|

آرایش مخصوص عکس بلد نیستی نرو آرایشگاه / با این ترفندا چهرت مثل فیلتر دارا میشه

اگر دلت میخواد واسه عید عکسای خوشگل و خوش فیس داشته باشی، پس باید یه آرایش مناسب واسه دوربین داشته باشی که اینجا یادت دادم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- عید داره میاد و همه ما، تاکید میکنم همه ما وقتی به یه طبیعت و یا سفری میریم دوست داریم که حداقل از یک تا هزار تا عکس از خودمون و خونوادمون بگیریم. این روزا هم که دیگه با وجود صفحات مجازی مخصوصا اینستاگرام و انتشار عکسهای خوشگل و جورواجور، عکس گرفتن اصلا بری یکسری شده جزو واجبات زندگی! گوشیا هم دیگه دیگه نگم در چه حالن. همه آدما از بچه کوچیک گرفته تا مادر بزرگ پدر بزرگ ها همه و همه گوشی های هوشمند دارن و میتونن عکس های با کیفیتی بگیرن که قبلم این چیزا فقط با دوربین های عکاسی انجام میشد.

اما حالا می بینیم که گوشی های هوشمند و لمسی اونقدری خفن شدن که صد برابر اون دوربین قدیمی ها کیفیت و وضوح دارن. خب خوب بودن دوربین گوشی یه بحثه، اینکه چهره و ظاهر ما چجوری باشه هم یه بحث دیگست! قطعا وقتی استایل و فیس منو شما خوب نباشه دیگه دوربین نمیتونه معجزه کنه که! بنابراین باید یه فکری هم به حال چهره های جذابمون کنیم تا زیبایی عکسامون بالا بره، نه پایین! برای استایل که خب هر کسی باب سلیقه خودش تیپ میزنه، اما برای چهره باید آرایشی مناسب داشت تا به فیسی زیبا در عکس ها رسید. می پرسید چه آرایشی؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید بگیم چه آرایشی.

natural-makeup

پوستتون رو حتما واسه این آرایش آبرسانی کنید

واقعیت اینه که اگر پوست شما سالم نباشه، به خوبی آبرسانی نشده باشه و در مجموع پر از لک و کدری باشه، دیگه شما هر چقدر هم که از لوازم آرایش گرون و دهن پر کن استفاده کنید فایده نداره  در نهایت باید به فیلتر های اینستایی متوسل بشید که مصنوعی هستن! پس چه خوبه که من و شما از پیش به فکر سلامت پوستمون باشیم و نزاری زود چروک بشه و یا اینکه پر از لک و کدری بشه. شما میتونید زیاد آب بخورید و با استفاده از محصولات پوستی مثل آبرسان زیبایی پوستتون رو به دست بیارید.

راستی یادتون نره که همیشه و در هر کجا هی مرطوب کننده خوب داشه باشید که از واجباته.

آبرسانی-پوست-صورت-e1624954952965

اگه تا حال پرایمر نمیزدی، حتما بزن!

پرایمر در واقع زیرساز آرایش هستش و اگر شما فقط یکبار با پرایمر آرایش کنید و یک بار هم بدون پرایمر، اونوقته که فرق بین این دو تا رو می بینید، اونهم به وضوح!

در واقع وقتی پوست صورت شما یه زیرسازی خوب داشته باشه دیگه کرم روی پوست نمیماسه و به خوبی روی فیس شما میکاپ میخوابه چرا که سطح پوست صاف و یکدسته. 

01-min

پنکک بزن چهرت مثل فیلتر دارا میشه

پنکک آیتمیه که معمولا بعد از زدن کرم پودر استفاده میشه و قابلیت این رو داره تا هم براقی پوست رو بگیره و ماتش کنه، و هم اینکه یه سطح صاف و جذاب به پوست ببخشه. اگه دلتون میخواد که تو عکساتون یه چهره صاف و زیبا، درست مثل زمانی که با فیلتر سلفی میگیرید داشته باشید، پس اصلا پنکک رو فراموش نکنید.

358854

آرایش چشمی انجام بده که ضدآب باشه هی نریزه

اگر قراره برای ساعات طولانی آرایش کنید و انتظار داشته باشید که مدت طولانی بمونه، و از همه مهمتر اینکه بخواین آرایشتون تو عکس خوب باشه، باید یه کاری کنید که موندگاری خوبی داشته باشه. اینکه فقط پوست خوب باشه که درست نیست و در واقع چشم ها نیز در تصاویر حضور فراوونی دارند. در اینجا پیشنهاد ما به شما اینه که از وسایل ضد آفتاب استفاده کنید. اگر طی روز و رسیدن به منقد ریمل شما بریزه و یا اینکه خط چشمتون پاک بشه  مداد چشمتون پخش بشه، تموم این موارد میتونه ارایش رو خراب کنه و صورت رو خسته و نه چندان زیبا نشون بده.

تاثیرات-بیش-از-حد-آرایش-کردن-روی-صورت-3

خط لب میتونه خیلی چهرتو خوشگل نشون بده

تو عکس معمولا لب ها چون کوچیکن کمتر دیده میشن، که خب برای اینکه تو عکس فرم لب هاتون مشخص باشه با این روش میتونید برای لب ها کادر تعیین کنید و در نهایت هم یه رژلب ساده بزنید و مطمئن باشید لباتون تو عکسا کاملا مشخصه. تازه اگر رؤ کمی تا قسمتی کمرنگ شد هم به راحتی تمدیدش کنید بدون اینکه نیازی باشه خیلی رژ رو دقیق بزنید.

5fb4395ea2e43

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی