|

تزیین راه پله دکوراسیون داخلی / فقط شیش دست مبل گرون ملاک نیست مهم فکر و سلیقه‌اس

اگر شما هم خونتون دوبلکس هستش و دلتون میخواد تا یه دیزاین خوشگل جهت تنوع بهش بدید، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون سازی و تغییرات در یک منزل از همون ابتدا و ورودی شروع میشه. فضایی که افراد اغلب کمتر بهش توجه دارند و معمولا نادیده گرفته میشه. در حالی که این بخش از هر خونه اولین جایی هستش که شما یا مهمان بهش قدم میگذارید و انرژی خوب یا بدی قراره بهتون انتقال بده. تزیین راه پله و پاگرد نیز اینچنین است و در واقع شما علاوه بر زیباسازی، یه خوشامدگویی مناسب نیز ساخته اید. اما خیلی وقت ها هستش که نمیدونیم چطور میتونیم به یه دیزاین جذاب و ایده آل برای راه پله در منزل برسیم که خب در پاسخ ما به شما میگیم نگران نباشید چرا که در این مطلب قراره با راهکارهای جذابی جهت تزیین راه پله داخل خونه آشنا بشیم. پس با ما همراه باشید.

دیزاین راه پله

یک دیوار گالری هنری بسازید

اسم این سبک دیوار گالری است که میتوان متناسب با هر سبک دکوراسیونی اون رو تغییر داد و ست سازی نمود. در اینجا شما میتونید تعدادی از عکس های خانوادگی سیاه و سفید و یا هر تصویری دیگه ای که دلتون خواست رو قاب گرفته، به بر دیوار راه پله نصب کنید. خرید تابلوهای دکوراتیو میتونن یه دیوار مدرن رو به شما هدیه بدن. مثل میتونید به طور مثال بیاید و یک ردیف ساده از نقاشی های مدرن رو با تابلوهایی که جذاب هستند بر روی دیوار بچینید.

البته که پیشنهاد میشه از دیگر وسایل دیوارکوب هم در این بین استفاده کنید تا یه حس غیر تکراری و شیک ایجاد نمایید. مثلا میشه که از مجسمه های دیواری کمک گرفت و یا اینکه پلاک های چوبی و تاج های گل و پوشش دیواری سبز بهره برد. جهت شلوغ نشدن دیوار هم میشه که قاب های خالی قرار داد تا زیبایی همراه با تعادل برقرار شه.

دیزاین راه پله

از پوستر های جذاب غافل نشید

در اینجا خب هم میشه که از کاغذدیواری کامل طرح دار استفاده کرد و هم یک پوستر دارای یک طرح رو نصب نمود. کاغذهایی که چاپ های متنوعی دارند و روشی ایده آل برای دیزاین پاگرد محسوب می شوند. طرح هایی ترند مثل اشکال هندسی و یا الگوهای تکرار شونده و سنتی ، یا اون چیزی که دوست دارید به شکل تک مثلا مثل گل مورد علاقتون. نصب کاغذدیواری راهکاری هستش جهت افزودن شکل های خاص به دکوراسیون داخلی. با نصب یک کاغذ دیواری ساده می توانید به افزایش شادابی محیط نیز کمک کنید. دیوارکوب ها نیز تکمیل کننده پوستر ها می باشند.

دیزاین راه پله

دیزاین راه پله

طرح ها برجسته و اکسنت وال

در واقع دیوار برجسته درست مثل یک تابلوی مدرن بزرگ هستش. دیوار های برجسته یک طرح و رنگ متفاوت تری به نسبت دیوار دیوار های ساده دارند که خب راه پله میتونه فضایی ایده آل برای اجرای یک اکسنت وال زیبا باشه. البته که اگر یک طرح خاص و برجسته بر روی دیوار نصب بشه ممکنه بعد از مدتی خسته کننده بشه و به این مسئله نیز باید دقت کرد. اما از طرفی هم میتونید اگر دیواری تک رنگ میخواهید، از کاغذ دیواری های قابل رنگ آمیزی با بافت سنگین استفاده نمایید تا بتونید اون ور به رنگ باقی اتاق در آورید.

دیزاین راه پله

نورپردازی خلاقانه برای راه پله داخلی

یکی از فوق العاده ترین راهکارهای تزیین دکوراسیون راه پله استفاده از نورپردازی که خب فضایی رو هم اشغال نمیکنه تازه به بزرگتر نشون دادن فضا هم کمک داره. در واقع اجرای نورپردازی درست بخشی از قوانین فنگ شویی نیز هست. طبق این قواعد نورپردازی باید جوری اتفاق بیفته که در عین حال که سایه روشن ایجاد میشه، همه وسایل و آیتم ها هم به خوبی دیده بشن. برای نورپردازی راه پله نیز معمولا نورهای مخفی رو به شکلی تنظیم می کنند تابلوهای نصب روی دیوار به زیبایی و جلوه ای دو چندان دیده شوند.از طرفی هم میتونید با استفاده شیشه و نور هالوژن پله هایی نورانی بسازید و ایده ای منحر به فرد خلق نمایید.

دیزاین راه پله

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها