه اندازی دستگاه در سمت راست قرار گرفته اند. همچنین این دستگاه دارای فریم فلزی می باشد و بر روی پنل پشتی نیز روکش شیشه ای AG نصب شده است.

Redmi K50 Gaming Edition

صفحه نمایش

ردمی K50 گیمینگ دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی فول اچ دی پلاس OLEDمی باشد که نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز ارائه می دهد. این صفحه نمایش همچنین دارای گواهی Display Mate A+  نیز می باشد. و نهایتا نیز توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شود.

Redmi-K50-Gaming-Mercedes-AMG-Petronas-Formula-One-Team-Edition-Featured-D

دوربین ها

بر روی پنل پشتیِ پرچمدار گیمینگ شیائومی تنظیمات دوربین سه گانه قرار گرفته است که شامل یک سنسور 64 مگاپیکسلی سونی برای دوربین اصلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلیِ 120 درجه ای برای عکاسی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای دوربین تله ماکرو، می شود. بر روی پنل جلویی دستگاه نیز یک دوربین 20 مگاپیکسلی سونی برای عکاسی سلفی تعبیه شده است که ویژگی‌های زیباسازی هوش مصنوعی شیائومی را برای سلفی‌های بهتر ارائه می‌کند.

Redmi K50 Gaming Edition

عملکرد

ردمی K50 گیمینگ تراشه ی اسنپدراگون 8 نسل 1 را ارائه می دهد که مبتنی بر فرآیند 4 نانومتری می باشد و تا به حال توانسته است عملکرد خوبی را از خود به ثبت برساند. اما برای آنکه این چیپست بتواند عملکرد خوبی را ارائه دهد دستگاه باید توانایی آن را داشته باشد که حرارت پردازنده را پایین نگه دارد و این جاست که ردمی K50 گیمینگ با سیستم خنک‌کننده‌اش که دو محفظه بخار از جنس استنلس استیل نسل دوم را ارائه می‌کند، و مساحت کل 4860 میلی‌متر مربع را پوشش می‌دهد، می درخشد.

این گوشی هوشمند به همراه یک باتری نسبتا عظیم 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 120 وات عرضه می شود که خود شرکت ادعا می کند می تواند دستگاه را در 17 دقیقه به شارژ کامل برساند.

Redmi K50 Gaming Edition

قیمت و دسترسی

ردمی K50 گیمینگ در سه رنگ آبی، نقره ای و مشکی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت البته یک نسخه ی محدود هم وجود دارد که دارای تم مرسدس F1 می باشد. از لحاظ پیکربندی حافظه نیز این دستگاه سه گزینه را ارائه می دهد که هر کدام با قیمت تقریبی به شرح زیر ارائه می شوند:

  • 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ؛ 520 دلار
  • 12 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ؛ 568 دلار
  • 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ؛ 615 دلار

البته باید اضافه کرد که نسخه ی محدودِ طراحی مرسدس این گوشی هوشمند فقط با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و به قیمت 662 دلار ارائه می شود.

Redmi K50 Gaming Edition

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها