|

پالتو طوسی با چی ست میشه؟ / اگه خواستی یه نفر بهت اعتماد کنه و ازش حرف بکشی طوسی بپوش

در این مقاله در خصوص این که پالتو طوسی با چی ست میشه براتون صحبت کردیم که میتونید با انتخاب این رنگ ها کنار هم استایل بینظیری بسازید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که یه استایل بی نهایت زیبا و خاص داشته باشیم ولی فقط با خواستن و یه جا نشستن مسلما این هدف به دست نمیاد چرا که هر کسی که میخواد خوشتیپ و خوش استایل دیده باشه باید حداقل پایه ترین قوانین مد و فشن رو بدونه که کمترین اون ها دونستن اینه که چه رنگ هایی به هم میان در استایل و میشه چه آیتم هایی رو با هم ست کرد مثلا این روزا که داریم میریم به سمت زمستون برای خیلی ها سواله که پالتو طوسی با چی ست میشه چون این رنگ پالتو از اونایی هست که اکثر خانوم ها توی کمدشون دارن. این رنگ رو میشه جزء رنگ های خنثی دونست که با رنگ های زیادی ست میشه ولی در این بین با یه سری از رنگ ها خیلی بیشتر میاد.

اول قبل از این که بریم سراغ دونستن جواب این سوال که پالتو طوسی با چی ست میشه بهتره یه سری به روانشناسیه این رنگ بزنیم؛ طوسی رو میشه نمادی از فروتنی و هوش، اطمینان، امنیت، پیری و خرد و آرامش دونست که باعث ایجاد احساسات مثبت در افراد میشه چرا که این رنگ نه این وریه و نه اون وری و یه جواریی میشه به راحتی بهش اعتماد کرد بنابراین در صورتی که میخواهید اعتماد کسی رو جلب کنید میتونید در استایلتون از این رنگ هنگام ملاقات با این فرد بهره بگیرید. حالا در ادامه بریم سراغ دونستن این که پالتو طوسی با چی ست میشه تا بتونیم یه استایل شیک و جالب داشته باشیم.

پالتو طوسی با چی ست میشه

پالتو طوسی با چی ست میشه؟ با آیتم هایی به رنگ قرمز تا مثل مدلینگ های حرفه ای به نظر بیایین

یکی از ترکیب رنگ های بینظیری که شما میتونید با داشتن اون ها کنار هم ظاهر خودتون رو بی نهایت متحول کنید قرمز در کنار طوسیه؛ با این حساب میتونید در مواقعی که سراغ پالتو و یا دیگر آیتم هایی به رنگ طوسی رفتید با خیال راحت به سراغ آیتم هایی در رنگ های قرمز، آجری و زرشکی برید و استایل خودتون رو از حالت یکنواختی خارج کنید و به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید. در صورت داشتن یه پالتوی طوسی میتونید با انتخاب کردن یه شال به رنگ قرمز و یا یه ژیله ی قرمز از زیر پالتو جلوباز طوسی به استقبال روزای سرد برید و همه رو حیرون تیپ و استایلتون کنید طوری که به تعریف از سلیقه ی شما لب وا کنن. 

یکی از خوبی هایی که این استایل داره که اینه در صورتی که آیتم هاتون رو کلاسیک انتخاب کنید میتونید به استایلتون حال و هوای رسمی و کلاسیک ببخشید که میشه باهاش به راحتی در یه مهمونی لاکچری هم حاضر شد.

پالتو طوسی با چی ست میشه

پالتو طوسی با چی ست میشه؟ اگه میخوای یه تیپ فانتزی و دخترونه داشته باشی برو سراغ آیتم های صورتی

صورتی و طوسی رو در کنار هم میشه یکی از ملایم ترین و شیک ترین ترکیب رنگ ها به شمار آوورد که میتونه حسابی شیک و امروزی به چشم بیاد. به طور کلی این دو رنگ در استایل های دخترونه بسیار استفاده میشن و توی هر فصلی کنار هم قرار دادنشون زیباست مثلا یه ماتنوی کتی طوسی رو با شالی که ترکیبی از رنگ صورتی و طوسی هست میشه پوشید و جذابیت ظاهری فوق العاده ای ایجاد کرد.

یکی از ترندهای زمستونی هم کنار هم قرار دادن این دو رنگ برای داشتن یه استایل دخترونه و شیک هست مثلا امسال میتونید در کنار پالتو به رنگ طوسی به سراغ شال و شلوار صورتی برید که شلوارتون میتونه چرم هم باشه برای بیشتر نزدیک شدن به حال و هوای زمستونی و همچنین شما میتونید برعکس هم کار کنید و یه پالتوی صورتی رو با شلوار طوسی بپوشید.

پالتو طوسی با چی ست میشه

پالتو طوسی با چی ست میشه

پالتو طوسی با چی ست میشه؟ میخواهی اتو کشیده و رسمی باشی برو سراغ مشکی ها

یکی از اون رنگ هایی که بدون چون و چرا و به خوبی در کنار طوسی قرار میگیره و مثل دو تا رفیق گرمابه و گلستان هستن مشکیه که زیبایی استایل شما رو در کنار پالتو به رنگ طوسی دوچندان میکنه. بنابراین در صورت که مایل به زدن یه استایل رسمی هستید برید سراغش.

توصیه ی ما به شما اینه که در صورت پوشیدن کت و یا پالتوی طوسی اون رو با لگ چرمی و یا شلوارهای مشکی دمپا ست کنید و برای این استایل خودتون رو تکمیل کنید بهتره که از نیم بوت های بدون پاشنه و یا بوت های پاشنه دار استفاده کنید. یکی از خوبی های این استایل و ترکیب رنگی اینه که شما رو کشیده تر و لاغرتر از اون چیزی که هستید نشون میده که خود این موضوع اعتماد به نفستون رو بالاتر میبره.

پالتو طوسی با چی ست میشه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی