|

معرفی انواع لباس مجلسی پوشیده / اوج شیک بودن وقتی مثل خرم سلطان میشی تو تالار

لباس مجلسی ها انواع مختلفی دارند که در این مطلب قراره با مدل های پوشیده‌شون آشنا بشیم و شیک بودن رو در کنار پوشیدگی تجربه کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فقط یکم دیگه مونده تا ماه محرم شروع بشه و بریم تو محرم و صفر. به همین دلیل خب خیلی از خونواده این روزها در حال تدارک مهمونی ها و جشن هایی هستن که میخوان بگیرن. خیلی ها میخوان برن خونه بخت و یا دارن جشن های بله برون و عقد میگیرن، یا عروسی و مهمونی های بعدش. البته که تولد ها و جشن های تعیین جنسیت و بیبی شاور و غیره که خب هر کدوم از اینها لباس های مخصوص به خودش رو داره، در واقع میشه گفت به جز مراسم عروسی که نیاز به لباس سفید عروس داره، باقی جشن ها همگی لباس هایی شبیه به هم دارند. یعنی شما در یک راستا لباس میتونید انتخاب کنید و اینجوری نیست که خیلی دور از همدیگه باشند. همه و همه نیاز به لباس مجلسی دارند که خب برخی از خانوم ها هستن که دوست دارن لباس مجلسی‌شون پوشیده باشه اما نمیدونن چی بپوشن که هم خوشگل باشه و هم پوشیده. چرا که اغلب بر این تفکر هستن که وقتی لباس پوشیده میشه پس مدل خوشگلش رو از دست میده در حالی که اصلا اینجوری نیست و اتفاقا سبک های بسیار شیک و جذابی هستن که در عین حال که پوشیده می باشند، زیبایی شون بی حد و مرزه. میگید نه؟ پس با ادامه مطلب ما همراه باشید و ایده بگیرید.

لباس مجلسی پوشیده

آیتم هایی که لباس مجلسی پوشیده باید طبقشون انتخاب بشه

در واقع لباس های مجلسی لاکچری اینجورین که در انواع و اقسام مدل ها، رنگ ها و البته پارچه های مختلف طراحی و دوخته میشن. پس جهت بهترین گزینه برای خود، خوب که با توجه به فرم بدنتون، رنگ پوستی که دارید و همچنین موقعیت مهمونی انتخاب نمایید. محبوب ترین مدل های لباس مجلسی فراوون هستند که در اینجا با جذاب تریناشون آشنا میشیم.

لباس مجلسی پوشیده

لباس مجلسی های بلند و A  شکل میتونن نواقص بدنتو محو کنن

این سبک از لباس ها دامن های دارند که راسته .و یا کلوش هستند. تجسمی از شکوه و زیبایی رو به نمایش میذارن و جنس هایی حریر، ساتن، مخمل و گیپور دارند. اگر انتخاب شما یکی از این جنس پارچه ها باشه با مدل نام برده، بی شک ظاهری لاکچری خواهید داشت. این لباس‌ ها با برش آزادی که در ناحیه پایین‌ تنه دارند، برای انواع و اقسام اندام ها مناسب هستند و خیلیم خوب میتونن نواقص اندامی رو پنهان کنند.

لباس مجلسی پوشیده

لباس‌ های مدل ماهی واسه خانومای ساعت شنی عالیه

این سبک از لبسا ها بالاتنه ای جذب دارند با پایین تنه ای که البته تا زانو جذب هستش و بعد به تدریج گشاد میشه. این مدل از لباس مجلسی پوشیده میتونه حلوه ای منحنی و بسیار زیبا به اندام شما ببخشه که اگر بدنی شبیه به ساعت شنی داشته باشید ایده آل تر نیز خواهد بود. اگر به دنبال یه لباس مجلسی لاکچری و پوشیده هستید این سبک میتونه روی اندام شما تاکید کرده و گزینه ای منحصر به فرد باشه.

لباس مجلسی پوشیده

در انتخاب لباس مجلسی لوکس و پوشیده به چیا دقت کنیم؟

بی شک اینکه ما چه سلیقه ای داریم اهمیت دار نیست و موارد دیگری هم در زیبا نشون دادن هر چه بیشتر ظاهر ما قابل اهمیت هستن. مثلا اینکه به اندام خود توجه ویژه ای داشته باشیم. مهمترین نکته تناسب لباس با اندام شماست. لباسی که انتخاب می کنید باید به خوبی روی تنتون بنشینه و اندامتون رو خوش فرم تر نشون بده. از پوشیدن لباس هایی که خیلی گشاد و یا بیش از اندازه تنگ هستند خودداری نمایید. 

لباس مجلسی پوشیده

حتما به کیفیت دوخت لباس دقت داشته باشید. اونچه که مشخصه اینه که دوخت تمیز و حرفه‌ های نشونه های بارز از کیفیت بالای لباس مجلسی لاکچری شما هستند. اغلب لباس های مجلسی پوشیده و لاکچری گرون تر از لباس های معمولی هستند، اما خب تو این مورد نیز یادتون نره که کیفیت و اصالت پراچه اهمیت بالاتری دارد.  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها