|

6 نکته خفن واسه استایل دانشجویی جذاب تر؛ یه مقنعه نکش سرت برو! اینجوری تیپ بزن

اگر دانشجو هستید و نمیدونید واسه استایلتون چه نکات مهمی رو باید انجام بدید، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه دانشجو ها تو هر ترمی که باشن رفتن سر کلاس و دارن به این بخش جذاب از زندگیشون می پردازن. اخه میدونید که ترم اولی های امسال دیر رفتن سر کلاس و خیلیا استرس داشتن که چجوری برن بهتره، چه رفتاره کنن بهتره و یا اینکه اصلا دانشگاه چجوریه و چه سختی هایی داره. یکی از موضوعاتی که برای همه تو قشر های مختلف اهمیت داره طرز لباس پوشیدن و تیپ افراد هستش که خب قطعا قشر دانشجو هم یکی از مهمتریناست. دانشگاه محیطی آموزشی و فرهنگی می باشد که خب شما باید هم شیک باشید و هم زیبا. شیک بودن به معنای لاکچری پوشی و لباس های گرون قیمت و یا اینکه اداری و اتوکشیده نیست! بلکه میتونید در عین حال که کژوال پوشیده اید و کاملا راحت و دخترونه تیپ زدین، شیک باشن. اما در این بین نکاتی وجود داره که باید رعایت کرد، چرا که این نکات با وجود اینکه خیلی دم دستی و معمول هستند، اما شاید بهشون توجه لازمه نشه و در نهایت نتیجه ای نه چندان جالب داشته باشه.

براتون سوال شد چه نکاتی؟ پس حتما با ادامه مطلب همراه باشید و این آیتم های ضروری رو فراموش نکنید. 

استایل دانشجویی

نکاتی طلایی در استایل یک بانوی دانشجو

1- قبل از هرچیزی باید مطمئن باشید که لباس مورد نظر تو هر سبکی که هست، اندازتون باشه. چرا که شما قراره ساعات زیادی رو با اون لباس در محیط دانشگاه و حتی دیگر فضا ها مثل رستوران و جاهای گردشگری و تحقیقی که دانشجوها میرن، بگذرونید که خب پس نتیجه میگیریم داشتن یک لباس راحت در اولویته.

2- در ابتدای متن به موضوعی مثل شیک بودن یک دانشجو اشاره شد. همونطور که گفتیم شیک بودن به منظور گرون بودن لباس های شما نیست، بلکه سعی کنید تا آراسته و تمیز باشید. قطعا آیتم هایی که در استایل شما به کار میرن، هر چقدر هم که گروون و لاکچری باشن، اگر پاکیزه و آراسته نباشن نمیتونن ظاهری خوب برای شما بسازند.

استایل دانشجویی

3- چروک نبودن لباس های شما میتونه نشونه ای مرتب بودن شما باشه، چرا که اگر با مانتو و یا مقنعه ای چروکیده به فضایی مثل دانشگاه بروید، قطعا خیلی ارج و قرب بالایی نخواهید داشت. پس لباس هایتان را همیشه آویزان کنید تا صاف بمونند.

استایل دانشجویی

4- فراموش نکنید که کفش های شما اولین آیتمی هستند که در ظاهر شما به چشم میخورن و اگر به شدت کثیف و آلوده باشند، میتونن به تنهایی کل ظاهر رو خراب کنند و اگر هم تیمز و زیبا باشند میتونن امضایی برای تمیز بودن شما باشند.

5- استفاده از کیف با سایز و شکل مناسب برای شما خیلی مهمه، چرا که هم بادی به تیپ با مقنعه بیاد و هم اینکه لوازمی که شما به عنوان یک دانشجو نیاز دارید داخلش جا بشه و هم اینکه مثلا شونه و دست شما رو خسته و دچار آزار نکنه. انتخاب کیف کاملا بستگی به خود شما و سلیقه و میزان جزواتتون داره.

استایل دانشجویی

6- اکسسوری ها همیشه کمک کننده این هستند که استایل و ظاهر فرد زیباتر و دارای جزئیات بشه. برای یک خانوم یا آقای دانشجو. نیز استفاده از اکسسوری ها اما در اشکال و تعداد متناسب، به شدت نیازه و میتونه شما رو جذاب تر کنه. اما دقت داشته باشید که دانشگاه محیط مناسبی برای زیورآلات خیلی زیاد و رنگی و عجیب نیست!

استایل دانشجویی اسپرت چجوری باشه خوبه؟

برای اون روزایی که دوست دارین یه لباس راحت و ساده به تن داشته باشید، به سراغ تیپ اسپرت برید، چرا که تو تیپ اسپرت دانشجویی فقط کافیه که هارمونی رنگ ها رو رعایت کنید و تمام. رنگ های ساده و طبیعی و فراموش نکنید که به سادگی با هم میتونن ست بشن. برای این استایل شما کتانی ها یا کفش ورزشی مناسب می باشند و ست کوله پشتی و کتانی هم که دیگه عالیه و استایلتون رو اسپرت خواهد کرد. همچنین میتونید از کیف های بزرگ رو دوشی هم استفاده داشته باشید که خیلی از خانومای دانشجو ازش دارند.

استایل دانشجویی

استایل دانشجویی جین چه شیکه!

خیلی از دختر خانوما هستند که عاشق و شیفته استایل های جین می باشند. البته که این استایل آیتمای مختلف داره و شما میتونید علاوه بر شلوار، از مانتوی جین و حتی کیف و کفش جین نیز استفاده کنید. جین آبی هیچوقت تکراری و یا قدیمی نمیشه و همیشه شما رو متفاوت ترین خواهد کرد. اما با این توجه به این نکته باید دقت کنین چه طرح جینی رو با چه طرح جین ست میزنید.

مثلا اینکه اگر از مانتو یا شومیز جین استفاده می کنید، شلوارتون جنس دیگه ای داشته باشه. و یا اینکه هرگز از دو لباس جین دقیقا همرنگ استفاده نداشته باشید و حتما رنگاشون با هم متفاوت باشه. با استایل جین به سراغ کیف و کفش روزمره بروید.

استایل دانشجویی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی