|

معرفی ساعت مچی برای استایل های مختلف

آشنایی با دنیای لوکس و جذاب ساعت مچی زنانه؛ اکسسوری هاتو با توجه به استایلت انتخاب کن

ساعت مچی زنانه

از آنجایی که ساعت نشانه شخصیت شماست، باید در هنگام خرید ساعت مچی به نکاتی توجه کنید. یکی از نکات که باید به آن توجه کنید استایل شخصیتان است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از آنجایی که ساعت شما نشانه شخصیت شما است، باید در هنگام خرید یا انتخاب ساعت مچی به نکات مهمی توجه کنید. یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید سبک استایل شخصی شما است، زیرا ممکن است هر ساعتی مناسب سبک استایل شما نباشد. جالب است که بدانید دنیای ساعت مچی زنانه دنیای بسیار وسیع و متنوعی است و همین تنوع گاها موجب ایجاد سردرگمی در خانم ها برای امر انتخاب ساعت مناسب می شود. البته دیگر نیازی به نگرانی در این مورد نخواهد بود زیر ما با ارائه چند ترفند و یا با معرفی انواع ساعت مچی با ویژگی هایشان شما را در این راه راهنمای خواهیم کرد. یکی دیگر از نکاتی که هنگام انتخاب ساعت باید به آن توجه داشته باشید فرم صفحه، نوع بند، اندازه ساعت مچی و رنگ پوست‌ تان است. فراموش نکنید که این موارد نقش مهمی در زیبایی ساعت و استایل‌ های مختلف برای شما ایفا خواهد کرد. در انتخاب رنگ ساعت مچی بسیار دقت کنید، چرا که در اولین نگاهی که به ساعت می‌ شود، رنگ آن جلوه می‌ کند.

به طور مثال ساعت دخترانه با رنگ مشکی می‌تواند جذاب باشد، چون رنگ مشکی هیچ وقت قدیمی نمی‌شود. البته اگر علاقه ای به مشکی ندارید می توانید از رنگ های شاد و پاستلی دخترانه مانند صورتی انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از مدل های رایج و جذاب ساعت مچی زنانه آشنا شوید.

ساعت مچی

ساعت مچی

ساعت مچی بند چرمی؛ چراکه نه یک انتخاب کژوال و لوکس داشته باشید

جالب است که بدانید اولین ساعت‌ هایی که با بند چرمی ساخته شدند، برای خلبانان بوده اند. بندهای چرمی نسبت به بندهای فلزی سبک‌ تر هستند و به همین علت، بهتر بود خلبانان از این نوع ساعت‌ ها استفاده کنند. امروزه استفاده از ساعت‌ های مچی با بند چرمی نیز در بین مردم به خصوص خانم‌ ها رایج است و دلیل این استفاده رایج هم وزن کم و مناسب بودن این ساعت ها برای استایل های روزمره و یا حتی کژوال است. پس اگر برای استفاده طولانی مدت به دنبال یک ساعت هستید پیشنهاد ما برای شما انتخاب یک ساعت بند چرمی است.

ساعت مچی

ساعت مچی

ساعت مچی بند فلزی؛ اکسسوری های جذاب و رسمی را فراموش نکنید

اگر به یک مهمانی شبانه دعوت هستید و یک لباس سفید یا مشکی پوشیده‌ اید، بهتر است استایل خود را با استفاده از یک ساعت مچی نقره‌ای با بند فلزی تکمیل کنید. ساعت مچی با بند فلزی یکی از مناسب‌ ترین گزینه‌ ها برای مهمانی و مجالس رسمی است. البته جالب است که بدانید این ساعت مچی ها دارای نوع های کاملا مجلسی و درخشانی هم هستند که به وسیله جواهرات تزئین شده اند که دقیقا برای استفاده در مهمانی های رسمی طراحی شده اند. در ساخت بندهای فلزی معمولا از چند نوع استیل ضد زنگ استفاده می‌ شود که تفاوت‌ هایی از نظر ضد حساسیت بودن، انعطاف‌پذیری و مقاومت بدنه با یکدیگر دارند.

ساعت مچی

ساعت مچی

ساعت بند پلاستیکی پلی اورتان؛ مقاوم و زیبا

حتما همه شما ها اسم ساعت های جی شاک کاسیو را شنیده اید که برای ورزش و یا حتی غواصی استفاده می شوند، این نوع ساعت ها از جنس پلی اورتان طراحی و تولید می شوند. بند های ساعت پلاستیکی نسبت به بندهای سیلیکونی دوام و استحکام بالاتری دارند و در عین حال از قیمت ارزان‌تری برخوردار هستند. راحتی و انعطاف‌پذیری بالا از مهم‌ ترین ویژگی‌ های این نوع بند ساعت به حساب می‌ آید که آن‌ ها را برای فعالیت‌های ورزشی آبی به بهترین گزینه تبدیل می‌ کند.

ساعت مچی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها