|

چه فرش هایی همیشه مده/ این رنگ تا ابد رو بورسه اگه داریش تبریک بهت تو یه مدشناس قهاری

در این مقاله در خصوص این که چه فرش هایی همیشه مده صحبت کردیم و نمونه ای از اون ها رو بهتون نشون دادیم تا خرید راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از افراد هستن که روی دکوراسیون خونشون حساسن و علاقمندن که چیدمان منزلشون به بهترین شکل ممکن انجام بشه طوری که هر کسی با دیدنش حظ کنه که خب الان که شما در حال خوندن این مقاله هستید هم احتمالا یکی از این افرادید و حوزه ی فرش براتون جالب هست که البته باید هم باشه چون مسلما شما دست کم دو تا فرش رو توی خونتون دارید و چه بسا تعداد اون ها بیشتر هم باشه از فرش برای راه پله بگیر تا فرش جلو سینک ظرفشویی و... به همین دلیل مهم هست که همه ی چیزهایی که مربوط به این آیتم هست رو بدونید تا با توجه به اون هنگام خرید و یا بعد از اون بهترین عملکرد رو داشته باشید.

مثلا در خصوص خرید شما باید به ست بودن و یا نبودن اون با سایر المان ها در فضا دقت کنید مثلا در صورتی که کابینت هاتون در آشپزخانه سفید هست باید به دنبال این باشید که بدونید رنگ فرش برا آشپزخانه با کابینت سفید باید چه رنگی باشه که بهم بیان تا اینجوری اون هارمونی که مدنظرتون هست رو برقرار کنید و بعد از اون هم که باید به نحوه ی چیدمان فرش در فضا دقت کنید تا بهترین دیزاین رو داشته باشید. ولی در این بین یه موضوعی هست و اون توجه به ترندهاست یعنی شما موقع خرید باید بدونید که مدهای روز چیا هستن تا دکورتون به روز و مدرن باشه ولی یه سری فرش ها هستن که همیشه مدنن و هیچوقت هم از اسب مد نمیفتن که در این مقاله به اون ها پرداختیم و قصد داریم جواب این سوال رو که چه فرش هایی همیشه مده رو بهتون بدیم، پس با ما همراه باشید.

چه فرش هایی همیشه مده

فرش سرمه ای یکی از انتخاب های همیشه به روز و زیبا

رنگ سرمه ای برای خیلی از افراد یه رنگ نشان دهنده دی آرامش هست و همچنین خیلی از دانشمندان هم اینطور بیان کردن که این رنگ به افراد انرژی داده و باعث تجدید نیرو در اون ها میشه از این رو خیلی از طراحان دکوراسیون به استفاده از این رنگ در دکور علاقمند شدن و بیشتر از پیش از سرمه ای بهره میگیرن. این رنگ در دسته ی رنگ های سرد قرار داره و به همین دلیل احساس صمیمیت رو به خونه میاره.

البته نکته ای که در خصوص اون باید بهش دقت کنید این هست که این رنگ فرش برای خونه ها و فضاهایی که کوچک هستن گزینه ی مناسبی نیست چرا که به علت تیره بودن فضا رو کوچک تر از چیزی که هست نشون میده. همچنین این رو هم اضافه کنیم که رنگ های تیره سبب کمتر دیده شدن ارتفاع محیط هم میشن و در کل بهتره که توی دکوراسیونتون در صورتی که میخواهید از این رنگ فرش استفاده کنید سایر المان ها رو رنگ روشن تهیه کنید تا تعادل محیط از بین نره.

چه فرش هایی همیشه مده

فرش قرمز یاد آوره گذشته ای که در آینده جای داره

در هر دوره ای یه عده افراد هستن که سنتی پسندن و یه جورایی خونه هاشون رو هم با علاقه به این موضوع تزیین میکنن که خب آدم ناخودآگاه با دیدن خونشون یه حس آشنا و نوستالژی میاد سراغش و خودش رو توی گذشته حس میکنه و پرت میشه به دوره ای که دغدغه ها کمتر بود چون زمان هر چقدر جلوتر میره و بالا رفتن سن آدم مشکلاتش هم انگار با خودش بزرگ میشن بگذریم، حالا در این بین یکی از رنگ فرش هایی که یادآوره گذشته هست فرش لاکیه که همیشه ی خدا طرفدارهای خودش رو داشته چه در فرش های مدرن و برای دکوراسیون مدرن و چه در فرش های کلاسیک و برای دکوراشیون کلاسیک به هیچ وجه فرقی نمیکنه این رنگ فرش همیشه روی بورس خواهد موند.

چه فرش هایی همیشه مده

فرش طوسی جلوه ی مدرن و با شکوهی به خونتون میبخشه

این روزا که متراژ خونه ها داره کم و کمتر میشه افراد به این فکر میکنن که چطور از فضای موجود در منزلشون استفاده ی بهینه کنن و صد البته که بتونن در این بین فضا رو با چیدمان درست بزرگتر هم به نظر بیارن که خب به همین دلیل علاقه ی خیلی ها به سمت و سوی دکوراسیون مدرن رفته که خب این مدل از دکور هم برای خودش یه سری رنگ های محبوب داره که در این بین رنگ طوسی یکی از اونا هست که میتونه فضای خونه ی شما رو بسیار بزرگتر از اون چیزی که هست نشون بده و صد البته یه جلوه ی مدرن بهش ببخشه که خب هیچ وقت هم از مد نمیفته.

چه فرش هایی همیشه مده

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها