|

بهترین روش برای رشد سریع ابرو / دیگه کاشت و میکرو لازمت نیس ابروهات میشه چمن ورزشگاه

در این مقاله درباره ی بهترین روش برای رشد سریع ابرو صحبت کردیم و یه سری راهکارها بهتون یاد دادیم که به کارتون میاد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از افراد دوست دارن که چهره ی زیبایی داشته باشن و برای رسیدن به این منظور هم نهایت تلاش خودشون رو میکنن چون دیگه گذشت اون دوره ای که شما یه ایرادی تو چهره ات داشتی و باهاش میسوختی و میساختی الان دیگه از این خبرا نیست که خب این موضوع هم خوبی داره و هم بدی مثلا یکی از خوبیاش این هست که افراد اعتماد به نفسشون بالاتر میره و یکی از بدی هاش هم اینه که بعد از یه مدت یه سری ها وسواس میگیرن روی زیبایی و دیگه هر روز میرن سراغ دستکاری چهره شون که خب در صورتی که این دستکاری عمل و تزریق ژل باشه مسلما ریسکش هم بالاتره تا یه آرایش شیک.

پس در این حالت میشه گفت که ریسک رسیدن به زیبایی با یه آرایش درست و حسابی خیلی پایین تر میاد تا رفتن زیر تیغ جراحی پس بهتره که روی مهارت های خودتون در خودآرایی بیشتر تمرکز کنید و اون ها رو پرورش بدید تا اون نتیجه ای که مدنظرتون هست حاصل بشه. همچنین مورد دیگه این هست که شما باید روی داشتن پوست و موی زیبا هم تمرکز کنید و برای رسیدن به اون ها برای خودتون برنامه داشته باشید به همین دلیل هست که میگن شده یه روتین پوستی ارزان داشته باشید تا پوستتون جوون تر از سنتون بمونه و در مورد مو هم برق و سالم بودن اون بسیار موردتوجه هست اما مو فقط به موی سر ختم نمیشه و شما باید به مژه ها و ابروهاتون هم رسیدگی کنید چون به هر میزان که اون ها پرپشت تر باشن زیبایی چهره ی شما هم بیشتر خواهد بود به همین دلیل در این مقاله میخواهیم در باره ی بهترین روش برای رشد سریع ابرو صحبت کنیم و یه سری راه حل ها در این زمینه بهتون یاد بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین روش برای رشد سریع ابرو

استفاده از روغن نارگیل برای رشد ابرو

روغن نارگیل رو میشه یکی از مرطوب کننده های طبیعی بشمار آوورد که با استعمال موضعی اون میتونید به سلامت، رشد و افزایش ضخامت ابروها و مژه هاتون کمک شایانی کنید این روغن حاوی ویتامین های E ، D، امگا 3، اسید گاما لینولنیک و... هست که میتونن در تقویت ریشه ی ابرو بسیار موثر باشن. برای استفاده از اون هم برای این منظور باید به روش زیر عمل کنید:

در ابتدا یه مقدار کمی از این رروغن رو روی دو تا انگشتتون بریزید و بعد با انگشت ها روغن رو در ناحیه ی ابروها ماساژ بدید. شما همچنین میتونید برای اثر بخشی این ماده اون رو شب تا صبح روی پوستتون بذارید بمونه و صبح با آب ولرم بشوریدش. همچنین از دیگر مصارفی که این روغن داره میشه به استفاده اش برای شفافیت و زیبایی پوست اشاره کرد.

بهترین روش برای رشد سریع ابرو

استفاده از روغن اسطوخودوس برای رشد و تقویت مژه ها

شاید روغن اسطوخودوس رو بیشتر به علت آرام بخش بودن اون بشناسیم اما وقتش شده که از تاثیر فوق العاده ی اون روی رشد و تقویت ابروها هم آگاه بشید البته که این روغن حتی میتونه باعث جلوگیری از ریزش ابرو هم بشه و در صورت تداوم در استفاده ازش باید منتظر رویش مجدد ابروهای از دست رفته تون هم باشید. برای استفاده از اون هم برای این منظور باید به روش زیر عمل کنید:

خیلی ساده و راحت روغن رو روی ابروها ماساژ بدید و حتما به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از این روغن باید موضعی باشه و به هیچ وجه نباید اون رو به عنوان خوراکی بخورید چون ممکن هست که سمی باشه. در صورتی هم که آلرژی دارید در ابتدا روغن رو در یه قسمت از پوست تست کنید و در صورتی که واکنشی رخ نداد استفاده اش کنید.

بهترین روش برای رشد سریع ابرو

استفاده از سیر برای رشد ابروها

استفاده از سیر رو میشه یکی از بهترین درمان های خانگی برای رشد و تقویت ابروها بشمار آوورد چون این ماده حاوی ویتامین C، فولیک اسید، منیزیم، آهن، کلسیم و... هست که موجب تحریک و رشد مجدد ابروهای ریخته هم میشه و برای استفاده اش برای این منظور میتونید به روش زیر اقدام کنید:

یه حبه سیر رو رنده کرده و به خوبی له کنید بعد اون رو در جهت رویش ابروها روی اون ها بمالید و بذارید که خشک بشه در صورتی که در این مدت زمان احساس سوزش داشتید نگران نباشید چون این موضوع طبیعی هست اما حواستون باشه که به سیر حساسیت نداشته باشید، در انتها هم که سیر روی ابروهاتون خشک شد با آب سرد اون رو بشورید و تمام.

بهترین روش برای رشد سریع ابرو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها