|

معرفی انواع حجم دهنده لب / آقاتون مخالف سرسخت ژل زدنه غصه نداره با اینا لبات قلوه ایه

در این مطلب انواع حجم دهنده لب رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با وجودشون لب های برجسته و قلوه ای داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میکاپ میتونه یکی از راه های زیباسازی برای خانوم ها بشمار بیاد که میتونن با وجود اون زیباتر از هر زمانی ظاهر شده و بدرخشن و حتی از این طریق عیب و ایرادات موجود در چهره شون رو بپوشونن و زیباتر از هر زمانی ظاهر بشن که البته برای این منظور باید به نکات زیادی دقت کرد مثلا در وهله ی اول باید شناخت کامل از ویژگی های ظاهری و پوست خودتون به عنوان یه خانوم داشته باشید و بدونید که چیا بهتون میاد مثلا در صورتی که رنگ پوستتون گندمی هست باید بدونید که بهترین رنگ رژ برای پوست گندمی باید چه رنگی باشه تا با رفتن به سراغ اون رنگ ها حتی زیبایی پوستتون رو هم بیشتر کنید و خوش قیافه تر به نظر بیایید.

مورد بعدی برای میکاپ خوب داشتن برخورداری از مهارت بالا در این زمینه هست چرا که خب در صورتی که مهارتتون بالا باشه و به قولی قلق چهره تون دستتون باشه میتونید عیب و ایرادات اون رو با آرایش بپوشونید مثلا اگر گونه هاتون تخت هست میتونید با استفاده از برجسته کردن گونه با آرایش این جزء از صورتتون رو گرد و برجسته به نظر بیارید اون هم بدون این ک به کارهایی مثل تزریق ژل و امثالهم متوسل بشید. اما خب باید بگیم که کار همین جا تموم نمیشه و شما برای این که بتونید یه ـآرایش بی نقص و شیک داشته باشید باید به یه نکته ی دیگه هم توجه کنید و اون تهیه ی لوازم آرایشی با کیفیت و جنس خوب هست چرا که در صورت داشتن مهارت فوق العاده هم اگر لوازمتون خوب نباشه و کیفیت بالایی نداشته باشه باید منتظر این باشید که آرایشتون رو در نهایت خراب کنه مثلا در صورتی که میخواهید لب هاتون رو حجم بدید بهتره که برای این موضوع به سراغ بهترین حجم دهنده های لب در بازار برید که در این مقاله چندتا از اون ها رو بهتون معرفی میکنیم، پس در صورتی که میخواهید باهاشون آشنا بشید در ادامه با ما همراه باشید.

حجم دهنده لب

رژ لب حجم دهنده پوپا

یکی از اولین محصولاتی که میتونید برای افزایش دادن حجم لب هاتون ازش استفاده کنید رژ لب جامد حجم دهنده ی پوپا هست که دارای هیالورونیک اسید هست و میتونه آب میان بافتی رو از دیگر بخش های نزدیک خودش جذب کنه و بافت همون بخش رو متورم و همچنین حجیم نشون بده. در نتیجه شما لب های پرتر و بزرگ تری خواهید داشت. این رژ میتونه از همون دقایق اول حجم لب های شما رو چیزی حدود پنج درصد افزایش بده و به دلیل ترکیبات مغذی که در توی اون وجود داره سطح لب هاتون هم نرمتر خواهد شد. پسی در کل از ویژگی های این محصول میشه به افزایش نرمی و لطافت پوست لب‌ها، بافت کرمی و حجم‌دهی طبیعی اشاره کرد.

حجم دهنده لب

رژ لب پرفورمنس آرت دکو

یکی از مهمترین محدودیت هایی که در خصوص رژهای جامد حجم دهنده ی لب وجود داره این هست که از رنگ های بسیار محدودی برخوردار هستن و شما دستتون توی انتخاب یه مقدار بسته خواهد بود و باید از بین تنوع کم اون رنگی رو که میخواهید رو پیدا کنید ولی خب برند پرفورمنس این مشکل شما رو حل کرده و رژ لب پرفورمنس آرت دکو حجم دهنده رو وارد بازار کرده که توی 16 تا رنگ متنوع و زیبا تولید میشن و میتونن به ظاهر شما زیبایی فوق العاده ای ببخشن.

با این حساب برای انتخاب رنگ در مورد این رژ با هیچ محدودیتی روبه رو نخواهید شد. از طرف دیگه این رژها حاوی ویتامین E و پنتول هستن که از پوسته پوسته شدن و خشکی لب هاتون جلوگیری میکنن. پس با تمام این این تعاریف باید بگیم که رژ لب آرت دکو، بهترین مارک رژ لب حجم دهنده هست که با یه تیر، چندین نشون رو میزنه.

حجم دهنده لب

لیپ گلاس حجم دهنده شیگلم

بافت نرم، درخشان و بسیار زیبایی که لیپ گلاس حجم دهنده ی شیگلم مدل Hot Goss داره همون چیزی هست که باعث محبوبیت این محصول شده. رنگ این لیپ گلاس بسیار دخترونه و ملایمه از این رو شما میتونید اون رو به شکل روزانه و در هر محیطی استفاده کنید. استفاده از ترکیبات حجم دهنده باعث شده که بعد از مصرف اون لب های شما حجیم تر شده و به دلیل این که محصول شاین دار هم هست لب های شما ظاهر برجسته تری پیدا خواهند کرد.

حجم دهنده لب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها