|

ایده های مانتو شلوار لینن کرم / یه ست ازشون میخری از عروسی تا عزا همه جا میپوشی

امسال ست مانتو شلوار لینن ترند شده اما اغلب افراد نمیدونن با چی ستش کنند و یا اینکه چه مدلی بهشون بیشتر میاد که در اینجا به همشون پرداختیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو بخشی مهم در استایل بانوان هستش که بسته به رنگ پوست و قد و سایز افراد انتخاب میشه. البته اینکه سلیقه شما چی باشه هم به شدت اهمیت داره و وقتی همه اینها به درستی انتخاب بشن قطعا دست میزارید رو بهترین ایده مانتو برای خود. اما مانتوها مدل های بسیار مختلف و متفاوتی دارند. روزهای گرم و بلند تابستون در راه هستن و خیلی از خانوما به دنبال مانتوهایی خنک و در عین حال روشن میگردن تا هم خوش استایلشون تضمین بشه و هم راحتی مناسبی رو داشته باشند. گرما خیلی زود تند سریع داره طغیان میکنه و لباسهای خنک جای لباس های گرم رو گرفته اند. اما نگران نباشید، چرا که مانتو شلوار های لنین کرم رنگ، نجات دهنده شما در این زمان هستند که هم جنس و هم رنگ بسیار مناسبی دارند. چرا که این سبک استایل هم زیبایی منحصر به فردی داره و هم ناجی شما در ظل گرماست. اگر از علاقمندان این سبک استایل هستید پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید چرا که کرم رنگی نود و بی نظیره که تقریبا به همه جوره رنگ پوستی میاد و به خوبی ست میشه.

ست مانتو شلوار لینن کرم

با جنس لینن، این جنس محشر بیشتر آشنا بشیم

در واقع لینن یک الیاف طبیعی محسوب میشه که خنکای طبیعی داره و به دلیل بافت سبکی که داره، قابل تنفس و گزینه ای ایده آل برای لباس های تابستانی به شمار میاد. لینن میتونه به خوبی جریان هوا رو برقرار کنه و از تعریق بیش از حد و احساس گرمای زیاد هم جلوگیری کنه. 

ست مانتو شلوار لینن کرم

رنگ کرم واسه استایل تابستونی انتخابی آناس ناناسه

رنگ کرم یک رنگ خنثی محسوب میشه که آرامشی قابل توجه در استایل و شیک گوشی القا می کند. به علاوه اینها، این رنگ میتونه مثل آب خوردن با دیگر رنگ ها ست و هماهنگ بشه و دست شما در انتخاب سار رنگ ها خیلی بازه. این رنگ برای استایل های کژوال و نیمه رسمی میتونه خیلی عالی باشه و به شما ظاهری شیک و در عین حال مینیمال هدیه بده.

ست مانتو شلوار لینن کرم

ست مانتو شلوار لینن میتونه هم لوکست کنه هم راحته و گشاد  

همونطور که تا به اینجا هم در تصاویر منشحخص بود لینن یه راحتی و آزادی جذابی داره که باعث راحتی میشه. در واقع ست مانتو و شلوار لینن به دلیل گشادی و فرمی که داره، تو روزهای گرم تابستانی باعث تحریک پوست نخواهد شد که خب ایت ویژگی واقعا حائز اهمیته.

ست مانتو شلوار لینن کرم

کدوم مدل و برش بین دخترا خیلی محبوبه؟

ست های مانتو شلوار لینن کرم در مدل های متنوع بسیاری طراحی و دوخته میشن. مدل هایی مثل راسته، آزاد، چین دار و غیره از دست ست های منحبوبی هستن که میون دختران جوان طرفدار زیاد داره. کافیست تا شما در هنگام انتخاب مدل ست خود، به فرم اندام خود توجه داشته باشید. اگر خیلی گشاد دوست ندارید پس مدل های راسته برای شما ایده آل ترند و اگر هم مشکلی با اورسایز بودن ندارید مدل های گشادتر مناسب شما هستند. فراموش نشه سبک های چین دار بیشتر برای افرادی که میخوان لاغری اندام خمود را کمی متعادلتر کنند میتونه خیلی مناسب باشه.

ست مانتو شلوار لینن کرم

دیتیل و تزئینات ست استیل لینن به این شکل

ست های لینن کرم رنگ ماهیتی ساده دارند که شما میتونید با استفاده از تزییناتی ظریف، مثل نوار دوزی و یا گلدوزی های کوچیک و شاید هم دکمه های چو.بی اونها رو از حالت ساده در بیارید. یادتون نره که نباید اسن سبک استایل خیلی دیزاین بشه و ادگیش باید حفظ شده باشه.

ست مانتو شلوار لینن کرم

برای داشتن استایل کژوال

تی شرت ساده سفید همیشه و همه جا عالیه. کافیه تا این سبک تیشرت رو تست کنید و زیر مانتوی کرم لینن بپوشید. جهت تکمیل استایل جذاب هم میشه که از صندل های تخت و یا کفش های کتانی استفاده نمود  ظاهری بی نظیر ساخت. کیف های دستی حصیری کوچیک و یا پارچه ای هم میتونن گزینه های جذابی در این این ست باشند که برای تابستان شیک ترینن.

ست مانتو شلوار لینن کرم

اگه دوست داری یه استایل نیمه رسمی بزنی

اگر از طرفداران استایل های نیمه رسمی هستید میتونید که برای زیر مانتو لینن از یک شومیز حریر و یا نخی که رنگی ملایم داره مثل صورتی یا آبی آسمانی و حتی گلدر استفاده کنید. کفش های پاشنه دار با ارتفاع متناسب و کیف دستی کمی رسمی تیز ایده هایی هستند که ظاهر شما رو تکمیل خواهند کرد.

ست مانتو شلوار لینن کرم

ست مانتو شلوار لینن کرم

ست مانتو شلوار لینن کرم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها