|

چارتا وسیله که داشتنش خیلی کاربردیه / مستاجری اینا واسه خونت از نون شب واجب تره

اگر دلتون میخواد تو خونه چار تاوسیله کاربردی داشته باشین که هر خونه ای رفتین بتونین جدا کرده ببرینش، پس حتما با این مطلب همراه بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو هر خونه ای یه عالمه وسیله هست که البته شاید خیلیاشون چندان کاربردی نباشه و خیلیاشون هم همه فن حریف باشند. زندگی هزار جور بالا پایین داره و احتمالا برای شما هم پیش اومده که یه چیز رو هیچوقت ازش استفاده نکردین اما تا اون وسیله رو بیرون انداختین بهش نیاز پیدا کردین! هر عنصر در این جهت وظیفه ای داره. یه وسیله هست که میبینی تنها کاربردش خوشگلاسیون فضا هستش و مثل یه خانوم باکلاس فقط بلده بشینه یه گوشه و دست به سیاه و سفید نزنه، یه وسیله رو هم می بینید که مثل بنز کار میکنه و ده جور کارایی داره. البته که وظیفه اون اولیه هم خوشگلاسیون کردن فضاست، اما خب در همین حد از دستش بر میاد! ولی از طرفی هم یک سری وسیله هستن که خیلی به درد بخورن. اصلا جوری طراحی و تولید شدن که تو هر خونه ای برین باز میتونین ازشون استفاده کنین و این نکته دقیقا ویژگی طلاییه اونهاست. میپرسین چه وسیله هایی؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با این لوازم جذابی که به درد هر خونه ای میخورن، آشنا بشیم. جالبه که این عناصر جوری طراحی شدن که خانواده های اجاره نشین به راحتی میتونن در زمان تخلیه جداشون کنن و تو خونه جدید ازشون استفاده کند.

جدید ترین مدل آبچکان که خیلی کاربردی طراحی شده

اولیش آبچکان هستش. این وسیله بسیار ضروریه و تو هر خونه ای وجودش لازمه چرا که همه ما سینک ظرفشویی داریم و خونه چه بزرگ باشه چه کوچیک، بلاخره که ظرف میشوریم! و در نهایت جهت خشک کردن ظروف نیاز به آبچکان داریم که این آیتم در طراحی های جدید به ساختاری بسیار شیک و کاربردی تر درآمده. آبچکان های سری جدید رومیزی یا پشت پنجره ای نام دارند که درست مقابل سینک قرار می گیرند و در صورتی که پشت سینک پنجره قرار داشته باشه، میتونه به بهترین حالت ممکن شرایط رو هندل کرده و همه جوره ظرف و قاشق چنگال و لیوانی رو در خود نگهداری کنند.

وسیله های کاربردی

چراغ های سنسوردار مگنتی زیر کابینتی و کمد

چراغ مگنتی با تکنولوژی پیشرفته یکی از جدیدترین سیستم های روشنایی انعطاف پذیر می باشد که در مدل ها و انواع مختلف با اتصال به ریل به شکل آهنربایی، امکان تعویض لامپ ها رو در هر لحظه به شما خواهد داد. این چراغ ها در صورتی که هم میتونن از راه دور کنترل بشن و هم قابلیت جابجایی دارند، خب میتونن خیلی کاربردی باشند. در این حالت وقتی شما بخواین از خونه ای به خونه دیگه نقل مکان کنید، خیلی راحت و آسوده میتونید چراغ ها رو جدا کرده و به فضای دیگر ببرید. چراغ های سنسوردار مگنتی برای زیر کابینت و همچنین داخل کمدها عالیه. 

وسیله های کاربردی

کاغذهای استاتیکی بدون چسب؛ واسه خوشگلاسیون هر سطح

کاغذ دیواری ها جهت زیبا سازی دیوارها استفاده میشن، اما اون چه که مشخصه و واضح، اینه که وقتی شما اجاره نشین باشید دیگه نمیتونید کاغذ دیواری که نصب کردین رو بکنید و به خونه دیگه ببرید. در حالی که این کاغذ های استاتیکی بدون چسب هستن و میتونین بدون آسیب به هر سطح صافی مثل دیوار یا شیشه بچسند، البته بدون چسب! شما میتونید جهت خوشگلاسیون فضاهای صافی مثل شیشه یا دیوار از این کاغذها استفاده کرده و دیزاینی شیک در منزل داشته باشید.

وسیله های کاربردی

جای سنگ مرمر استوکو بزنید خیلی لوکسه

زیبایی سنگ مرمر چیزیه که برای همه ثابت شده هستش و ظاهری بی نظیر و لوکس به فضا میبخشه. اما در جایگزین سنگ مرمر پوششی وجود داره به نام استوکو که در واقع مخلوطی از رزین، پلیمرهای پایه آب، پودر سنگ مرمر، آهک و آب هستش که به شکل چند لایه نازک جهت ایجاد یک سطح صاف و صیقلی اجرا میشه. استوکو در ظاهر شبیه سنگ و لوکس خود شناخته شده هستش که خب اون رو تبدیل به یک گزینه لاکچری و خوش سیما کرده. 

وسیله های کاربردی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها