|

BMW

بی ام و M5 E39 دیوانه کننده در اتوبان با سرعت بالا

Supercharged BMW M5 E39 Sounds Insane In Autobahn Top Speed Run

M5 E39 سدان محبوب BMW پس از اضافه شدن یک سوپر شارژر, در اتوبان های آلمان مورد آزمایش قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از هر متعصب بی ام و دوستی اگر بپرسید که بهترین بی ام و M5 کدام مدل است, به احتمال خیلی زیاد نام E39 را خواهید شنید. واقعیت این است که نسل E39 مسلما بهترین سدان چهار دری است که تا کنون ساخته شده است.

در ابتدا به سرعت متوجه خواهید شد که طراحی آن به قدری ساده و زیباست که جای هیچ گونه ایراد و اشکالی را باقی نمی گذارد. از طرف دیگر این خودرو یک مجموعه ی غیر معمول از ویژگی های فنی ده 90 و جعبه دنده شش سرعته دستی است, که برای یک رانندگی ایده آل و لذت بخش خیلی جالب توجه است. به علاوه E39 اولین M5 است که از قطعات آلمینیومی تعلیق جلو و سیستم تعلیق چند لینکی در عقب استفاده می کند.

با این حال احتمالا بهترین ویژگی این ماشین قلب تپنده آن یعنی موتورش می باشد. E39 اولین محصول بی ام و با نشان M است که از یک موتور V8 استفاده می کند که می تواند 394 اسب بخار نیرو و 369 پوند فوت (500 نیوتن متر) گشتاور تولید کند.

اما حالا این خودرو ی بی نظیر را با کمی تغییرات بی نظیر تر کرده اند آن هم با اضافه کردن یک سوپر شارژر همراه با یک سری تغییرات جزئی. کاربر یوتیوب Auto TopNL یک سری از آزمایش ها را بر روی این ماشین انجام داده است و نمی توان انکار کرد که این ماشین به راستی دیوانه کننده است.

علاوه بر این ها خروجی نهایی این M5 سوپر شارژ 600 اسب بخار است و Auto TopNL برای اطمینان از صحت این عدد اعجاب انگیز آن را مورد چند آزمایش از جمله آزمایش شتاب و بررسی صدا  قرار داد.

همچنین  M5 ارتقا یافته در اتوبان های آلمان که محدودیت سرعتی برای آنها وجود ندارد, برای به نمایش گذاشتن حداکثر سرعت خود تن به یک آزمایش دیگر نیز داد و با قدرت بسیار زیادی که در اختیار راننده قرار داشت, تقریبا سرعت سنج به حداکثر رسید و با سهولت بسیار توانست به سرعت 300 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

این طور که به نظر می رسد M5 E39 هنوز هم می تواند پیشرفت کند و راه را برای یک پرواز باور نکردنی باز کند.

تصاویر BMW M5 E39:

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها