|

چه مانتویی برای افراد لاغر مناسب است؟

لاغرا این مانتوها رو بپوشن؛ چرا که نه با انتخاب درست مانتو میتونی همیشه خوش اندام باشی

مانتو برای لاغرها

برای خانم‌ های لاغر اندام، معمولا مانتو‌هایی با برش آزاد و طرح‌ های پرچین و پارچه‌ های مخملی یا ساتن و پر نقش و نگار استفاده می‌ شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از اهداف استایل مناسب، اصلاح و برطرف کردن مشکلات اندام است. خانم‌ های لاغر معمولا دوست دارند مانتو‌هایی بپوشند که آن‌ها را توپرتر نشان دهند و بر عکس خانم ها تپل و دارای اضافه وزن هم دست دارند مانتوهایی بپوشند که آن ها را لاغرتر نشان دهد. پس انتخاب هوشمندانه مانتو انتخابی است که نقص ها و ایرادات اندام شما را بپوشاند و شما را خوش اندام تر نشان دهد. حال اگر برایتان سوال شده است که چه مانتویی برای لاغرها مناسب است؟ باید بگوییم که معمولا برای اصلاح اندام خانم‌ های لاغر، از مانتو‌هایی با برش آزاد، طرح‌ های پرچین، طبقه طبقه و پارچه‌ هایی با جنس مخملی یا ساتن و پر نقش و نگار استفاده می‌ شود. پس فراموش نکنید که خانم های لاغر اندام باید از مانتوهای شلوغ استفاده کنند چه در مدل چه در طرح پارچه زیرا این مدل مانتوها باعث پرتر دیده شده این افراد خواهد شد. به عنوان یک نکته مهم فراموش نکنید که مانتو تنگ ایرادات اندام را به خوبی نمایش می‌ دهد همچنین مانتو کوتاه در افراد قد بلند ایرادات قد را دوچندان می‌ کند بنابراین اگر اندام لاغری دارید از این دو گزینه دوری کنید.

اگر لاغر اندام هستید از طرح راه‌ راه‌ افقی استفاده کنید. زیرا این طرح باعث می‌ شود عرض بدن شما بیشتر دیده شود و برعکس٬ استفاده از راه‌ راه‌ های عمودی شما را لاغر‌تر و بلندتر نشان می‌ دهد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از مانتوهای جذاب و مناسب برای افراد لاغر اندام آشنا شوید.

مانتو برای لاغرها

مانتو برای لاغرها

مانتو یقه‌ بزرگ و پهن انتخاب کنید

یقه‌ های پهن و بزرگ هر چقدر که برای اندام‌ های درشت نا‌مناسب هستند؛ برای اندام‌ های لاغر و ظریف  گزینه‌ مناسبی به حساب می‌ آیند. اگر سرشانه‌ های ظریفی دارید یقه‌ انگلیسی بزرگ و یا یقه آرشال بزرگ می‌ توانند مناسب‌ ترین گزینه‌ ها برای افراد لاغر اندام باشند. پس اگر اندام لاغری دارید از انتخاب مانتو با یقه‌ های دیپلمات و گرد و هفت اجتناب کنید زیرا این مدل‌ ها ظرافت سرشانه شما را چند برابر می‌ کنند و در نهایت شما لاغرتر به نظر می‌ رسید. پس فراموش نکنید که جدا از جنس، مدل یقه، آستین و یا برش های داخل مدل مانتو هم بر روی چاق یا لاغر دیده شدن شما تاثیر گذارند.

مانتو برای لاغرها

مانتو برای لاغرها

مانتوهای آهاردار ژاکارد و مخمل را فراموش نکنید

فراموش نکنید که جنس مانتو یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار بر روی چاق یا لاغر دیده شدن شما می باشد. برای مثال مانتوهایی که جنس پارچه‌ آن ها ژاکارد، ساتن و مخمل است اندام شما را درشت‌ تر نشان می‌ دهند. اگر علاقه ندارید که تمام جنس لباستان از این جنس باشد و یا اینکه حس می کنید این پارچه ها مناسب فصل استفاده شما نیستند سعی کنید از این جنس پارچه‌ ها با عنوان خرج کار لباس و مانتو استفاده کنید. جالب است که بدانید این پارچه ها همگی دارای آهار هستند و می توان گفت به همین دلیل ایستایی مناسبی برای لاغر اندام ها دارند.

مانتو برای لاغرها

مانتو برای لاغرها

مانتوهای چین چینی و عروسکی بپوشید

اگر اندام لاغری دارید حتما به خیاطتان یادآوری کنید که برای بهتر جلوه کردن سرشانه و کمر شما٬ در خط کمر و دورحلقه آستین لباس چین سوزنی ایجاد کند. این چین باعث ایجاد پف می شود و لاغری اندام شما را کمتر نمایش می‌ دهد. این مدل چین حالت نوستالژی و کلاسیک دارد و یادآور لباس‌ های قدیمی مادربزرگ‌ ها است. اگر اهل پوشش کلاسیک و قدیمی هستید از این مدل غافل نشوید. البته نمونه های امروزی این مانتوهای چین دار هم در بازار موجود است که به مانتوهای عروسکی نیز شناخته می شوند.

مانتو برای لاغرها

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها