|

چه رنگهایی برای موهای سفید مناسب است؟ / تارهای سفیدت تو اینا گم میشن عمرا به چشم بیان

در این مقاله در جواب به این سوال که چه رنگهایی برای موهای سفید مناسب است یه سری رنگ موی زیبا و جذاب رو بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی ظاهر این روزا به خیلی چیزا وابسته هست و خب جالبه که استانداردها برای این منظور در هر دوره ای تغییر میکنه یعنی یه زمانی ابروهای نازک مد بود و خیلی ها ابروهاشون رو قده نخ  میکردن ولی این روزا ابروهای پهن اومده رو بورس به همین علت خیلی ها به دنبال رشد ابرو در یک هفته هستن و یا میرن و ابروهاشون رو میکارن تا پر پشت دیده بشه و یه جورایی با مد روز همسو بشن ولی خب این رو هم باید بگیم که همیشه هم با مد پیش رفتن جالب نیست و توصیه نمیشه مثلا این روزا که خیلی ها کاشت مژه انجام میدن اگر برن به سراغ اون مژه هایی که خیلی پر هستن و یه جورین که دیگه پشت پلک دیده نمیشه و آدم میگه با یه پلک زدنه الانه که پرواز کنن مسلما به چشم خیلی ها زیبا نیان و صرفا اینطور برداشت بشه که برای جلب توجه این کار رو کردن!

پس در مورد مدهای روز در خصوص چهره و یا استایل فرقی نمیکنه به دنبال اون هایی برید که به نظرتون منطقی هستن و شما رو شهره ی خاص و عام نمیکنن مثلا در مورد استایل یه دوره ای اگر یادتون باشه صندهای هولوگرامی مد شده بودن که امسال به هیچ وجه ازشون خبری نیست و یه جورایی در حال حاضر پوشیدنشون خزه پس در صندل های ترند 1403 هم باید تشخیص بدید که کدوما دوره ای مد شده و سال دیگه خز میشن تا به سراغشون نرید. حالا از اینا بگذریم و برسیم به یه موضوع در خصوص زیبایی ظاهری شما یعنی رنگ مو که خیلی ها این روزا به سراغش میرن و خب نکته ای که در خصوصش وجود داره این هست فرقی نمیکنه که شما رنگ موهای ترند رو بذارید و یا هر رنگ دیگه ای موضوعی که خیلی ها باهاش درگیری دارن کاور کردن موهای سفید با استفاده از رنگ هست از این رو این سوال رو دارن که چه رنگهایی برای موهای سفید مناسب است که در ادامه قصد داریم چندتا از این رنگ ها رو بهتون معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

چه رنگهایی برای موهای سفید مناسب است

با بلوند یخی موهای سفیدتون میرن تعطیلات

یکی از بهترین انتخاب هایی که برای موهای خاکستری و سفید وجود داره بلوند یخی هست که از اون جایی که بسیار روشن هست و به رنگ نقره ای و سفید نزدیک هست تارهای سفید مو توش گم میشن و اصلا به چشم نمیان. در اصل این رنگ که بسیار زیبا هم هست این رو که ریشه های سفید موهاتون با ساقه ها کاملا هماهنگ بشن رو تضمین میکنه. در خصوص این که به چه کسایی هم میاد باید بگیم که به اون دسته از افرادی توی چهره شون ته رنگ سرد داره پوستشون، پس در صورتی که این ویژگی رو همراه با موهای سفید دارید میتونید بدون لحظه ای رنگ و تامل به سراغ استفاده از این رنگ زیبا برید و جذابیت چهره تون رو دو چندان کنید.

چه رنگهایی برای موهای سفید مناسب است

رنگ قرمز روشن هم زیبایی و هم کارایی رو براتون به ارمغان میاره

این که موهای قرمز سفید نمیشن یه افسانه هست چرا که شما در صورتی که خودتون هم این رنگ مو رو به صورت طبیعی داشته باشید با بالا رفتن سنتون مشاهده خواهید کرد که موهاتون کم کم رنگ سفید به خودشون میگیرن البته که شاید به طور کامل بی رنگ نشن ولی خب از زمان جوونیتون کم رنگ تر خواهند بود بنابراین برای این که دوباره بهشون رنگ و جلا ببخشید میتونید به سراغ رنگ مسی خنک و یا ماهگونی برید. البته که این رنگ ها برای اون دسته از افردی که موهاشون در حالت طبیعی هم این رنگی نیست مناسب هستن و شما میتونید با استفاده از اون ها موهای سفیدتون رو به زیبایی هر چه تمام تر کاور کنید و از زیبایی به وجود اومده نهایت لذت رو ببرید.

چه رنگهایی برای موهای سفید مناسب است

قهوه ای گرم یه رنگه که هم سنتون رو دنده عقب میزنه و هم موهای سفیدتون رو هوتوتو میکنه

بیشتر مردم جهان به صورت طبیعی از رنگ موهای قهوه ای تیره برخوردار هستن بنابراین در نظر خیلی ها این رنگ نشون از جوونی داره و خب به همین دلیل میشه گفت در صورتی که شما علاقمند بودید که سنتون رو دنده عقب بزنید میتونید به سراغ استفاده از این رنگ مو برید ولی این رنگ هم شما رو کم سن و سال تر نشون خواهد داد و هم موهای سفیدتون رو به زیبایی هر چه تمام تر میپوشونه ی8ه خوبی هم که داره این هست که قهوه ای گرم به پوست های تیره هم میاد حتی.

چه رنگهایی برای موهای سفید مناسب است

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها