|

ایده های طراحی و دیزاین ماشین عروس / مدل گل چی خوبه و چجوری گل بزنی خوشگلتره هم گفتم

دیزاین ماشین عروس اینجوریه که با سلیقه های مختلفی انجام میشه و در اینجا با انواع مدل های تزیین ماشین آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه خیلی ها به فکر عروسی هستن و محفل های اینچنین. خب تزیین ماشین عروس و گل آراییش هم یکی از مواردی هستش که باید بهش توجه بشه و بخش خیلی مهمیه. تزیین ماشین عروس با گل یکی از سنت های خیلی خوشگل میون ایرانی هاست که خیلی هم به چشم میاد. در واقع وقتی شما ماشین عروس رو گل میزنید هم بوی خوشی بهش دادید هم اینکه یه خوشگلاسیون خاص و ذوقدار براش ایجا کردید که یه جو رمانتیک و عاشقونه رو ایجاد میکنه. خانومای ایرانی اینجورین که دلشون میخواد تا همه چیز عالی باشه به همین دلیل هم گل آرایی ماشین رو مهم میدونن و حس شگفت انگیزی بهشون میبخشه. این تزئینات نه تنها میتونه ماشین دو نوگل شکفته رو خاص و متفاوت از باقی ماشین ها کنه، بلکه سلیقه عروس و داماد رو هم نشون میده.

تزیین ماشین عروس

گل هایی که میتونه واسه ماشین عروس خوب باشه

دخترای ایرانی که به جزئیات اهمیت زیادی میدن و دست دارن تا همه چیز دیتیل دار باشه، تو انتخاب گل و مدل گل آرایی ماشین عروس هم دقت فراوونی دارند. انتخاب رنگ و نوع گل و اینکه کجای ماشین و با چه طراحی قرار بگیره، همه و همه برای عروس و داماد حسابی اهمیت داره. اغلب افراد گل های طبیعی مثل رز، ارکیده، لیلیوم و یا داوودی رو مورد استفاده قرار میدن که خب هر کدوم میتونن یه حس خاصی به ماشین ببخشند. گل‌ های رز، حس عشق و رمانتیک بودن رو به ماشین عروس هدیه میدن و گل‌ های لیلیوم بیشتر کلاسیک و شیک هستن. در واقع این انتخاب‌ ها میتونن دقیقا همون چیزایی باشن که نشون میدن عروس و داماد چقدر به جزئیات اهمیت میدن و براشون مهمه و یا اینکه یلخی پیش رفتن.

تزیین ماشین عروس

گل طبیعی یا گل مصنوعی؟

از طرفی همجنس تزیین ماشین عروس با گل می‌تونه متفاوت باشه. خب خیلی ها هستند که دلشون میخواد تا از گل های طبیعی استفاده کنن تا هم بوی خوشی داشته باشه و هم اینکه یه نمای طبیعی و خوشرنگ به ماشین ببخشه اما خب خیلی از عروس و داماد ها هم هستند که ترجیح میدن تا از گلهای مصنوعی استفاده کنن تا هم گل پژمرده نشه و هم اینکه بعدش اونهارو از ماشین جدا کرده و برای چیزی دیگر استفاده کنند. خانوم هایی که طبیعی بودن و محیط زیست رو دوست دارن اغلب از گلهای طبیعی استفاده می کنند که هم زنده تره و هم وقتی میاد و روی ماشین چیده میشه، یه جلوه طبعی و خاص داره.

تزیین ماشین عروس

تزیین ماشین عروس

تزیین ماشین عروس به سبک شلوغ یا مینیمال

خیلی از دخترای ایرانی هستن که تو انتخاب دیزاین ماشین عروس با گل، میرن سراغ اون دست از گل هایی که مینیمال و ساده هستن. مثلا یه تزیین ساده با چندتا شاخه گل روی کاپوت و یا یه دسته گل بزرگ روی جلو یا پشت ماشین که با چندتا روبان خوشگل تزیین شده میتونه یاده خوبی باشه. این مدل دیزاین علاوه بر اینکه خیلی میتونه شیک و خاص دیده بشه، یه حس لطافت و سادگی هم به ماشین میبخشه. اما خب از طرفی هم یه سری از عروس‌ ها هستن که شیفته تزیینات شلوغ و البته پرگل هستن که این سبک سلیقه ها معمولا ماشین رو با گل‌ های فراوون و رنگارنگ پر میکنن تا حسابی توی روز عروسی بدرخشن و ماشینشون توی خیابون همه حواس و نگاه ها رو به سمت خودش جذب و جلب کنه.

تزیین ماشین عروس

تزیین ماشین عروس

شخصی سازی دیزاین ماشین عروس با ایده های خاص

اما یکی از جذاب ترین قسمت های تزیین ماشین عروس با گل اینه که هرکی میتونه تزیین خاص و شخصی سازی شده خودش رو داشته باشه. مثلا عروس داماد هایی که طرفدار سبک های خاص هستند، میتونن از گل و طرح های غیر معمول بهره ببرند.به طور مثال گل‌ های وحشی و یا حتی برگ‌ های بزرگ استوایی ایده هایی جالب برای یک تزئین متفاوت و غیر تکراری هستش که میتونه ماشین عروس رو خوشگل کنه. یک سری از بانوان ایرانی که سبک هایی مثل بوهو یا روستیک رو دوست دارند، از این نوع گل‌ ها و برگ‌ ها استفاده میکنن تا دیزاین ماشینشون بیشتر به شخصیت و سبک زندگی‌ شون نزدیک بشه.

تزیین ماشین عروس

تزیین ماشین عروس

اینجوری برا خود یه خاطره خوب بساز

در نهایت باید بگیم که تزیین ماشین عروس  یکی از اون جزئیات مهمیه که روز عروسی رو میتونه خیلی خاص‌ تر و البته زیباتر کنه. انتخاب گل‌ ها، رنگ‌ ها و همچنین نوع چیدمان، همه و همه نشون میدن که سلیقه و شخصیت عروس و داماده. دخترای ایرانی که همیشه دنبال بهترین و جذاب ترین انتخاب ها برای عروسی‌ شون هستن، با یه تزیین خوب و شیک، میتونن خاطره‌ ای زیبا و موندگار از روز عروسیشون داشته باشند.

تزیین ماشین عروس

تزیین ماشین عروس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها