|

وان پلاس

OnePlus 10 از پردازنده پرچمدار کوالکوم پشتیبانی خواهد کرد

OnePlus 10 officially confirmed to come with Snapdragon 8 Gen 1 processor

پیت لاور مدیر عامل وان پلاس تائید کرد که دستگاه های نسل آینده این شرکت به جدید ترین پردازندهی کوالکوم مجهز خواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها اخبار داغ پردازنده ی نسل جدید کوالکوم پایان نمی یابد و به روش های گوناگون در میان اخبار خودنمایی میکند. این بار نوبت می رسد به اخبار شرکت وان پلاس و Snapdragon 8 نسل 1. پیت لاور مدیرعامل وان پلاس امروز تائید کرد که دستگاه های نسل بعدی این شرکت از پردازنده ی پرچمدار  Snapdragon 8 نسل 1 بهره خواهند برد. در حالی که او به صراحت به سری One Plus 10 به عنوان بخشی از پست اعلامی اشاره نکرده, کاملا بدیهی است که سری پرچمداران آینده این شرکت از این مزیت برخوردار باشند.

پیت لاور همچنین ادامه داد که منابع توسعه سخت افزا و نرم افزار وان پلاس بر بهینه سازی پردازنده Snapdragon تا حدالامکان متمرکز شده اند که نهایتا منجر به یک تجربه ی نرم افزاری بسیار بهینه برای کاربر خواهند شد.

One Plus 10--

گوشی های سری 10 به نظر میرسد که در ماه ژانویه در بازار چین عرضه خواهند شد درنتیجه این سری محصولات در دسته ی اولین محصولاتی قرار می گیرند که به پردازنده ی جدید کوالکوم مجهز می شوند. انتظار می رود که عرضه ی جهانی این محصولات به عادت همیشگی وان پلاس در ماه مارس یا آوریل صورت بگیرد.

در ارتباط با مشخصات پرچمدار آینده وان پلاس انتظار می رود که شاهد صفحه نمایش 6.7 اینچی منحنی Quad HD + AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و یک سوراخ پانچ در سمت چپ نمایشگر برای دوربین سلفی باشیم. در بخش دوربین اصلی نیز می دانیم که One Plus 10 Pro دارای ماژول دوربین سه گانه تشکیل شده از یک سنسور 48 مگاپیکسلی عریض, سنسور 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو خواهد بود.

OnePlus10

شایعات حاکی از آنند که طراحی دستگاه های نسل جدید با تغییرات بزرگی همراه خواهند بود و ماژول دوربین عقب نیز در اندازه افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

همچنین احتمال می رود که OnePlus 10 در دو مدل به بازار عرضه شود:

  • 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی
  • 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی

امیدواریم که بتوانیم به زودی اخبار بیشتری را در ارتباط با پرچمدار آینده وان پلاس بشنویم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها