|

ایده بهترین جای مبل میزبان / مهمون بیاد قراره هی بری بیای پس مبلمانو اینجوری بچین

هر دست مبلمان باید یک مبل میزبان نیز داشته باشند که اغلب هم از نظر ظاهر و هم جایگذاری با دیگر قطعات مبل متفاوت هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید بشه گفت مبلمان مهمترین بخش هر پذیرایی و نشیمن محسوب میشه که بود و نبودش تاثیر فراوونی داره. مبلمان آیتمی هستن که هم به دلیل اهمیت کاربردشون و هم به لحاظ ابعادی، خیلی میتونن قابل توجه باشن و نظرات رو به خودشون جلب کنند. مبل وسیله ای در خانه به حساب میاد که باقی وسایل خودشون رو باهاش ست و هماهنگ سازی می کنند. مبلمان انواع مختلفی دارند که خب در هنگام چیدمان بسته به متراژ فضا و سبک دکوراسیون، انتخاب میشن و هر دست مبلمان، مبل میزبان نیز دارد که اغلب افراد به هنگام چیدمان نمیدونن مبل میزان باید دقیقا کجای این چینش قرار بگیره تا بهترین حالت خودش رو داشته باشه. اما نگران نباشید چرا که در این مطب قراره راجب این موضوع صحبت بشه و بدونیم جای مبل میزبان، دقیق کجای خونست.

what-is-a-sofa-host-and-everything-about-it

اصلا مبل میزبان چی هست؟ کدوم مبل میشه؟

وقتی میخواین مبلی رو انتخاب و خریداری کنیم، احتمالا با مبلی روبرو میشیم که از نظر ظاهری و حتما شاید زیبایی، با دیگر مبل ها فرق داره و تفاوت هایی در اجزا داره. این قطعه از مبلمان رو "مبل میزبان" می نامند. این سبک مبل به شکل خاص برای میزبان خونه طراحی شده تا به راحتی در کنار مهمانان قرار بگیره و به بهترین نحو از مهمونا پذیرایی کنه و در کنارشون باشه. این مبلمان میتونن از لحاظ ظاهری، رنگ، و یا حتی طرح پارچه متفاوت با دیگر مجموعه‌ مبلمان باشند و درستش هم اینه که جای مشخصی داشته باشند که در ادامه به این موضوع میپردازیم.

انتخاب مبل میزبان 1

جای مبل میزبان کجا باشه بهتره؟

در پاسخ به این سوال که خب مبل میزبان کجای خونه باشه بهتره، باید بگیم که محل قرارگیری مبل میزبان در هال و پذیرایی اهمیت بسیاری داره چرا که فرد میزبان در یک مهمانی، بیشتر از هر فرد دیگری باید دسترسی های مختلف داشته باشه و بتونه راحت به همه فضای پذیرایی بره. میزبان ممکنه مجبور بشه که حتی چند بار از جاش بلند بشه و بشینه پس باید به خدماتی مثل آشپزخونه راحت دسترسی پیدا کنه. بنابراین قرار دادن مبل میزبان باید جوری باشه که جلوی صحبت و دید افراد رو نگیره و نیاز نباشه که هی از وسطشون بگذره، از طرفی هم نزدیکترین فرد به دیگر فضاهای خونه باشه. 

دسته-بندی-مبل-تک-کالی

انواع مبل میزبان؛ مبل کلاسیک

کلاسیک سبکی شیک و دارای اصالت است که جزئیات و زیبایی خاصی در طرح های خود دارد. اگر شما خونه ای با سبک دکوراسیون کلاسیک دارید، این رو بدونید که مبلمان کلاسیک بهترین انتخاب برای شما میتونه باشه تا یه ست سازی بی نظیری تحویل بده. اگر شما در خانواده ای هستید که علاقمند به طرح های سنتی هستند، پس اصلا از مبل میزبان سنتی غافل نشید که بهترین ایده برای دیزاین منزل شماست.

آشنایی-با-انواع-مبلمان-کلاسیک

مبل میزبان به سبک مدرن

این سبک از مبلمان با طراحی‌های نوین و البته استفاده از متریالی مثل چرم و فلز شناخته میشن و ماهیت و شناسه‌شون اینه. اگر شما منزلی با سبک دکوراسیون مدرن دارید که سادگی و مینیمالی ازش میباره، پس مبل میزبان مدرن هم انتخاب کنید تا هماهنگ سازی ایده آلی صورت بگیره. قطعا انتخاب یک مبل میزبان برای خونه ای که سادگی درش حاکمیت داره، نمیتونه خیلی خوب بشه و یه حالت غیر مرتبی دست میده.

mobl2

مبل میزبان به سبک پسامدرن

در واقع اینجا میرسیم به طرحی که تلاش داره تا بین کلاسیک و مدرن حرکت کنه و یه جورایی ترکیبی از جتشون حساب میشه. اگر شما فردی هستید که به دنبال چیزی بین این دو سبک می باشید، پس مبل میزبان پسامدرن رو انتخاب کنید که مناسب ترین ایده برای سلیقه شما رو داره و البته سبک دکوراسیون داخلی منزل تون که خب مبل میزبان نیز باید تطابق خوبی با دیگر قطعات مبلمان داشته باشه. مهم‌ترین نکته اینه که مبل میزبان به شکل کلی باید با محیط و سلیقه شما هماهنگ باشه تا محیطی زیبا و دلپذیر برای مهمانی‌ها ایجاد بشه.

mobleman-modern-idepardazi-sade

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها