|

خوره رستوران گردی داری؟ هرجا تا حالا رفتی به کنار این 4 رستوران لوکس شمال تهرون دریاب

خیلی از افراد هستد که رستوران گردی براشون تفریح حساب میشه و به همنی دلیل در اینجا قراره با لوسک ترین رستوران های شمال تهران آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ایران از دست کشور هایی محسوب میشه که غذا خوردن واسه مردمش به شدت اهمیت داره و خیلیم هم خوش خوراک و پرخور هستیم. آخه میدونید که ما ایرونی ها از قدیم ندیم اهل پخت غذاهای سنتی پر و پیمون بودیم و هستیم که خب همین مسائل باعث شدن تا این چنین خلقیاتی پیدا کنیم و خیلی هم مهمون نواز باشیم و برای مهمونامون هم از لحاظ خوردنی ها سنگ تموم بزاریم. اما جدا از این موضوعات خوردن غذا در بیرون از خونه و تست غذاهای مختلف تو رستوران هم برامون جذابیت زیادی داره که خب هر کسی بنا بر بودجه ای که داره به نحوی این کار رو انجام میده.

در این مطلب قراره ما با 4 رستوران لوکس و خفن در شمال تهران آشنا بشیم که به نظر میاد گزینه جالبی باشه چرا که همیشه فقط خوشمزه بودن غذا نیست که اهمیت داره و گاهی اوقات دیدن و تست غذاهای عجیب و یا رفتن به فضاهایی که لوکس هستند هم میتونه یه حس جالب داشته باشه. پس در ادامه با ما همراه باشید.

رستوران لوکس تهران

رستوران های بالا شهر تهران چه ویژگی هایی دارند؟

یکی از تفریحات ما گذروندن وقت با خونوادمون و یا دوستامون در رستوران ها هستش که خب هم دو هم جمع میشیم و هم اینکه یه غذای خوشمزه میزنیم بر بدن. خیلی از خانواده هستند که این کار رو انجام میدن و متناسب با درآمدی که دارند ماهی یک یا چندین بار این حرکت رو انجام میدن. اما یک رستوران به غیر از ارائه غذاهای خوشمزه باید یک سری آیتم های دیگه رو هم داشته باشه تا بتونه رستورانی درجه یک باشه، که متاسفانه بسیاری از رستوران ها اونها رو رعایت نمی کنند.

مثلا اینکه کیفیت غذا بالا باید باشه

یا اینکه تمیزی و پاکیزگی رستوران خیلی مهمه

دکور و فضای رستوران مناسب و زیبا باشه

رفتار پرسنل رستوران به شدت اهمیت داره

برخورد و بهداشت گارسون ها خیلی مهمه

انتخاب صحیح غذاها در رستوران برای ارائه

داشتن منو غذا برای مشتری که اگه نباشه واقعا بده

معقول بودن قیمت غذا تو جذب مشتری هم خیلی مهمه

آشپزخانه قابل رویت هم عالیه

حضور مسئول رستوران در کنار مشتریان

داشتن میزهای شیشه ای هم باحاله

داشتن نور کافی و شلوغ نبودن به حد کلافگی

هماهنگی بین پرسنل رستوران

رستوران لوکس تهران

رستوران شاندیز یکی از لاکچری ترین رستوران های شمال تهران

رستوران شاندیز همیشه تو یادمون رستورانی لوکس و گرون دیده شده که خب باید بگیم همینطور هم هست و  رستوران شاندیز یکی از لوکس ترین و لاکچری ترین رستوران های بالا شهر تهران محسوب میشه که مبشه گفت پاتوق هنرمندان و چهره های مشهور نیز هست. این رستوران دارای دکوراسیونی فوق العاده زیبا، پرسنلی خوش برخورد و غذاهایی عالی و خوشمزه هستش که کیفیت بی نظیر سرویس دهی از مهمترین آیتم های خدمات دهی این رستوران می باشد. رستوران شاندیز واسه جشن تولد یا سورپرایز کردن دوستاتون میتونه یه انتخاب فوق العاده باشه که البته اگه کمی دست و دلباز باشید و براتون مقدور باشه، باید بگیم این رستوران قیمت های بالاتر داره اما خب ارزشش رو هم داره.

آدرس این رستوران جذاب کجاست؟ تهران، جردن، بلوار صبا، شاندیز جردن، طبقه دوم، وی آی پی (الیزه)

رستوران لوکس تهرانرستوران لوکس تهران

رستوران هندی تاج محل یه رستوران معروف هندی تو ایران

خب تو ایران رستوران هندی کم نیست و باید بگیم رستوران تاج محل از معروف تریناشه که تنوع غذایی گسترده ای داره. اگر از دوست داران این سبک غذایی هستی اینجا میتونی انواع غذاهای هندی تند رو تست کنی و به معنای واقعی حالشو ببری. 

از طرفی هم این رستوران یه محیط فوق العاده بکر داره که با غذاهای بی نظیرش عالی میشه جوری که تجربه خوردن یه غذای هندی واقعی و خوشمزه رو اینجا میتونی تجربه کنی. رستوران هندی تاج محل از دست رستوران های لاکچری شمال تهران می باشد.

آدرس این رستوران جذاب کجاست؟ تهران، میدان ونک ـ خیابان ملاصدرا ـ خیابان شیخ بهائی جنوبی ـ پلاک ۲۹

رستوران لوکس تهران

رستوران لوشاتو از لوکس ترین رستوران های بالای تهران

شاید براتون اسم این رستوران عجیب به نظر بیاد که خب باید بگیم لوشاتو به زبان فرانسوی به معنی "قصر" هستش که باید اعتراف کنیم این رستوران واقعا مثل قصر میدرخشه! 

رستوران لوشاتو منوی به شدت متنوعی از غذاهای کمیاب همچون خاویار بلوگا داره و غذاهای خفن فرانسوی و غذاهای دریایی هم تو منوی این رستوران چشمگیره. از از دست غذاهای معروف لوشاتو میشه به "شاتو بریان، فیله مینیون، تورندو، فیله استیک،آنتراکت، ماهی سرخو، ماهی قزل آلا با سس کره و لیمو، ماهی آزاد آب شیرین پرشده با اسفناج، فیله ماهی حلوا با سس بادام، لابستر کاردینال، میگو سوخاری و میگو با ترخون و سس خامه" اشاره داشت که تستشون مثل بهشت میمونه.

آدرس این رستوران جذاب کجاست؟ تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از عباس آباد، روبروی پمپ بنزین، هتل رامتین،پلاک ۲۱۵۳، طبقه زیرین، رستوران بیستانگو

رستوران لوکس تهران

رستوران پرانیک از رستوران های فوقِ فوق جذاب در شمال تهران

خیلی از فضاها دیگه به کافه رستوران تبدیل شدن و کافه رستوران پرانیک هم یکی از اونهاست که البته یه محیط جذاب و خانوادگی، مناسب شمایی که با خانواده و یا نامزدتون میرید داره. پرانیک صرف غذا رو در محیطی منحصر به فرد ارائه میده و البته با کیفیتی متفاوت که میتونه در نوع خود خاص و جالب باشه.

منوی پاستای این رستئران هم خیلی خوبه و واسه اون دست از افرادی که طرفدار غذای ایتالیایی با طعم و کیفیت ایده آل میتونه گزینه ای عالی باشه.

آدرس این رستوران جذاب کجاست؟ تهران، خیابان ولیعصر ،‌بالاتر از میدان ونک ،‌خیابان عطار ، مجموعه ونک

رستوران لوکس تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها