|

دکوراسیون خانه 150 متری / با دیدن دیزاین خونه این خانوم ایده های جذاب دستگیرت میشه

اگر قصد دارید دیزاین منزلتون رو تغیر بدید اما نمیدونید چه کنید بهتره، پس حتما با این مطلب همراه بشید که قراره ایده های زیبایی دستگیرتون بشه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- سلیقه ها در انتخاب دکوراسیون متفاوته. دکوراسیون منزل درست به مانند استایل برای افراد میمونه و شما در حالی که عناصر رو بر اساس سلیقتون انتخاب می کنید، در واقع باید به اصول هم پایبند باشید و طبق اونها پیش برید. دیزاین منزل در واقع خوشگلاسیون خونه هستش که با توجه به بودجه و جیب شما انتخاب میشه. اینکه شما مینیمال پسند هستید یا شلوغ پسند، کارت بانکیتون پر از پوله یا مبلغی متوسط  دارید، همه و همه متفاوته و در واقع دیزاین منزل بر اساس این موارد انتخاب میشن. تا به حال تور خونه کردی های بسیاری داشته ایم، اما اینبار میخوایم بریم سراغ خونه ای که به نظر خیلی لوکس میاد. چرا که جدا از وسایل با کیفیت، مالکین خونه از ترفند هایی در دیزاین استفاده کردن که به لوکس بودن هر چه بیشتر خونه کمک زیادی داشته. این خونه متعلقه به زوجی به نام الهام و محمد هستش که البته خونواده 4 نفره هستن و در خونه یا با متراژ 150 متر زندگی می کنند. این خونه طبقه چهارم قرار داره و در شهر کرج منطقه مهرویلا واقع شده. سه اتاق خواب داره با دو سرویس بهداشتی که سبک دکوراسیونی مدرن نیز دارد. اگر شما نیز از علاقمندن تور خونه گردی هستید و دلتون میخواد برای دیزاین منزل خود ایده هایی زیبا بگیرید، پس با ادامه مطلب ما همراه باشید تا بیشتر با این خونه جذاب آشنا بشیم.

دکوراسیون خانه 150 متری

خونه 150 متری الهام چه ویژگی هایی داره؟

خانوم خونه همونطور که مشخصه بانویی جوان هستن که بر این نظرند خونه باید محلی باشه که میتونه استرس و نگرانی رو فراری بده و افراد خونواده زیر سقفش آروم باشن و در آغوشش احساس آسایش رو تجربه کنند. در واقع هر بخش از خونه الهام بانو با عشق و ذوق طراحی و چیده شده که البته دقت فراوونی هم در خود جای داده. همه و همه چیز، از نورپردازی گرم و دوست داشتنی گرفته، تا دکوراسیونی زیبا که از عاشقی صاحب خونه به این مکان روایت دارد.

دکوراسیون خانه 150 متری

دکوراسیون خانه 150 متری

مبلمانی که با رنگ و مدلشون فضا رو تفکیک کردند

در این منزل که بخش های مختلف به شکل تفکیک شده و کاملا بارز هستن، در واقع رنگ ها نیز نقش بسیار پررنگ و مهمی دارند. اصلا یکی از اصلی ترین کمکی ها جهت جداسازی فضا در خانه، رنگ ها هستند که اگر به درستی انتخاب بشن میتونن به شکل یک پارتیشن عمل کنند. تو این خونه می بینیم که قسمت هال و پذیرایی با دو دست مبل تفکیک شده اند. مبلمان قسمت نشیمن که البته به نظر میرسه مبلمانی شیک تر از قسمت پذیرایی داره، مشکی رنگ با پایه های طلایی هستش در حالی که نشیمن مبلمانی کاملا سفید داره که با میز ناهارخوری ست شده هستش. در واقع وقتی شما تلویزیون روروبروی یک دست مبلمان قرار میدید، اون فضا رو نشیمن می نامیم. در پذیرایی مبلمانی سفید برفی مشاهده می کنید که سبکی مدرن دارند و مینیمال و چون مبل نشیمن کمی شلوغ تره، مبل پذیرایی ساده و بدون تجملات انتخاب شده. 

دکوراسیون خانه 150 متری

دکوراسیون خانه 150 متری

تاثیر نور در فضای خونه؛ با انتخاب هوشمندانه پرده نور رو به خونه بپاشید

همونطور که مشخصه نور در این خونه به شکل فراوونی دیده میشه. انتخاب پرده ها هوشمندانه بوده چرا که نور رو کور نکرده و به زیبایی روشنایی خورشید به فضای خونه پاشیده میشه. الهام بانو در رابطه با سبک چیدمان و انتخاب وسایل میگه از پینترست خیلی ایده گرفتن و در اینستاگرام نیز خیلی چرخیدم و در چیدمان بهم کمک زیادی داشتند. بله دقیقا به همین منوال شما هم میتونید با استفاده از سوشال مدیا به ایده هایی بی نظیر دست پیدا کنید. 

دکوراسیون خانه 150 متری

اکسسوری هایی که میتونن تو دیزاین خونه کمک کننده باشند

از طرفی هم الهام بانو همونطور که خودشون هم اشاره داشتند، از پینترست و اینستا ایده گرفتن که خب این دو فضا در واقع ترند ترین ایده ها رو نشون میده. ثملا این روزها استفاده از اکسسوری ها خیلی مورد توجه قرار گرفته. وسیله های ریزی که خیلی خوشگل هستن و میتونن در دیتیل سازی دیزاین خونه بسیار موثر باشند. سینی های اکسسوری و یا گل و گلدون های خاص. شمع ها و تابلو های منحصر به فرد همه و همه زیبایی هایی هستن که میتونن به دکوراسیون هرچه جذاب تر خونه کمک کنند.

دکوراسیون خانه 150 متری

دکوراسیون خانه 150 متری

ترفند لوکس نشون دادن خونه؛ کافی بار فراموش نشه

رنگ طلایی رنگیست که همیشه برای لاکچری نشون دادن هر چیز استفاده شده. تو خونه الهام هم می بینیم که در قسمت پایه های مبل و یا برفی از اکسسوری ها طلایی به کار برده شده که خب همین میزان کافیه تا هم محیط لاکچری تر نشون داده بشه و هم اینکه بیش از اندازه نیتس که چشم رو بزنه.

از طرفی هم کافی بار از دیگر ترند هایی هستش که در چد سال اخیر مد شده و شما میتنید به مانند الهام بانو یک کافی بار کوچیک بسازید که خب هم قابل استفاده هستش و هم اینکه به شدت در لاکچری نشون دادن خونه کمک میکنه. 

دکوراسیون خانه 150 متری

دکوراسیون خانه 150 متری

دکوراسیون خانه 150 متری

دکوراسیون خانه 150 متری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها