|

انواع مبلمان مدرن و به‌روز با ظاهری شیک و شکیل / زیبایی شگفت‌انگیز همراه با کاربرد

مبلمان انواع بسیار مختلفی دارند که در این مطلب قراره با مبلمان مدل مدرن آشنا بشیم و از زیبایی و تنوعشون لذت ببریم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تو دنیای امروزی دیگه فقط خرید لوازم اهمیت نداره و جذابیت به این نیست که ما با کول باری از پول و حساب بانکی پر بریم بازار و لوکس ترین مبلمان رو بخریم بیاریم خونه! بلکه دیگه دکوراسیون هستش که فرمانروایی میکنه و میتونه فضا رو زیبا و سازماندهی کنه. دکوراسیون ها نواع بسیار مختلفی دارند که بر اساس اونها لوازم و چیدمان انتخاب میشه. مبلمان یکی از مهمترین آیتم های موجود در هر دکوراسیون هستند که میتونن هم به لحاظ حجمی و ظاهری، در دیزاین مورد توجه قرار بگیرند و به شدت مهم باشند، هم از نظر زیباسازی که خب باید بسته به دکوراسیون انتخاب بشن. فضا هم میتونه محیط های اداری باشه و هم پذیرایی و نشیمن منزل، و هم هر جای دیگه ای که به مبلمان نیاز داره. مبلمان به‌ عنوان جز اصلی دکوراسیون داخلی، نقش بسزایی در ایجاد زیبایی و راحتی فضاهای داخلی ایفا میکنند.

در این مطلب قراره با مدل های مختلف مبلمان مدرن آشنا بشیم که به دکوراسیون های مدرن خیلی میان و زیبایی شون رو تمام و کمال می کنند. در ادامه با ما همراه باشید.

مبل مدرن

مبل مدرن

مبلمان مدرن به سبک مینیمال

مبلمانی که طراحی مینیمال دارند، اغلب از خطوط ساده و البته بدون تزیینات زیادی هستند که میتونن فضای خونه و یا محل کار رو آروم و مدرن نشون بدن و یه حال و هوا و البته ظاهری جذاب ببخشند. این نوع مبلمان میتونن همراه با رنگ هایی خنثی مثل سفید، خاکستری و همچنین مشکی فضایی منظم و باز ایجاد نمایند.

مبل مدرن

مدل مبلمان مدرن به سبک صنعتی

سبک صنعتی اینجوری که با استفاده و بکار بردن مواد خام مثل فلز، چوب ناتموم و بتن، تو طراحی های مبلمان یه ظاهر خلاقانه و مدرن ایجاد کنند. در واقع بهره گیری از این سبک مبلمان مدرن مخصوصا تو فضاهای بزرگ و باز و صنعتی، میتونه به شدت جذاب باشه.

مبل مدرن

مبلمان مدرن با طرح‌های هنری

یکسری از کبلان مدرن با طراحی های هنری هستند. مبلمان مدرنی که از هنرهای مدرن مثل کوبیسم، فوتوریسم و آبستره الهام گرفتن، میتونن به فضای مورد نظر شخصیت و نظم قابل توجهی هدیه بدن. این سبک از مبلمان مدرن هم کاربردشون خیلی خوبه و هم میتونن به عنوان یه اثر هنری مورد استفاده قرار بیکرن و منحصر به فرد باشند.

مبل مدرن

مبلمان با متریال‌های طبیعی

طراحی های دکوراسیون داخلی که به شکل روستیک هستند از متریال طبیعی پیروی می کنند. در اینجا با مبلمانی آشنا میشیم که با استفاده از چوب، سنگ و مواد طبیعی در طراحی، میتونن یه حس ارگانیک و همچنین حس طبیعت و گرما و اصالت به فضا ببخشند و چنین انرژی جالبی به محیط القا کنند. در واقع این مدل از طرح های مدرن مبلمان، علاوه بر زیبایی با محیط زیست نیز سازگاری قابل توجهی دارند.

مبل مدرن

مبلمان مدرن با طراحی پایدار

این روزا زمین هر روز در حال گرم و گرم تر شدنه که خب پایداری و حفاظت از محیط زیست با این تفاسیر بیشتر مورد توجه قرار میگیره و یکی از موضوعات مهم در طراحی مبلمان به شمار میره. اونچه که هست اینه که استفاده از مواد بازیافتی، فرآیندهای تولید دوستدار محیط زیست و طراحی‌ های قابل بازیافت هستند، از ویژگی‌ های بارز این مدل مبلمان مدرن هستش که به حفاظت از منابع طبیعی زمین کمک زیادی دارد.

مبل مدرن

مبلمان مدرن با رنگ‌های برجسته

رنگ ها تاثیرات فراوونی در هر چیز دارند. دکوراسیون یکی از تاثیر پذیر ترینها در مقابل رنگ هاست که خب استفاده از رنگ‌های زنده و برجسته در مبلمان مدرن با مدل های ساده، میتونه به فضا انرژی و نشاط بسیار بالایی ببخشه. حالا چه رنگایی؟ رنگ هایی مثل آبی کبود، زرد طلایی و سبز زمردی که میتونن به عنوان نقطه کانونی در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن باشند. 

مبل مدرن

مبلمان مدرن چند منظوره

مبلمانی که مدل چند منظوره هستند، دارای کارایی های بسیاری می باشند و از طرفی هم در استفاده از فضا صرفه جویی می کنند. به همین دلیل و با وجود این ویژگی ها مخصوصا واسه خونه های کوچیک خیلی میتونن کاربردی باشن. این نوع از مبلمان از قطعاتی تشکیل شدن که میتونن به چند حالت در بیان و در حالت هایی همچون تخت خواب شو، میز قابل تنظیم و صندلی تبدیل بشن و مورد استفاده قرار بگیرند. 

مبل مدرن

مبلمان مدرن مدولار

مبلمان مدولار زیبایی جالبی دارند. اونها از قطعات جداگانه ای تشکیل شدن که خب میتونید اونها رو به شکل های مختلف ترکیب کنید. مبلمان مدولار از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردارند و به افراد اجازه میدن تا خیلی راحت در دکوراسیون منزلتون تغییرات ایجاد کنید.

مبل مدرن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها