|

تلویزیون سامسونگ بهتره یا تلویزیون ال جی؟

تلویزیون یکی از لوازم مهم تو خونه هستش که این روزا خریدش به شدت سخت و گرون شده که در این مطلب با پرفروش ترین های سامسونگ و ال جی آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بسیاری از عروس داماد ها هستند که در انتظارن تا محرم و صفر به اتمام برسه و برن سر زندگیشون. البته که خب باید بساط عروسی و جشن و جهزیه رو تدارک ببینن و از این جهت در این تایم میتونن به راحتی به خیلی از کاراشون برسن. اگر شما هم از این دست شرایط ها هستید و یا اصلا همینجوری دلتون میخواد تلویزیون عوض کنید و شاید هم تلویزیون خراب شده خود را بیرون انداختید و قراره یکی نو بذارید جاش، پس با این مطلب همراه باشید.

چرا که قراره در این مطلب دو برند محبوب و پرفروش سامسونگ و ال جی معرفی بشه. البته نموده هایی که مخاطب بیشتری رو جلب خود نمودن و قیمت هایی فضایی و نجومی ندارند. سامسونگ و ال جی همیشه مورد پسند عموم مردم بودن حتی حالا که به طور علنی و کامل فروخته نمیشن. اما می دونیم و می بینیم که این دو برند با توجه به اینکه تا به اینجا خدمات ایده آل و بسیار خوبی رو به کاربران خود ارائه داده اند، میشه گفت با خیالی راحت میشه بهشون اعتماد کرد و خریدی مطمئن داشت.

نکته: این اطلاعات به طور کامل نیستند شما پیش از خرید حتما تحقیقات لازمه رو از سایت دیجی کالا میتونید داشته باشید و این مطلب صرفا جهت آشنایی شما با مدل های پرفروش است. 

marvelous-wall-tv-units-for-living-room-tv-wall-unit-designs-for-living-room-wooden-cabinet-with-drawer-and-shelves-sofa-white-wall-picture-rug-wooden-floor

تلویزیون سامسونگ 55TU7000 (قیمت 20/000/000 تا 29/000/000 تومان)

این مدل از تلویزیون سامسونگ سایز 55 اینچ می باشد که یکی از تلویزیون های 2020 سامسونگ است. تلویزیون سامسونگ 55TU7000 برای مصارف معمولی و خانگی و تماشای فیلم کاملا مناسبه و برای فعالیت های حرفه ای مثل تدوین و … مناسب نیست. این تلویزیون توانایی نمایش محتوای HDR رو داره و از فرمت های HLG و HDR10+ پشتیبانی دارد. 

این تلویزیون قابلیت اتصال به گوشی های iOS و اندرویدی  رو داره و شما میتونید محتوای مورد علاقتون رو از گوشی به تلویزیون ببینید.به علاوه اینکه میتونید این تلویزیون رو به کامپیوتر راه دور متصل کرده و کارهای کامپیوتری رو از این طریق انجام بدید. به کمک قابلیت BT HID و USB HID موس و کیبورد خود رو هم به صورت سیمی یا با استفاده از بلوتوث به تلویزیون وصل کنید و به ادامه کارا بپردازید.

55tu7000

تلویزیون سامسونگ مدل 50NU7900 (قیمت 46/900/000 تومان)

این محصول از سامسونگ کیفیت تصویری 4K بوده و 50 اینچ می باشد. ناگفته نمونه برای کاربرانی که کنسول خونگیشون از کیفیت 4K پشتیانی میکنه هم این تلویزیون نقش مکملی هیجان‌ انگیز برای گیمینگ می باشد که خب میتونه خبر خوبی باشه. یکی دیگه از امکانات جذاب این مدل، رابط هوشمند هستش که قابلیت جست‌ وجو در اینترنت و اشتراک‌ گذاری اطلاعات رو ممکن میسازه. گیرنده‌ دیجیتال داخلی 50NU7900، شما رو از خرید یک دستگاه جداگانه معاف میسازه و میتونید از شبکه‌ های دیجیتالی صدا و سیما به‌ راحتی استفاده داشته باشید.

50nu7900

 

تلویزیون QLED هوشمند سامسونگ مدل 65Q7770 (قیمت 41/000/000 تومان)

این مدل تلویزیون ازسامسونگ با ابعاد بسیار بزرگ می باشد که با صفحه‌ نمایشی تخت دارد. اگر به دنبال یک تلویزیون بزرگ هستید باید بگیم این محصول 65 اینچ می باشد که با توجه به سایزش میشه گفت برای سالن های بزرگ جوابگو است. لایه ذرات کوانتوم‌ دات که بین لایه هاش قرار گرفته باعث شده تا تصویری با کیفیت تر داشته باشید. به علاوه اینکه سیستم‌ صوتی این تلویزیون از کیفیت‌ ساخت بسیار خوبی برخوردار هستش و صدای خروجی اش 40 وات و تقریبا دوبرابر تلویزیون‌ های معمولی 65ا ینچی می باشد و فضای نسبتا بزرگی رو میتونه پوشش بده. 

این مدل از تلویزیون های سامسونگ قابلیت Ultra Black داره که باعث میشه رنگ‌ های سیاه تصویر رو با کیفیت بیشتری نمایش بده. 65Q7770 به Smart Hub مجهز شده و این رابط هوشمند امکان جست‌ وجو در اینترنت و اشتراک‌ گذاری تصاویر رو با تلفن همراه و سایر دستگاه‌ های صوتی‌ و تصویری به شما خواهد داد.

Untitled

 

تلویزیون ال جی مدل 55UJ75200GI (قیمت 16/300/000 تا 29/000/000 تومان)

این محصول از ال جی 55 اینچ می باشد که با پنل 4K IPS و البته زاویه دید مطلوب بدون تغییر رنگ در زوایا و رزولوشن تصویر 2160x3840 ارائه شده است. تلویزیون مدل 55UJ75200GI با اتصال LAN و ‌یا اتصال بی سیم WiFi به راحتی متصل به اینترنت می شود. علاوه بر اینها، پشتیبانی از تمام فرمت‌های HDR بخصوص Dolby Vision و قابلیت Active HDR این دستگاه رو تبدیل به یکی از بهترین و مدرن ترین تلویزیون های جهان کرده است. 

 

Untitled

تلویزیون ال جی مدل 43LJ52100GI (قیمت 16/300/000 تا 29/500/000 تومان)

مدل مورد نظر 46 اینچ می باشد که یکی از مدل سایز کوچیک های ال جی است. کیفیت تصویر در این محصول Full HD و دارای زاویه‌ دید گسترده است. مجموع قدرت خروجی بلندگوهای این تلویزیون 10 وات می باشد که دارای سیستم بلندگوی استریو است. ناگفته نمونه که این مدل قابلیت وصل به دیوار رو هم داره و شما نمی تونید با توجه به شرایطی که تو خونه دارید بر روی میز بگذارید و یا به دیوار وصل کنید.

52100

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی