|

بهترین جای تلویزیون در خانه / تو هم مثل همه گذاشتیش جلوی دیوار بزرگه چون اینو نمیدونی

در این مقاله در خصوص بهترین جای تلویزیون در خانه صحبت کردیم تا این وسیله ی بزرگ رو به خوبی در اون جا بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که دکوراسیون خونمون رو بهبود ببخشیم ولی خب در این بین مایل هستیم که از راه های کاربردی و ارزون این کار رو انجام بدیم مثلا در این راستا گفته میشه در صورتی که میخواهید تغییری در چیدمان به وجود بیارید و برای این منظور میخواهید وسیله های نو بخرید در وهله ی اول وسایل کوچک رو عوض کنید و به سراغ وسایل بزرگ نرید چون اینطوری پولی که بابت این موضوع صرف خواهید کرد کمه و خب شاید حتی به چشمتون نیاد ولی تغییری که در نتیجه ی اون حاصل میشه مسلما براتون جالب و تو چشم خواهد بود پس دقت کنید که برای این منظور برنامه ریزی کنید هوشمندانه داشته باشید.

همچنین شما باید برای داشتن یه دکوراسیون خوب اطلاعات خودتون رو در زمینه ی اصول و قواعد دکور هم بالا ببرید که خب مسلما این موضوع هم هزینه ی خاصی براتون در برنخواهد داشت چرا که این روزا با وجود دسترسی راحت به اینترنت شما میتونید با یه سرچ ساده و کوچک اطلاعات بسیار زیاد و کاربردی در این زمینه به دست بیارید که حسابی به کارتون خواهد اومد یا در این بین یکی دیگه از تغییرات بدون هزینه برای دکوراسیون جابجا کردن وسایل اون هست و این موضوع در صورتی که جای یه سری وسایل در اون اشتباه باشه بسیار مفید خواهد بود مثلا اگر شما ساعت رو در خونه جای اشتباهی نصب کردید و سبب شدید که جلوه ای که باید و شاید رو نداشته باشه میتونید جای اون رو تغییر داده و این مشکل رو برطرف کنید و یا یه مورد دیگه در مورد جای تلویزیون هست که خب از اون جایی که یه وسیله ی بزرگ در خونه هست باید به درستی انتخاب بشه به همین دلیل در این مقاله میخواهیم در خصوص بهترین جا برای تلویزیون در خونه براتون صحبت کنیم تا در صورتی که لازم بود جای اون رو عوض کنید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین جای تلویزیون در خانه

در پذیرایی مستطیل دقت کنید تلویزیون زاویه ی مناسب با مبلمان داشته باشه

تلویزیون رو میشه نقطه ی کانونی توی خونه بشمار آوورد بنابراین بهتره که توی نقطه ای قرارش بدید که از همه ی خونه دید داشته باشه به همین دلیل به هیچ وجه نباید مبل ها و صندلی ها پشت به تلویزیون چیده بشن پس با این حساب بهترین حالت برای تماشای تلویزیون زاویه ی مستقیم هست به همین علت پیشنهاد میکنیم که مبلمان رو همراه با میز جلومبلی مدرن و یا کلاسیک خودتون روبه روی تلویزیون بچینید.

البته که جای تلویزیون توی پذیرایی مستطیل شکل میتونه به موارد مختلفی بستگی داشته باشه مثل پذیرایی، طرح دکوراسیون، بخش بندی فضا و همچنین سلیقه ی شما. با این حال در یه حالت کلی میتونید اون رو در بخش های زیر قرار بدید:

بر روی دیوار ضلع کوچک: محل قرار گرفتن تلویزیون به صورت رایج تو یه پذیرایی مستطیل روی دیوار طولی هست چرا که از همه نظر تلویزیون قابل دیدتر خواهد بود.

در قسمت عرض سالن: این مکان رو میشه یکی از بهترین فضاها برای قرار دادن تلویزیون بشمار آوورد که در صورت مستطیل بودن پذیرایی باید به سراغش برید.

بهترین جای تلویزیون در خانه

در صورتی که متراژ خونه کوچک بود تلویزیون رو روی دیوار بزنید

در صورتی که خونتون از متراژ کمی برخورداره و تلویزیونتون هم بزرگه و جای زیادی رو اشغال میکنه توصیه ی ما به شما برای بهترین جای اون نصب کردنش روی دیوار هست چرا که در این حالت شما جای کافی برای این که به راحتی بتونید مبلمان و میز عسلی هاتون رو در محیط بچینید خواهید داشت. البته که این ایده برای آپارتمان ها و منازل با متراژ بزرگ هم قابل اجرا خواهد بود.

دقت کنید در صورت پیاده سازی این ایده برای جذاب تر کردن هر چه بیشتر فضای اطراف تلویزیونتون اون رو با شلف ها و قفسه های دیواری دیزاین کنید. همچنین گلدون های کوچک، جعبه های دکوری و کتابخانه هم میتونن اکسسوری های فوق العاده برای اطراف تلویزیون در این حالت باشن.

بهترین جای تلویزیون در خانه

تلویزیون رو در معرض منبع نور قرار ندید

یکی از اشتباهات رایج توی انتخاب بهترین مکان برای تلویزیون گذاشتن اون جلو و یا پشت به پنجره هست چرا که وقتی میز تلویزیون پشت به پنجره قرار میگیره نور ورودی از پنجره یه سایه روی صفحه ی اون ایجاد میکنه و باعث میشه که صفحه رو تار ببینید. همچنین وقتی تلویزیون رو جلوی پنجره میذارید به علت ضد نور بودن باعث تاریک شدن صفحه و اذیت شدن چشم شما میشه پس برای پیدا کردن بهترین جا برای تلویزیون این موارد رو در نظر داشته باشید.

بهترین جای تلویزیون در خانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها