|

آرایش مخصوص و مناسب استایل دانشجویی / البته این مدلا رو از عروسی تا عزا بزنی شیکی

اگر شما دانشجو هستیدو نمیدونید چه میکاپی واسه این فضا بهترینه، پس با این مطلب و انواع آرایش ها آشنا شوید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه دانشجو ها دارن میرن سر کلاس و خیلیاشون هم کله صبح کلاس دارن. برای یک دانشجوی خانوم بی شک استایل و چهره ای که داره پر اهمیته. برخی از افراد بدون هیچ میکاپی میرن دانشگاه و خب مشکلی هم با این قضیه ندارند، اما بهترین کار اینه که یک بانو چهره ای آراسته و تمیز داشته باشه. یعنی نه آرایشی تند و تیز کنه که زمین تا آسمون با فضای فرهنگی دانشگاه متفاوت باشه، و نه اینکه بدون هیچگونه کرم و رژی به این فضا بره و درست به مانند فضای خونه بدونتش. میکاپ کردن برای یک بانو باید به عنوان افزایش زیبایی و روتوشی برای لکه های صورت باشه، نه نقاشی ای که هفت قلم رو رد کرده. اما یکسری آیتم ها در آرایش میتونه چهره افراد رو خیلی تغییر بده. مثلا رژلب زدن خب خیلی مهمه و تاثیرگذار. بعد از اون آرایش چشم به شدت میتونه در خوشگلاسیون چهره فرد موثر باشه و ظاهرش رو بهتر کنه. کشیدگی چشم ها به واسطه خط چشم آیتمی در میکاپ به حساب میاد که هر بانویی بلدش نیست چرا که به شدت سخته و نیاز به تمرین و مهارت داره. به خصوص اینکه بخوای سر صبح قبل کلاس این کار رو انجام بدی. اما نگران نباشید چرا که در این مطلب هم با انواع آرایش مخصوص دانشگاه آشنا میشیم و هم با خط چشم هایی که برای سریع و روان کشیدن عالی هستند. پس با ادامه مطلب کا همراه باشید.

آرایش-دانشجویی-ایرانی-457x510

آرایش نچرال برای دانشگاه

میکاپ مدل نچرال یکی از محبوب ترین ترند ها در آرایش است که میون دختر خانوم های دانشجو هم خیلی مورد توجه قرار گرفته. این سبک از آرایش در واقع تمرکز داره بر روی رنگ های طبیعی گوست فرد و اغلب سعی میشه تا از موارد مصنوعی طور مثل کاشت مژه و خط چشم های غلیظ و ضخیم دوری کنه. جهت طبیعی تر شدن این آرایش هم میتونید به جای استفاده از رژلب از تینت کمک بگیرید و کمی هم به گونه هاتون بزنید جهت شادابی.

آرایش ساده کره‌ای واسه یه خانوم دانشجو

اگر به خواننده ها و یا بازیگران زن جوان کره ای دقت کرده باشید متوجه میشین که پوستی بسیار شاداب و با طراوت دارند. در واقع این ویژگی مهم آرایش های کره ای هستش که باید رعایت بشه، پس بهتره که از سبک ترین ارایشی که بلدید استفاده کنید. همچنین در سایه چشم برای این مدل از میکاپ باید از طیف رنگ های صورتی، قهوه ای و نود انتخاب نمایید.

ارایش کره ای

آرایش مینیمال اروپایی شیک ترینه

و اما میرسیم به یکی از پر استفاده ترین مدل های آرایش که خیلی شیکه و خانوما رو از اون سبک میکاپ های غلیظ و نه چندان زیبای دهه هشتاد دور کرده. در این سبک مهمترین آیتمی که وجود داره اینه که پوستی شاداب و تمیز داشته باشید. پس بهتره که اول قبل از شروع هر کاری با استفاده از تونر یا سرم از تمیز بودن بافت پوست صورتتون مطمئن بشید. در یک میکاپ اروپایی برای چشم و گونه ها و چشم ها از رنگ هایی که خنثی هستند استفاده میشه.

ارایش مینیمال

آرایش مونوکروم واسه خاص پسندها

آرایش های مونوکروم اینجورین که از یه طیف رنگی استفاده دارند. یعنی مثلا کامل از لوازم آرایش قهوه ای استفاده دارند و یا اینکه میزنن تو فاز قرمز ها و شاید هم صورتی و غیره. در این میکاپ شما باید تموم رنگ ها رو شبیه به هم انتخاب کنید. اما خب باید گفت این آرایش به نسبت دیگر آرایش ها سخت تره چرا که باید رنگ شناسی خوبی داشته باشید. مثلا رنگی که برای رژگونه و دیگر لوازم آرایش خود در این سبک میکاپ انتخاب می کنید، باید متناسب با رنگ مو، پوست و چشم شما باشه. 

ارایش مونوکروم

آرایش نود همیشه جذاب واسه دانشجوها

ارایش به سبک نود از دیگر میکاپ هاییست که برای دانشگاه میتونه واقعا عالی باشه و مورد استقبال خیلی از دختران نیز هست. در این سبک از رنگ های ملایم استفاده دارید اما نه اونقدری که بی روح دیده بشید! چهرتون رو ساده ای آرایش کنید که همراه با نقطه قوت و جذابیت هستش. آرایش های غلیظ میتونن بعد از ساعتها صورت شما رو کثیف نشون بدن که خب این چندان جالب نیست.

ارایش نود

خط چشم های مناسب آرایش سریع دانشجویی

1- خط چشم ماژیکی مدل سوپر فاین از برند اسنس

2- خط چشم ضد آب مات از برند فلورمار

 

3- خط چشم کوزه ‌ای گرندیوس از برند لانکوم

4- خط چشم مویی مایع از برند دوسه

 

5- خط چشم مویی از برند کلارن

5456

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها