|

انواع طرح و رنگ لاک ژل دانشجویی / خوشگلی که فقط واسه مهمونی نیست سر کلاسم آس باش

خوشگلی فقط مختص مهمونی نیست و شما به عنوان یک خانوم جذاب باید در هر کجا حتی دانشگاه و سر کار فرهنگی هم زیبا باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دیگه خیلی از دانشجوها از هفته آینده میرن سر کلاس هاشون و ترم جدید رو آغاز می کنند. شاید قبلتر چندان به استایل دانشجویی توجه خاصی نمیشد، اما حالا حتی دانشگاه رفتن هم مدل های مختلفی از استایل رو داره که بسته به ترند و مد روز پیش میرن. یکی از آیتم های پر اهمیت در ظاهر هر خانوم به خصوص دانشجوها که در سن جوانی به سر میبرند بخش ناخن ها و لاک هستش. لاک ناخن میتونه زیبایی ور در فرد چند برابر کنه و ظرافت و دختر بودن به وضوح نشون بده. البته که این مسئله به انتخاب رنگ و طرح لاک هم خیلی بستگی داره و احتمالا اگر از نقوش خشن استفاده کنید چندان ظریف به نظر نیاید! اما برای استایل دانشجویی یک سری طرح و رنگ های جذاب و مناسب وجود داره که هم خوشگلی رو به خانوم خانوم میبخشه و هم اینکه حراست پسنده و دیگه عمرا هیچ حراستی بهش گیر بده. در این مطلب میخوایم با چند مدل طراحی ناخن و البته رنگ های متناسب با جو فرهنگی دانشگاه آشنا بشیم. پس خانوم دانشجوی زیبا با ادامه مطلب ما همراه باش. 

انواع طرح و رنگ لاک ژل دانشجویی

لاک نود طراحی شده

لاک ها در رنگ های بسیار فراوون و متنوعی تولید می شود. هر رنگی که دل تنگ شما بخواد وجود داره و به راحتی میتونید اونها رو با توجه به رنگ پوست و موقعیتی که درش قرار دارید انتخاب کنید. مثلا برای دانشگاه رفتن رنگ های نود واقعا شیک و جذابن. میتونن فد رو خانوم و با کلاس نشون بدن که هم زیبایی دستانش رو حفظ کرده و هم چندان تو چشم نمیزنه. نود ها هم میتونن به شکل تک و یکدست لاک زده بشن، و هم اینکه طراحی شوند و هر نقش و نگاری که دوست داشتید رو استفاده کید.

انواع طرح و رنگ لاک ژل دانشجویی

انواع فرنچ واسه دانشگاه

شاید مدل فرنچ قبلتر تنها یک سبک بیشتر نبود و افراد نوک ناخن های خود را به رنگ سفید در می آورند. اما امروزه فرنچ هم پیشرفت کرده و حالا هم میتونید فرنچ رو به شکل مدل دار بزنید و هم رنگی و هم به شکل پایین ناخن فرنچ شده. قانونی وجود نداره مبنی بر اینکه حتما فرنچ باید لبه بالایی ناخن زده بشه! پس از انواع فرنچ ها استفاده کرده و یک استیل دانشجویی دلبرانه بسازید.

انواع طرح و رنگ لاک ژل دانشجویی

لاک نود چند رنگه

اما نود ها میتونن به شکل چند رنگه هم باشند. قرار نیست حتما یک رنگ رو به عنوان زمینه بزنید یا طراحیش کنید. بلکه میتونید چند رنگ نود کمرنگ و پررنگ انتخاب کرده و بعد برای هر انگشت یکی از اونها رو بزنید. استفاده از لاک های ملایم به این شکل هم میتونه بسیار زیبا و دیدنی باشه.

انواع طرح و رنگ لاک ژل دانشجویی

لاک دانشجویی به شکل شاین دار

شاین میتونه دستان خانوم ها رو خیلی عروس طور و ظریف تر نشون بده. البته نه قرمزی که شاین شده، چرا که دیگه این سبک رنگ ها شارپ هستن بسیار جیغ. بلکه میتونید از صدفی های شاین دار و یا حتی سفید استفاده کرده و شیکی و خوشگلی رو به انگشتان خود ببخشد.

انواع طرح و رنگ لاک ژل دانشجویی

لاک ناخن مات

اغلب افراد لاک رو به شکل براق می شناسند در حالی که لاک های مات نیز زیبایی وصف نشدنی ای دارند. لاک ناخنی که به شکل مات، یعنی بدون هیچ براقیتی باشه شاید در نگاه اول تو ذوق بزنه، اما کافیه تا همه ناخن ها رو یکدست لاک بزید، اونوقته می بینید چقدر میتونه زیبا و جذاب باشه. لاک های مات تنوع رنگی کمتری دارند اما همچنان رنگ های بسیاری هستند که میتونن برای شما یک استایل دانشجویی بسیار زیبا بسازند. 

انواع طرح و رنگ لاک ژل دانشجویی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها