|

آرایش مناسب دختر 13 ساله/ مامانی و دخترت کلید کرده آرایش کنه اینجوری نامحسوس یادش بده

در این مقاله در خصوص آرایش مناسب برای دختران نوجوان صحبت کردیم و یه آموزش مختصر و مفید در این زمینه ارائه دادیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- قبلا اگر یادتون باشه میگفتن که توی خارج از کشور فقط و فقط خانوم های مسن و سن بالا آرایش میکنن تا اینطوری خانوم های جوان تر از سن کم شروع به آرایش نکنن که خب میتونه یه سری معایب براشون داشته باشه البته معایب آرایش در صورتی بروز میکنه که لوازم آرایشی شما کیفیت خوبی نداشته باشه مثلا در صورتی که صورتتون چرب هست برای آرایش اون باید به دنبال بهترین کرم پودر برای پوست چرب باشید تا علاوه بر این که به زیبایی پوستتون رو کاور کرده و اون رو صاف نشون میده سبب آبرسانی و همینطور کنترل ترشح چربی پوست هم شما بشه و مهم تر از این ها بعد از زدنش صورتتون رو براق نکرده و جلوه ی بدی به ظاهرتون نده.

پس ببینید که برای انتخاب لوازم آرایش باید ریزترین جزئیات رو در نظر بگیرید ولی کار همین جا تموم نمیشه و برای خود آرایش هم شما باید ریزه کاری های زیادی رو رعایت کنید اما مهم ترین اصل در آرایش این هست که زیبایی های چهره تون رو بولد کرده و صد البته ایرادات اون رو بپوشونید به عنوان مثال برای دانشگاه به دنبال آرایش شیک برا دانشگاه باشید که چهره ی شما رو نچرال و زیبا نشون بده نه این که به قدری مصنوعی باشه که ازتون یه فرد دیگه بسازه. حالا در این بین خیلی از دختر خانوم های نوجوون هم به علت جوش های بلوغ و تغییراتی که در چهره شون به وجود میان در برخی از مواقع اعتماد به نفس ندارن و میخوان با آرایش خودشون رو زیباتر نشون بدن که خب میشه به جای این که جلوی اون ها رو بگیریم و از این کار منعشون کنیم این موضوع رو که زیبا هستن رو بهشون یادآوری کرده و همین اصل رو که نباید با آرایش یه فرد دیگه بسازن رو بهشون آموزش بدیم و بگیم در خصوص آرایش هم میتونن در برخی از موقعیت ها اون رو تست کنن که در این مقاله طریقه ی یه آرایش ملیح برای دختر خانوم های نوجوان رو بهتون یاد دادیم، پس با ما همراه باشید.

آرایش نوجوان

ضد آفتاب و کانسیلر بزنید

بهتره که به علت داشتن جوش دختران نوجوان از کرم پودر استفاده نکنن و به جای اون به سراغ ضد آفتاب هایی که آبرسان هم هستن و به سلامت پوستشون کمک شایانی میکنن برن و بعد برای این که تیرگی های موجود در صورت رو مثل گودی چشم بپوشونن از کانسیلر رنگ پوستشون استفاده کنن.

ابروها رو مرتب کرده و شونه بزنید

دختران نوجوان نیازی به این که ابروهاشون رو بردارن ندارن و اصلا این روزا ابرهای پهن و نچرال بسیار مد هستن ولی خب در صورتی که پراکنده بودن و ظاهر رو نامرتب نشون میدادن میتونید اون ها رو یه مقدار تمیز کنید ولی دقت کنید که زیاده روی نکنید تا چهره تون معصومیت خودش رو از دست بده. اما در کل شونه زدن ابروها و مرتب بودن اون ها میتونه زیبایی چهره تون رو بیشتر کنه.

آرایش نوجوان

پشت پلک هاتون رو سایه بزنید

در صورتی که برای مهمونی و یا یه موقعیت خاص حاضر میشید و میخواهید یه آرایش زیبا داشته باشید که به صورت رنگ و روح ببخشه توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ یه سایه ی زیباست که به رنگ چشماتون بیاد هست اما باید دقت کنید که در زدن اون به هیچ وجه زیاده روی نکنید و برای هر موقعیتی هم سایه نزنید ولی در مواقع عادی از رنگ های خنثی و ملایم و در موقعیت های خاص از رنگ های شادتر استفاده کنید.

ریمل تکمیل کننده ی قاب چشم هاتون هست

ریمل به چشم ها جلای خاصی میبخشه و روی زیباتر به نظر اومدن اون ها بسیار تاثیرگذاره ولی در صورتی که مژه هاتون به صورت طبیعی پر و بلند بود بهتون توصیه میکنیم که به جای زدن ریمل از فرمژه استفاده کنید تا چشماتون درشت تر و مژه ها زیباتر به نظر بیاد. شما همچنین میتونید به جای استفاده از ریمل های مشکی از ریمل های رنگی و فانتزی استفاده کنید که دقیقا به سن و سال یه دختر خانوم نوجوون میاد و به چهره اش شادابی میبخشه.

آرایش نوجوان

در قسمت لب ها به یه برق لب اکتفا کنید

برق لب یکی از مناسب ترین گزینه ها برای یه دختر نوجوون هست چرا که با رژ سن و سال شما بیشتر دیده خواهد شد در حالی که برق لب اینطور نیست و حتی سنتون رو کمتر هم به نظر میاره البته که در برخی از مواقع هم مدل های رنگی اون هم وجود داره ولی اونقدرا پررنگ نیستن و میتونید به سراغ استفاده ازشون برید.

آرایش نوجوان

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها