|

استایل با شال و روسری خیلی خوشگله / ولی جذابیت با باندانا یه چیز دیگست مخصوصا شب یلدا

استفاده از باندانا در استایل میتونه زیبایی خاصی به ظاهر شما ببخشه اما شاید ندونید ازش کجاها میشه استفاده کرد که در انین مطلب متوجه خواهید شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مد و فشن تا بی نهایت در حال متنوع شدن هستش که خب در بسیاری از موارد هم حد و مرز ها رو جا به جا کرده و دیگه محدودیتی برای خانوم و آقا نداره؛ البته در برخی موارد. مثلا قطعا دیده اید که تو هالیوود چهره های آقا با دامن در مراسمی مهم حضور پیدا کرده اند. و یا اینکه بانوان به قلمرو آقایون رفتن و مثلا از شلوار کارگو به راحتی در استایلشون استفاده دارند. یکی از دیگر آیتم هایی که اسپرت استفاد میشه و خانوم و آقا هم دیگه نداره، اکسسوری به نام باندانا می باشد. باندانا یکی از روش های متنوع برای خلاق شدن استایل شما می باشد که هیچ محدودیتی هم برای استفاده باقی نگذاشته و شما میتونید با توجه به اونچه که سلیقتون هستش از باندا در استایل ها استفاده نمایید.

باندانا معمولا یه اکسسوری پارچه یا بزرگه که در طرح ها و نقش های متنوع استفاده میشه. باندانا در قدیم به نام دستمال سر شناخته میشد اما حالا هم برای خانوما و هم برای آقایون ظاهری بروز تر دارد. البته که باندا تنها برای سر نیست و از این اکسسوری میتوان به عنوان دستبند و یا ماسک و روسری استفاده نمود.

باندانا

باندانا برای استایل شب یلدا جذاب ترینه

شب یلدا دیگه خیلی نزدیک شده و خیلی از خونواده ها دورهمی و مهمانی هایی خونوادگی دارند. شما به عنوان یک بانوی زیبا قطعا دلتون میخواد استایلی متفاوت و زیبا داشته باشید که خب در اینجا میتونیم به شما پیشنهاد بدیم تا برای انتخاب استایل خود در انواع سلیقه ها به مطلب "استایل متفاوت شب یلدا" مراجعه کنید تا زیبایی خود را به حد اعلا برسونید.

اما از اونجایی که یلدا یه مهمانی سنتی و جذابه که حالتی نیمه رسمی داره، انتخاب باندانا برای زیباسازی موهای شما، میتونه انتخابی به شدت مناسب باشه. از طرفی هم از باندانا میتوان به عنوان دستمال گردنی زیبا که به لباستونم بیاد، استفاده داشته باشید و ظاهر خود را تکمیل کنید. فراموش نکنید که از باندانا به عنوان مینی اسکارف هم میشه استفاده کرد که همراه با شومیز قرمز واقعا جذابه. 

باندانا-3

از باندانا به عنوان روسری استفاده کن

البته که این روزها فضایی برای استفاده از این آیتم به عنوان روسری نیست چرا که هوا سرد شده، اما برای مهمانی های یلدایی و کریسمس میتوان از باندانا به عنوان سربند و یا روسری به خوبی استفاده داشت. برای این کار باندانا‌ رو مثل روسری روی سر خود بی اندازید و از زیر موها گوشه‌ های اون رو به هم گره بزنید. البته اگر دوست داشته باشین میتونید باندانا رو روی موهای خود گره بزنین، ولی اگر از عرق کردن گردن زیر موها کلافه میشید و این مشکل رو دارید، بهترین کار اینه که گره‌ اون رو زیر موها قرار دهید.

البته که استفاده از باندانا برای خوشگلاسیون مدل دم اسبی موها هم به کار میره. ابتدا موهای خود را به طوری تمیز و آراسته دم اسبی ببندید و بعد با باندانا آن رو تزیین کنید و باندانا رو دور گره موها ببندید.

باندانا

 

باندانا

لباس جین خود را با باندانا تزیین کنید

جین یکی از انتخاب های به شدت جذاب برای هم خانوم و هم آقایون می باشد که البته گاهی هم به سمت  سوی یکنواختی میره و شما با استفاده از یک باندای رنگ جیغ میتونید به راحتی استایل یکدست خود را دارای جزئیات کنید و به خوشگل شدن هرچه بیشترش بی افزایید. مثلا میتونید از یک باندانا برای دور کمر خود به عنوان کمربند استفاده کنید.

و یا اگر آقا هستید میتونید باندا رو بر روی سر بسته و رنگش رو با بلوز بافت خود و یا آیتمی دیگر در استایل ست نمایید.

باندانا

باندانا

کیف رو با باندانا از سادگی در بیار

قطعا اکسسوری ها آیتم های ریز اما به شدت تاثیر گذاری هستند که میتونن ظاهر هر چیزی رو از یک محدوده ساده، به بعُدی بسیار جذاب و غلیظ روانه کنند. مثلا اگر شما یک کیف دستی ساده دارید که هیچ تزیین و زیبایی خاص نداره، تنها کافیه تا یک باندانای رنگی به آن گره بزنید اونوقته که خواهید دید میتونه چقدر قشنگ تر بشه. نقش دار بودن باندادا در کنار سادگی کیف ترکیبی ایده آل خواهد بود کیف رو از دنیای مینیمال بودن خودش کشیده بیرون و بهش جنبش داده. 

نکته ای که وجود داره اینه که باید توجه کنید به هیچ عنوان بر روی کیف های طرح دار از باندانا استفاده نکنید چرا که اینجوری هم ظاهر کیفتون رو به قدیم برده اید و دیگر این سبک مد نیست، هم اینکه از زیبایی این دو آیتم که هر کدوم به تنهایی میتونن جلوه داشته باشند کاسته اید. 

باندانا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی