|

مبل قهوه ای رو با چه فرشی ست کنیم؟ / با سلیقه باش تنها رنگ که برا ستش مناسبه کرم نیست

در این مقاله در خصوص جواب این سوال که مبل قهوه ای رو با چه فرشی ست کنیم باهاتون صحبت کردیم و یه سری رنگ ها رو برای این منظور پیشنهاد دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه دکور خوب یه هدف کاملا مشخص برای همه ی خانوم ها هست چرا که بالاخره خانوم شاغل هم که باشه مدیر خونه خودشه و اونه که تصمیم میگیره چی کجا باشه و در نهایت هم اگر دکور خوب باشه از چشم خانوم میبینن و بد هم باشه دوباره پای خودش مینویسن و خب دقیقا به همین دلیل هست که خانوم ها در تکاپو و تلاش برای رسیدن به دکوراسیون خوب هستن که البته در این بین باید یه سری از اصل و قواعد پایه دکوراسیون رو بدونن و با استفاده از اون ها فضا رو منسجم و زیبا به نظر بیارن و شاید حتی براتون جالب باشه که در این بین میتونن با یادگیری نحوه چیدمان فرش برا بزرگتر نشون دادن خونه متراژ فضا رو هم حتی با خطای دید بزرگتر از چیزی که هست جلوه بدن.

بنابراین روی اصول حرکت کردن در خصوص دکور میتونه حسابی به نفع ما تموم بشه حالا ما در این سری از مقالاتمون به کلی در خصوص دیزان و دکور فرش، انواع اون و همچنین ست کردنش با سایر آیتم های موجود در خونه صحبت کردیم و حتی نمونه هایی از مدل های ترند اون رو مثل زیباترین فرش عروس بهتون نشون دادیم تا در جریان مدهای روز باشید و خرید راحت تری انجام بدید چرا که در غیر اینصورت ممکن هست که دکورتون دمده و قدیمی به نظر بیاد بنابراین به این نکته توجه کنید. گفتیم که در خصوص ست بودن فرش هم با سایر المان های موجود در دکو صحبت هایی کردیم که حالا در این مطلب هم دوباره میخواهیم در این مورد صحبت کنیم و برای این سوال که مبل قهوه ای رو با چه فرشی ست کنیم یه سری جواب بدیم که احتمالا برای رسیدن به چیدمان خوب بهتون کمک خواهند کرد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

مبل قهوه ای رو با چه فرشی ست کنیم

مبل قهوه ای رو با چه فرشی ست کنیم؟ فرش هایی به رنگ خاکی

در صورتی که مایل بودید به پذیرایی خونه یه مقدار رنگ و روح ببخشید توصیه ی ما به شما برای رنگ فرش رفتن به سراغ رنگ های خاکی هست که میتونن شامل زیتونی، سفالی و یا زنگار باشن که برای شما یه محیط بی نهایت دلنشین و گرم ایجاد میکنن و خب به خوبی هم با قهوه ای ست میشن و از اونجایی که مثل قهوه ای از طبیعت الهام گرفته شدن میتونن فضا رو بسیار نچرال و خاص جلوه بدن.

در این بین یه فرش که به رنگ سفالی هست میتونه به زیبایی هر چه تمام تر با مبل قهوه ای رنگ شما ست بشه چرا که این رنگ ها در چرخه ی رنگ مکمل هم هستن. البته که فرش زیتونی هم میتونه با مبلمان قهوه ای خوب باشه و برای شما یه فضای طبیعی و خاص خلق کنه.

مبل قهوه ای رو با چه فرشی ست کنیم

مبل قهوه ای رو با چه فرشی ست کنیم؟ با فرش هایی به رنگ خنثی

یکی از مطمئن ترین و ساده ترین گزینه هایی که برای رنگ فرش ست با مبلمان قهوه ای در دسترس شما خواهد بود رفتن به سراغ فرش هایی به رنگ خنثی مثل کرم، بژ و یا خاکستری هست که میتونن با قهوه ای حسابی هماهنگ بشن و برای شما یه دکور منسجم و زیبا خلق کنن چرا که با رنگ غنی مبل شما تضاد و یا رقابت ندارن. در اصل رنگ های خنثی خاصیت متعادل کردن فضا رو دارن و میتونن آرامش رو به اون هدیه بدن.

پس بژ میتونه یه انتخاب محبوب و زیبا برای بودن در کنار مبل قهوه ای باشه که بسیار هم پرطرفداره و فضا رو دنج و دلپذیر میکنه. کرم و خاکستری روشن هم میتونن در نوبه ی خودشون برای بودن در کنار قهوه ای گزینه های عالی و منحصر به فردی باشن که باعث میشن نقطه ی کانونی، مبلمان باشن و رنگ اون ها و در ادامه ی اون طرح و شکل و شمایلشون بسیار به چشم بیاد.

مبل قهوه ای رو با چه فرشی ست کنیم

مبل قهوه ای رو با چه فرشی ست کنیم؟ با فرش هایی به رنگ آبی و سبز

آبی و سبز رو میشه از اون رنگ هایی بشمار آوورد که به زیبایی هر چه تمام تر میتونن با قهوه ای ست بشن و یه جلوه ی آرامشبخش به فضا بدن. آبی رو در چرخه ی رنگ میشه مخالف قهوه ای دونست که از این لحاظ میتونن مکمل هم دیگه باشن. فرش سبز هم که با قهوه ای تضاد داره و شما میتونید از از این تضاد موجود بین اون ها به نفع خودتون استفاده کنید و یه زیبایی خاص و بینظیر در دکوراسیون ایجاد کنید.

مبل قهوه ای رو با چه فرشی ست کنیم

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها