|

واقعا خاص بودن رنگ و دیزاین لاک ناخن به این میگن نه اونی که همش قرمز میزنه / تکه تکن

اگر شما هم از طرح های تکراری برای دیزاین و رنگ لاک خود خسته شده اید، بهتون پیشنهاد میکنیم حتما با این مطلب همراه باشید که مختص شماست.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تو فصل سرد سال به سر میبریم و خیلی از خانوما به استایل و اونچه که به عنوان تیپ استفاده دارند خیلی توجه می کنند. البته که میدونید استایل یک بانو تنها قطعا از ترکیبات بیشتری نسبت به آقایون تشکیل شده و به همین علت هم چالش های خاص خودش رو داره. مثلا اینکه یک خانوم وقتی میخواد به یه مهمونی بره باید به این فکر کنه که مدل موهاش چجوری باشه؟ آرایشش چه رنگ و سبکی باشه! روسری سر کنه و یا باندانا و شاید هم هیچی. لباساش رو چه رنگ و چه مدلی انتخاب کنه و اینکه اصلا مهمونی مورد نظرش چه سبک لباسی رو مد نظر داره. اصلا لاک چه رنگی و چه طرحی بزنه، کفش چی بپوشه؟ و اینکه همه این موارد هم باید با هم همخونی و هماهنگ بشن و خب باید اعتراف کرد واقعا سخته.

خب خیلی از آیتما واقعا نیاز به انتخاب و گزینش شدن دارن و باید فقط یکسری جاها ازشون استفاده کرد، اما دیتیلی مثل لاک ناخن رو میتونیم جوری انتخاب کنیم که مناسبتی نباشه و به همممه جور استایل و مراسم و فصلی هم بیاد. شاید تو ذهنتون بیاد مثلا برم قرمز بزنم به همچی بیاد و یا اینکه یه طرح شاین معمولی پیدا کنم تا با همه چی ست بشه که خب باید بگیم همه اینها درست، اما بهتر نیست کمی متفاوت از گذشته خود و بقیه خانوما باشید؟ میگید چجوری؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با نمونه هایی ترند و جذاب آشنا بشیم. اینجوری میتونید از ناخن کار عزیزتون درخواست کنید تا این سبکی براتون کار کنه و حسابی میون رفقا و اطرافیان جدید باشید.

خاص ترین رنگ لاک

چه رنگ لاکی مناسب پوست روشنه؟

البته که قطعا انتخاب درست رنگ لاک متناسب با رنگ پوست هم به شدت اهمیت داره. میدونید چرا؟ چون رنگ ها در این جهان بسیار هستند، اما قطعا همشون با همشون همخونی ندارند و اینجاست که وقتی دو رنگ ناهمخون در کنار همدیگه قرار میگیرن حالشون بد میشه!! یعنی چی؟

یعنی اصلا دیگه ظاهر جذاب و مناسبی رو تحویل شما نمیدن و میتونن نه تنها زیبایی به دستان شما ارائه ندن، بلکه حتی یک نمای نه چندان جالب هم به دست ها بدن که خب همه اینها برمیگرده به اینکه شما مدل و فرم ناخنتون رو متناسب با فرم دستاتون پیدا کنید، و دوم و مهمتر اینکه رنگ لاک مناسب خود را بیابید و تو همون راستا لاک بزنید. اینجوری زیبایی دستان شما دو برابر خواهد شد.

مثلا در این بخش میخوایم بدونیم به پوست های روشن چه رنگ و سبک لاکی بیشتر میاد. 

خاص ترین رنگ لاک

لاک کرم پودری

لاک هایی که رنگ جیغی ندارن و به نوعی مثل رنگ کرم پودر هستند و میتونن به رنگ دست شما نزدیک باشن از دست لاک های پرطرفداری هستند که هیچوقت هم از مد نیفتادن و همیشه دلبری خاص خودشون رو داشتن. برای افرادی که رنگ پوستی روشن دارند این تناژ رنگ لاک که ته رنگ صورتی داره بیشتر میاد تا اون دست از لاک هایی که طیف بژ دارن! چرا چون رنگ بژ ممکنه روی پوست سفید به زردی بزنه و خب این اصلا جالب نیست.

خاص ترین رنگ لاک

لاک قرمز با تناژ آبی

لاک قرمز من جمله لاک های کلاسیک و جذابی محسوب میشه که واقعا به همه رنگ پوست و همه مدل ناخنی میاد، اما خب تناژ بنید داره و باید شما تناژی که به پوستتون میاد رو پیدا کنید و با اون رنگ جلوه دستان خود را بیشتر کنید. مثلا برای افرادی که پوست روشن دارند قرمزهایی که کمی تیره تر هستند و ته مایه آبی دارند مناسب تره. لاک خود را زیر نور آفتاب ببرید و از جلایی که داره مطمئن بشید. از طرفی هم قرمز های طناز آبی دار میتونه پوست های روشن رو به چالش بکشه و زیباییش دوبرابره. 

خاص ترین رنگ لاک

لاک صورتی روشن جیغ یا نئونی باشه

لاک صورتی که مخصوصا جیغ و یا نئونی هم باشه میتونه برای پوست سفید خیلی خوشگل باشه و به همین میزان دقیقا همین سبک رنگ ها برای رنگ پوست هایی که گندمی و سبزه هستند چندان زیبا نمیشن و ممکنه ظاهر دستاشون بیشتر تیره به نظر برسه. هر رنگ لاک صورتی رو می‌تونید امتحان کنید، از صورتی خیلی روشن و بی حال تا صورتی جیغ. اگر فکر میکنین صورتی خیلی هم رنگ شما نیست میتونید از اون به عنوان طرح لاکتون استفاده کنید و از جادویی که داره لذت ببرید.

اگه خودت لاک میزنی، اینجوری مثل ناخن کارا بزن!

خب یکسری از خانوما و دختر خانوما هستند که دلشون میخواد تا لاکشون رو خودشون برن بخرن و خودشون هم بزنن چرا که ناخن هایی خوشگل و خدادادی جذاب دارند. در این شرایط به عنوان کسی که ناخنش این مدلیه، بهتون پیشنهاد میدم ابتدا ناخن های خود را به اون شکلی که دلتون میخواد سوهان کشی کنید، گرد و یا مربعی، کوتاه و یا شاید هم بلند، که خب مدل دلخواهتون در بیاد و بعد هم بهتره که با مایع و یا صابون دستاتون رو به خوبی بشویید تا هیچ چربی و آلودگی به ناخن ها نباشه و سپس یک لایه نازک از لاک مورد نظر رو بزنید و یادتون نره که سر ناخن رو هم به آرومی با فرچه لاک بکشید تا لاک بسته بشه و چند دقیقه ای اجازه بدید تا کاملا لاک خشک بشه. سپس به سراغ لایه بعدی لاک زدن برید و اگر به نظرتون لاک هنوز هم کمرتگه و یا قسمتی داره که ناخن مشخصه، لایه سوم رو هم بعد از خشک شدن دومی بزنید. اما بهتره که بیشتر از این دیگه پیش تردی تا لاک شما ضخیم و غیر طبیعی نشه. بهترین کار اینه که اصلا لایه اولی رو ضخیم نزنی و سعی در پررنگ کردن لاک تو مرحله اول نداشته باشید.

خاص ترین رنگ لاک

خاص ترین رنگ لاک

خاص ترین رنگ لاک

خاص ترین رنگ لاک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها