|

با پالتو چرم چی بپوشیم؟ / اینجوری حرفه ای باید ست کنی که شبیه لواشک نشی یه وقت خانوم

برای خیلی ها سواله که با پالتو چرم چی بپوشیم که استایل شیکی داشته باشیم که در این مقاله به آیتم های مچ و ست با این لباس اشاره کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از جنس ها و پارچه ها هستن توی دنیای مد و استایل که هیچ وقت قدیمی نمیشن و به اصطلاح همیشه مد و ترند هستن و لباس هایی که از اون جنس دارین رو در صورتی که دوخت مینیمالی داشته باشن میتونین همیشه بپوشید و خبری از دمده شدن در اون ها نخواهد بود که یکی از این جنس ها چرم هست که حسابی طرفدار داره و هر ساله در قسمت های مختلف استایل از آیتم های چرمی استفاده میشه و در کل چرم به گونه ای هست که نشون از لاکچری بودن داره و بی نهایت به کلاس هر استایلی که داشته باشید اضافه میکنه، در این بین یکی از این آیتم ها پالتو هست و خیلی ها براشون سواله که با پالتو چرم چی بپوشیم؟

پالتوهای چرم رو میشه یکی از محبوب ترین نوع لباس ها در فصل سرما بشمار آوورد که فرقی نمیکنه که از چرم طبیعی باشن و یا مصنوعی در صورتی که کیفیت قابل قبول و خوبی داشته باشن شما رو بسیار شیک و امروزی نشون میدن برای همین برای خیلی ها مهمه که با پالتو چرم چی بپوشیم؟ چون بالاخره نمیشه که تنها قسمت شیک استایل شما پالتوتون باشه بالاخره باید در قسمت های دیگه هم شیک بودن استایل خودتون رو تکمیل کنید و خوبیه پالتوی چرم اینه که شما هم میتونید با اون استایل رسمی داشته باشید و هم میتونید استایل غیر رسمی داشته باشید. حالا بریم سراغ جواب این سوال که با پالتو چرم چی بپوشیم؟

با پالتو چرم چی بپوشیم

با پالتو چرم چی بپوشیم؟ شلوار اسلش و بوت بند دار

برای خیلی ها مهمه که با پالتو چرم چه شلواری بپوشن که این روزا برخلاف استایل های قدیمی و کلاسیک با بارونی و پالتوهای چرم میشه شلوارهای متفاوتی پوشید که یکی از اون ها شلوار اسلشه که با پوشیدن اون در کنار پالتو چرم میتونید یه استایل اسپرت و غیر رسمی داشته باشید و بی نهایت شیکه به نظر برسید، البته مهمه که در کنار اون از بوت های بند دار و چرم استفاده کنید و از زیر اون میتونید هودی بپوشید و کلاه زمستونی هم بذارید.

با پالتو چرم چی بپوشیم

با پالتو چرم چی بپوشیم؟ شلوار جین و بافت

در صورتی که میخواهید با پالتوی چرم خودتون یه استایل به روز و جذاب داشته باشید میتونید به سراغ استفاده از شلوارهای اسکینی و جین در کنار اون برید. زیبایی این شلوارها در کنار پالتوهای کوتاه حتی بیشتر هم به چشم میاد. برای لباس زیر اون هم میتونید به سراغ یقه اسکی و بافت های ریز برید و در کنار اون به هیچ وجه از نیم بوت های چرم غافل نشید. در صورتی هم که میخواهید استایلتون یه مقدار دخترونه تر و اسپرت تر بشه میتونید از بوت های بند دار که اسپرت تر هستن استفاده کنید و در آخر هم با یه روسریه قواره کوچیک استایلتون رو به زیبایی هر چه تمام تر تکمیل کنید.

با پالتو چرم چی بپوشیم

با پالتو چرم چی بپوشیم؟ شلوار جاگر

خوشبختانه همون اندازه که چرم در صنعت لباس همیشه ترند بوده و موندگار، هر ساله یه عالمه استایل متفاوت با اون رونمایی میشه و به همین دلیل میشه شاهد تنوع بالایی در خصوص ست و استایل با اون بود و گزینه های خوب و زیادی پیش روی ما باشه برای انتخاب این که دوست داریم با اون چه چیزی رو ست کنیم که یکی از آیتم هایی که به زیبایی هر چه بیشتر و بهتر با پالتوهای چرم میشه اون رو هماهنگ و مچ کرد شلوار جاگر هست و میشه همراه با این شلوارها و پالتوی چرم کتونی پوشید و یه استایل منحصر به فرد و خاص خلق کرد . در صورتی که شلوار جاگرتون چرم باشه و کتونیاتون هم لژ دار جذابیت استایلتون بیشتر میشه.

با پالتو چرم چی بپوشیم

با پالتو چرم چی بپوشیم؟ پیراهن بلند

تا اینجا متوجه شدید که میشه با پالتوی چرم با توجه به لباس هایی که دارید استایل های متفاوتی داشته باشید و لزوما نباید سر وقت خریدن لباس ها و آیتم های جدید برید تا بتونید با پالتوی چرمتون یه استایل شیک بزنید چرا که شلوارهای مختلف رو میشه با وجود مهارت با پالتوی چرم ست کرد اما در این بین پیراهن های بلند و یه سره برای ست شدن با پالتوهای چرم به قدری زیبا و خانومانه دید میشن که دیگه نیازی نیست به شلواری که باید در کنار اون بپوشید توجه کنید چرا که شلوار زیر پیراهن مخفی میمونه و شما میتونید از نیم بوت و یا بوت در این استایل استفاده کنید و یه استایل کلاسیک د اشته باشید.

با پالتو چرم چی بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی