|

فرش های مدرن پذیرایی / اگه هال مثه قفس تنگ و تاریکه نباید فرش کلاسیک بندازی اینا مده

در این مقاله در خصوص فرش های مدرن پذیرایی صحبت کرده چندتا از اونا رو نشون دادیم تا ایده بگیرید و خرید براتون راحت تر بشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- داشتن دکوراسیون خوب آرزوی بسیاری از خانوم هاست ولی خب آرزو داشتن یه چیزه و تلاش برای محقق کردن اون یه چیزه دیگه مثلا یه عده برای برآوورده کردن این آرزوشون میرن و یه سری اصول و قواعد دکوراسیون رو یاد میگیرن  و با پیاده سازی اون ها در چیدمان خونشون دکور رو به بهترین شکل ممکن درمیارن طوری که هر کسی با دیدنش حظ کنه که خب این یعنی تلاش مفید مثلا در مورد فرش که موضوع این مقاله ی ما هست خیلی ها که فرش کلاسیک دارن باید نحوه ی چیدمان فرش کلاسیک رو یاد بگیرن تا اینطوری فضاشون به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشه چون بالاخره فرش المان مهمی هست توی خونه.

بله درسته فرش مهمه چرا که یه آیتم بسیار بزرگ در منزل شما بشمار میاد که بی نهایت هم توی دید هست و صد البته که یکی دو تا هم نیست و بیشتره بنابراین خیلی مهمه که به چیدمان اون توجه کنید و صد البته در تلاش برای این باشید که اون رو با سایر المان های موجود در دکوراسیون ست کنید مثلا در صورتی که مبل قهوه ای دارید باید بدونید که مبل قهوه ای با چه فرشی ست میشه تا فرش درست رو در کنار اون خریداری کنید. یه موضوع دیگ هم که وجود داره این هست که شما باید در جریان ترندهای روز هم در خصوص فرش قرار بگیرید به همین دلیل در این مقاله قصد داریم چندتا از فرش های مدرن پذیرایی رو بهتون نشون بدیم و در خصوص این آیتم یه سری نکات رو بهتون بگیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

فرش های مدرن پذیرایی

با فرش مدرن فضایی لوکس بسازید

این روزا دکوراسیون به سمت و سوی خلوت شدن رفته و یه جورایی مدرن شده که خب در این صورت مسلما دکوری ها در فضا کمتر خواهند بود و و تمرکز روی استفاده ی بهینه از فضا هست طوری که باعث بشیم فضا بزرگتر از حد معمول دیده بشه. پس با این حساب میشه گفت که یه دکور مدرن فرش مدرن هم میخواد ولی موضوعی که وجود داره این هست که شما میتونید به سراغ فرش هایی برید که رنگ خنثی دارن و اینطوری تمرکز رو روی باقی اجزا بذارید تا بیشتر به چشم بیان و یا میتونید با کمک رنگ و طرح فرش یه نقطه ی کانونی ایجاد کنید که همه ی توجه ها رو به سمت فرش میبره و این کار رو میتونید در همه ی قسمت های خونه انجام بدید.

یعنی فرقی نمیکنه که آشپزخانه باشه، پذیرایی باشه و یا اتاق خواب در کل شما میتونید برای هر جا از فرش مدرن اون هم با این روش استفاده کنید ولی خب فرش های مدرن هم انواع مختلفی دارن که باید دقت کنید که نوع درست رو در محل درست قرار بدید مثلا فرش های شگی که یکی از انواع فرش های مدرن هستن که پرز بلندن از این رو انداختن اون ها در پذیرایی و آشپزخانه به هیچ وجه توصیه نمیشه چون امکان کثیفی در این فضا بیشتره و در صوتی که آت و آشغال بره لا به لای این فرش ها درآووردن اون ها کار سختی خواهد بود.

فرش های مدرن پذیرایی

فرش های مدرن پذیرایی

برای دکور کردن فرش مدرن به نکات زیر توجه کنید

برای دکورسیون فرش های مدرن باید در ابتدای امر تعیین کنید که چه سایز فرشی رو باید خریداری کنید که برای این منظور می بایست طول و عرض اتاق رو اندازه گرفته و بعد از هر طرف نیم تا یک متر کم کنید تا اینطوری فرش به دیوار نچسبه و بین اون و دیوار یه فاصله ای باشه که این فاصله موجب بزرگتر و دلباز دیده شدن فضا میشه.

مطمئن باشید که حداقل دو تا پایه ی جلویی مبلمانتون توی پذیرایی روی فرش قرار داشته باشه تا اینطوری علاوه بر این که فرش سر نمیخوره پاها موقع نشستن روی فرش قرار بگیره نه روی زمین خشک و خالی.

به ست بودن فرش با آیتم های بزرگ مثل مبل و پرده توجه کنید چون در این صورت میتونید هارمونی برقرار کنید البته که در این بین جزئیات و وسایل ریزه میزه هم تاثیر خودشون رو خواهند داشت.

فرش های مدرن پذیرایی

فرش های مدرن پذیرایی

جنس فرش مدرن 

نکته ای که در خصوص هر چیزی باید به اون دقت کنیم جنس هست که خب فرش هم از این قضیه مستثنی نیست و شما باید موقع تهیه اون به جنسش توجه بسیار داشته باشید که در این بین فرش هایی که از جنس اکریلیک هستن از قابلیت شستشوی بالا برخورداره بوده و رطوبت رو به خودشون جذب نمیکنن از این رو بهترین گزینه برای جنس فرش انتخابی شما بشمار میان.

فرش های مدرن پذیرایی

فرش های مدرن پذیرایی

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها