|

جیپ

(عکس) جیپ گرند چروکی L به صفحه نمایش دوم مجهز خواهد گردید!!!

2022 Jeep Grand Cherokee L To Get Optional Front Passenger Screen

جیپ تصمیم دارد که خط تولید گرند چروکیL جدید خود را به همراه یک صفحه نمایش دوم برای سرنشین کمک راننده ارائه دهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جیپ در حال گسترش خط تولید گرند چروکی خود با مدل گرند چروکی L می باشد. گرند چروکی دو ردیفه در دو مدل با موتور های متفاوت در دسترس قرار گرفته است؛ یک سری موتور V-6 با 290 اسب بخار و دیگری موتور V-8 با 357 اسب بخار، اما هر دو مدل دیفرانسیل عقب ( محور جهار چرخ متحرک) هستند. همچنین باید اشاره کرد که هر دو مدا با جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک عرضه می شوند.

2021-jeep-grand-cherokee-l-overland-112-1609804024

یکی از ویژگی های قابل توجه این مدل که باید به آن اشاره کرد، دنبال کردن میراث خانوادگی می باشد؛ برای ادامه میراث جیپ که Off-Road کردن است، گرند چروکی  L می تواند به یکی از سه سیستم چهار چرخ متحرک و همچنین سیستم تعلیق بادی اختیاری مجهز شود که در نتیجه آن می تواند برای فاصله گرفتن بیشتر از زمین، تنظیم شود.

2021-jeep-grand-cherokee-l-4

و اما در داخل کابین خودرو؛ این روز ها صفحه نمایش و عملکرد آن در بین خودروهای جدید بسیار مهم شده است، آنها طراحی جذاب و پر زرق و برقی به داخل خوردو می بخشند، درست است که گاهی باعث حواس پرتی می شوند و خطرناک هستند اما به طور کلی، به ارزش خودرو می افزایند.

2021-jeep-grand-cherokee-l-1

به گزارش Motor1 جیپ گرند چروکی 2022 دو ردیفه (Grand Cherokee L) که چند ماهی است از رونمایی اش می گذارد تصمیم دارد صفحه نمایش دوم را برای سرنشین جلو (کمک راننده) ارائه دهد؛ همان طور که می دانید صفحه نمایش سرنشین دوم ویژگی منحصر به فرد گران ترین مدل جیپ گرند چروکی سامیت رزرو (Grand Cherokee Summit Reserve) می باشد.

2021-jeep-grand-cherokee-l-3exterior-review

طبق گفته های یک افشاگر این شرکت خودرو سازی تصمیم دارد تا ویژگی بهره مندی از صفحه نمایش دوم را برای دیگر مدل های خود شامل اورلند، ال لیمیتد و سامیت 2022 به صورت اختیاری ارائه دهد. با این حال هنوز خبر رسمی در این باره منتشر نشده است و تا این لحظه به نظر می رسد که این گفته در حد یک شایعه می باشد.

صفحه نمایش سرنشین جلو 10.25 اینچ خواهد بود و دارای چهار عملکرد اصلی فنی می باشد در نتیجه می تواند به عنوان Co-Pilot برای مدیریت مسیر و خوردو, برای سرگرمی از طریق کابل HDMI و به عنوان نمایشگر دوربین های خارجی همچنین Fire-TV آمازون برای خودرو, مورد استفاده قرار گیرد.

زمان نشان خواهد داد که آیا صفحه نمایش سرنشین دوم برای تمامی مدل های ذکر شده ارائه خواهد شد یا خیر؟

تصاویر 2021 Jeep Grand Cherokee L :

 

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها