|

استایل ترندی با کت سوزن دوزی/ فک کردی مانتو کتی رو ست زدن کار شاقیه نه جونم این سختره

در این مقاله در خصوص این که با کت سوزن دوزی چه شلواری بپوشیم صحبت کردیم تا با این آیتم به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی استایل خیلی مهم تر و جلوتر از زیبایی ظاهر هست چون شما برای داشتن یه استایل خوب باید حواستون به خیلی چیزا باشه مثلا بدونید در صورتی که  قد کوتاه هستید لباس مناسب خانم های قد کوتاه چطوریه تا با رفتن به سراغ اون ها اندامتون رو متعادل و قدتون رو بلندتر نشون بدید که خب برای این منظور باید از ویژگی های فیزیکی و ظاهری خودتون اطلاعات کافی داشته باشید به عنوان یه مثال دیگه باید در صورتی که رنگ پوستتون گندمی هست بدونید بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی چه رنگیه تا با رفتن به سراغ اون رنگ پوست خودتون رو روشن تر و زیباتر به نظر بیارید.

پیس ببینید که برای خوش استایل شدن باید چه اطلاعات دقیقی در زمینه های مختلف داشته باشید که خب برای رسیدن به این اطلاعات هم کار شما اونقدرا سخت نیست و راه دشواری رو در پیش ندارید چون این روزا با توجه به دسترسی راحت همه به اینترنت این کار اصلا سخت و دشوار نیست و شما میتونید خیلی راحت در جریان هر چیزی در زمینه ی مد و فشن قرار بگیرید از سبک های استایل بگیر تا ترندها و مدهای روز که خب در این مقاله هم میخواهیم در خصوص یه ترند روز یعنی کت های سوزن دوزی باهاتون صحبت کنیم و در خصوص این که چطور با اون ها ست و استایل بزنید یه سری اطلاعات بدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

کت سوزن دوزی

کت سوزن دوزی رو با شلوار ست کنید و یه استایل شیک و راحت داشته باشید

یکی از اولین پیشنهادهای ما به شما در زمینه ی ست زدن با کت سوزن دوزی رفتن به سراغ شلوار هست البته که در این بین باید توجه کنید که از اون  جایی که کت های سوزن دوزی قد کوتاهی دارن توصیه نمیشه که با هر شلواری استفاده شون کنید پس بهتره که قبل از انتخاب بدونید که چه شلواری بیشتر باهاشون میاد. در وهله ی اول اگر میخواهید با کت سوزن دوزی شلوار بپوشید باید دقت کنید که اندازه ی کتتون خیلی کوتاه نباشه و یه کت متوسط برای این منظور انتخاب کنید و بعد به سراغ شلوارهایی برید که از فاق بلندی برخوردار هستن به عنوان مثال شلوار پلیسه واید با فاق بلند و یا شلوارهای مام استایل پارچه ای و یا حتی خمره ای برای این منظور بسیار مناسب هستن و میتونن در کنار کت های سوزن دوزی یه زیبایی بینظیر به وجود بیارن.

کت سوزن دوزی

برای داشتن یه استایل جسورانه زیر کتتون پیراهن بپوشید

یکی دیگه از پیشنهادهای ما برای ست زدن با کت های سوزن دوزی پوشیدن پیراهن و یا سارافون از زیر اون ها هست چرا که این ترکیب یه جذابیت خاص به استایلتون بخشیده و اون رو بسیار مدرن و امروزی به نظر میاره. پس برای ست کردن کت های سوزن دوزی و کراپ میتونید از پیراهن استفاده کنید ولی در این بین باید به این سوال همم پاسخ بدید که اوکی حالا چه پیراهنی برای این منظور مناسبه که در جواب باید بگیم که اون دسته از پیراهن های بلند و یا سارافون هایی که در ادامه شون دامن بلند و کلوش دارن برای این منظور یه گزینه بسیار زیبا و خاص بشمار میان.

خوبی هم که این مدل از پیراهن ها دارن این هست که شما دیگه دغدغه ای برای این که زیر مانتوتون به عنوان پیراهن چی بپوشید هم ندارید و تنها چیزی که باید انتخاب کنید یه شال و کفش مناسب و ست با استایلتون هست. همچنین شما میتونید برای این که هر چه بیشتر مدرن دیده بشی کفش پاشنه بلند و کیف کلاچ هم داشته باشید.

کت سوزن دوزی

کت سوزن دوزی رو با یه ترندی دیگه یعنی دامن پلیسه ست کنید

یکی از هنرهایی که شما باید در استایل داشته باشید این هست که علاوه بر شناخت ترندهای روز اونا رو کنار هم بذارید و باهاشون ست بزنید مثلا این روز دامن های پلیسه بسیار مد شدن و توی چشم هستن و خب مسلما شما باید برای اون ها یه مانتوی مناسب انتخاب کنید که یکی از گزینه های پیش روتون کت های سوزن دوزی هستن که بسیار در کنار دامن های پلیسه زیبا و شیک دیده میشن و به شما زیبایی یه خانوم شرقی رو میبخشن.

کت سوزن دوزی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها