|

قبل و بعد و بیوگرافی نفیسه روشن / رگ به رگ شدن مغز فالور ها بعد دیدن تصویرش در مالدیو

نفیسه روشن بازیگر جذاب و مشهوریست که بعد از سفر به مالدیو تصویری منتشر کرد که مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خیلی از بازیگران سینما و تلویزیون هستند که دیگه انگاری کمی تا قسمتی از این عرصه و فعالیت در این شغل دست کشیده اند و برای خود زندگی می کنند. البته که این افراد در صورتی که اهل دیده شدن و شهرت باشند، حتی در زندگی خودشون هم باز دیده می شوند و دیگه با وجود اینستاگرام نیازی نیست که شما حتما اون فرد رو در فیلم یا سریالی بنید تا از تغییر چهره و شرایط کاریش با خبر بشید. بلکه کافیست تا پیج اینستاگرامش رو دنبال کنید اونوقته که حتی صد برابر بهتر با شخصیت و مدل زندگی اون بازیگر آشناییت پیدا خواهید کرد. مثلا خانوم نفیسه روشن از دست هنرمندان به شدت محبوب در این عرصه می باشد که خب سالها بازی کرده و خاطره سازی های جذابی برای مخاطب داشته اند. اما در چند سال اخیر بیشتر در سوشال مدیا به خصوص اینستاگرام دیده می شوند و با حواشی مختلفی هم همراه هستند. نفیسه روشن همیشه چهره محبوب خیلی ها بوده و هنوز هم هست. این بازیگر دهه شصتی سینما که این روزها 42 سال سن دارد، همچنان با چهره ای بسیار بشاش و شاداب در اینستاگرام فعالیت دارد. وی تا به حال  جنجالات فراوونی در رابطه با ازدواج داشته اما مدتی میشه که بدون کمترین حاشیه ای در حال زندگی است. خانوم بازیگر، این چهره که این روزها در سریال "عملیات 125" نیز دیده میشه، مدتی پیش به مالدیو رفت و تصویری زیبا از خود به ثبت رسوند.

454

بیوگرافی نفیسه روشن

همونطور که گفتیم نفیسه روشن از متولدین دهه شصت است. او در 13 اردیبهشت 1361 به دنیا اومده و زاده تهران است. این بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد می باشد که خب شغل مورد علاقه‌اش رو از سن زیر بیست سالگی پیدا کرد و از ۱۹ سالگی با سریال "روزهای به یادماندنی" شروع کرد و در ۲۵سن  سالگی هم با سریال بسیار پر بیننده "اغماء" به شهرت رسید.

7368746874

نفیسه روشن در کنار فعالیت هنری که داشته به شدت حامی حیوانات نیز هست و سفیر دوقلوها هم می باشد.

89787

اصالت خانوادگی نفیسه روشن

نفیسه روشن اهل تهران است و در محله باغ صبا این شهر بزرگ به دنیا اومده. پدرشون مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش هستند و مادرشون نیز خانه دار می باشد و تنها برادرش نیز هم اکنون مهندس پرواز است. نفیسه روشن بار ها با خانواده اش به مشکل خورده و یکبار با قربون صدقه های مادرش مورد توجه قرار گرفت و بار دیگر با ناسزاگویی هایش.

64654

شیفته بازیگری از سن خیلی کم

نفیسه روشن در مورد علاقش به بازیگری میگه تو دوره راهنمایی و دبیرستان بودم که حس کردم به بازیگری علاقمند هستم. اون دوران عضو تئاتر بودم و تو مدرسه و کلاس های پرورش فکری تئاتر بازی میکردم. از همونجا بود که علاقم به بازیگری رو فهمیدم. نفیسه روشن نیز به مانند خیلی از دیگر بازیگران از سن کم به شیفتگی اش نسبت به بازیگری پی برد و یکی از هنرمندان اسم و رسم دار و جذاب در این زمینه شد.

8787

کلاس بازیگری و تیراندازی و سوارکاری باهم

داداشم تو اون دوران کارگردانی می کرد و به همین دلیل زیاد بهم کتاب های بازیگری معرفی میکرد. این شد که دانسته های خانوم بازیگر بیشتر و بیشتر شد و سرانجام در کلاس های استاد حمید سمندریان شرکت نمود.

نفیسه روشن در همون زمان همراه با یادگیری بازیگری، کلاس های سوارکاری و تیراندازی رو هم پشت سر گذاشت چون دوست داشته الفبای همه چیز رو بدونه.

6784654

ازدواج کم دوام نفیسه روشن

نفیسه روشن در سن 30 سالگی یعنی سال 1391 ازدواج کد. خانوم بازیگر با یک خلبان هواپیمایی مسافربری به نام بهنام مزدوج شد اما خیلی این زندگی دوام نیاورد. 

زندگی سخت با خلبان

نفیسه روشن در رابطه با زندگی با یک خلبان میگه خیلی سخته و یکی از مثال جالبش این است که یک هفته برای سفرمون برنامه میریزیم همه چیز رو آماده می کنیم و چمدان رو هم میبندیم، به یکباره تنها با یک تماس همه چیز بر هم میخورد. به خصوص در فصل هایی که پر سفر است که دیگه هیچ خبری از مرخصی نیست.

897

مافیا در سینما

نفیسه روشن در مورد سینما چندان نظر مثبتی ندارد و او در اینباره می گوید هنر این مملکت باند بازی شده ، یه دایره شده که همه از همون دایره انتخاب میشن. یادمه در یکسال من ۲ قرارداد بستم که در پیش تولید پروژه حذف شدم. یکی به خاطر اینکه فلان بازیگر دوست نداشت من در آن فیلم بازی کنم و دومی هم نقش من فروخته شد. خانوم بازیگری چند صد میلیون تومان داد و نقش اول من رو بازی کرد به همین راحتی …!

86786

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها