|

فرش مدرن برای پذیرایی / اینا خوراکه فخرن قشنگ برا اونایی که تو سیس و قیافن ساخته شدن

در این مقاله چندتا از فرش های مدرن برای پذیرایی رو بهتون نشون دادیم تا برای خرید ایده بگیرید و بهترین انتخاب رو داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خانومی خوش سلیقه بشمار میاد که یه دکور زیبا و شیک و پیک برای خونش در نظر گرفته باشه طوری که هر کسی میبینه ناخودآگاه لب به تعریف باز کنه ولی خب دکور خوب چیدن هم اینطوری نیست که شما فقط بخواهید که یه دکوراسیون خوب داشته باشید بلکه باید برای این موضوع تلاش کنید و چارتا چیز از اصول و قواعد دکوراسیون بلد باشید مثلا در مورد فرش نحوه چیدمان فرش برای بزرگ تر نشون دادن خونه رو بلد باشید تا با پیاده سازی اون بتونید فضای خودتون رو بزرگتر از اون چیزی که هست نشون بدید طوری که خودتون هم انگشت به دهن بمونید که چطور شد اینطوری شد!

پس ببینید که تنها با یه آیتم میشه چه تغییر و تحول هایی توی خونه و زندگیتون به وجود بیارید البته که فرش هم یه وسیله ی بسیار کاربردی و مهم هست در منزل چرا که هم تعدادش زیاده از فرش برای آشپزخانه بگیر تا فرش راه پله و همچنین ابعاد زیادی از کف رو به خودش اختصاص داده و به همین دلیل شما مجبور به ست کردن اون با سایر وسیله های موجود در دکوراسیون هستید تا بتونید اون نتیجه ای رو که مدنظرتون هست رو بگیرید. اما یه موضوع دیگه ای هم که وجود داره این هست که شما باید در جریان مدهای روز و ترندها در خصوص فرش هم قرار بگیرید تا یه وقت اگر خواستید خرید داشته باشید بهترین انتخاب رو انجام بدید که ما هم در این راستا میخواهیم چندتا از فرش های مدرن پذیرایی رو بهتون نشون بدیم و یه سری نکات رو در مورد اون بهتون بگیم، پس با ما همراه باشید.

فرش مدرن برای پذیرایی

رنگ فرش مدرن برای پذیرایی

یکی از اصلی ترین چیزهایی در خصوص خرید هر چیزی همه ی ما بهش توجه میکنیم رنگ هست حالا میخواد خرید یه جفت جوراب باشه و یا ماشین اصلا در این بین فرقی نمیکنه. در مورد دکور هم شما باید به سراغ اون رنگی برید که به دلتون میشینه و صد البته با سایر المان های موجود در اون ست هست که برای تعیین این موضوع اول باید ببینید که سبک دکور شما چطوره یعنی مدرنه و یا کلاسیک چون در هر کدوم از این سبک ها انتخاب رنگ ها متفاوته مثلا در دکور کلاسیک دست شما برای انتخاب رنگ های بیشتر بازه در حالی که توی دکور مدرن اینطور نیست و شما باید یه سری رنگ محدود انتخاب کنید که بهم میان و با هم ست میشن. پس علاقه و سبکتون دست شماست و بعد در پالت رنگ ها باید جستجو کنید و اون رنگایی که به هم میان رو پیدا کنید و ازشون در دکور بهره بگیرید..

در این بین هم یه سری رنگ ها هستن که مختص یه سری دکورها بشمار میان که خب در دکور فرش مدرن برای پذیرایی شا میتونید برای فرش به سراغ رنگ های خنثی برید مثل طوسی، سفید، مشکی و.. که از رنگ های اصلی برای دکور مدرن بشمار میان.

فرش مدرن برای پذیرایی

فرش مدرن برای پذیرایی

برای دکور مدرن چه فرشی بندازیم؟

گفتیم که یکی از مهم ترین کارهایی که برای انتخاب رنگ باید انجام بدید انتخاب سبک دکوراسیون و مشخص کردن اون هست که صد البته تنها آیتم موجودش فرش نیست یعنی در صورتی که شما انتخاب میکنید که یه دکور کلاسیک داشته باشید باید همه ی وسایل موجود در دکور با این سبک هماهنگ باشن طوری که با نگاه بهشون بشه فهمید که اوکی دکور کلاسیک هست از این رو نباید در دکور کلاسیک به سراغ یه فرش مدرن برید چرا که بسیار کار غیر حرفه ای و خزی هست به دلیل این که دکور کلاسیک فرش های سنتی و اصلی و ایرانی میطلبه که نقش و نگارشون نشون از لاکچری بودن داشته باشه نه فرش های مدرن رو که طرح های ساده دارن.

خب احتمالا جواب سوال موجود در تیتر رو گرفته باشید و بدونید که باید برای دکور مدرن چه فرشی بندازیم که خب جواب مسلما فرش مدرن هست. دقت کنید که برخی از فرش های کلاسیک طوری هستن که شاید بشه ازشون در دکور مدرن استفاده کرد ولی برای دکورهای کلاسیک اصلا نباید فرش مدرن بندازید.

فرش مدرن برای پذیرایی

فرش مدرن برای پذیرایی

ابعاد فرش برای پذیرایی

در خصوص ابعاد فرش برای پذیرایی باید دقت کنید که فرشتون حتما از دیوار فاصله داشته باشه تا فضا بزرگتر و دلباز دیده بشه و این فاصله در خونه های کوچک تا بیست سانتیمتر و توی خونه های بزرگ تا چهل سانتیمتر هم میرسه. همچنین باید این رو هم در نظر بگیرید که پایه های جلویی مبلتون حتما روی فرش باشه.

فرش مدرن برای پذیرایی

فرش مدرن برای پذیرایی

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها