|

چیدمان فرش کلاسیک به سبک کاخ های عربی / فرشت گلی گلیه میخوای خونت مجلل بشه دکورش اینه

در این مقاله در خصوص چیدمان فرش کلاسیک در دکوراسیون کلاسبیک براتون صحبت کردیم که میتونید با توجه به اون دیزاین منحصر به فردی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا هر کسی دوس داره که خونه و زندگیش بهترین باشه البته که نه تنها در این زمینه بلکه در هر زمینه ای افراد دوست دارن که بهترین ها ماله خودشون باشه ولی خب دنیا یه جوریه که دست بالای دست بسیار هست و اگر زیاد تو دور این بهترین ها بیفتیم شاید در انتها مریض بشیم ولی نباید هم به هر چیزی هم قانع باشیم چون اینطوری دست از تلاش برمیداریم فقط در این بین باید تلاش کنیم که خونه و زندگیمون رو از دیروز و دو سال پیش خودمون بهتر کنیم نه کس دیگه ای به همین منظور در این مقاله میخواهیم در خصوص چیدمان فرش کلاسیک که بین ما ایرانی ها طرفدارهای بیشماری داره براتون صحبت کنیم.

فرش رو میشه یکی از بزرگترین آیتم هایی که در خونه ی ما به چشم میخوره به شمار آوورد که از اونجایی که کف خونه رو به کلی پوشش میده حسابی توی چشم هست و نظر هر بیننده ای رو جلب میکنه و بسته به سبک دکوراسیون خونمون باید انتخاب بشه مثلا برای دکور مدرن چیدمان فرش مدرن و برای دکور کلاسیک هم چیدمان فرش کلاسیک رو باید پیاده سازی کنید و از این طریق یه فضای زیبا و چشم نواز خلق کنید که لایق شما و خونه و زندگیتون هست و پس توجه به دکور و دیزاین کلی خونه ی  شما بسیار مهمه حالا در ادامه بریم سراغ دونستن سبک چیدمان فرش کلاسیک.

چیدمان فرش کلاسیک

چیدمان فرش کلاسیک در دکور کلاسیک

برای دکوراسیون کلاسیک باید به سراغ اون دسته از فرش هایی برید که طرح های پیچیده و شلوغی دارن و خبری از سادگی در اون ها نیست و تک رنگ بودن و دو رنگ بودن هم نه بلکه چند رنگ بودن یکی از ویژگی های بارز اون هاست که به سبب طرح و نقوش شلوغی که دارن این امر بدیهیه. حالا در بین فرش های کلاسیک برای این مدل دکور میتونید به سراغ طرح های افشان، بته جقه، درختی و خشتی برید که دارای شلوغی بیشتر و در نهایت خودنمایی و جلوه ی زیباتر در دکوراسیون شما هستن. البته که در این بین بهتره که برای این که سر گیجه نگیرید از طرح های شلوغی که دارای رنگ های تند هستن استفاده نکنید.

در صورتی که دکورتون کلاسیک هست و میخواهید برای برای پذیرایی خونتون از فرش های کلاسیک استفاده کنید بهتره که به سراغ اون دسته از فرش هایی برید که اندازه شون از فضای شما کوچک تر هست تا از این طریق یه قسمت هایی که کفپوش و یا موکتتون دیده بشه و در صورتی که پذیرایی کوچک هست باید فرش و دیوار حداقل بیست سانتی متر و در صورتی هم که بزرگ هست تا چهل سانتی متر از هم فاصله داشته باشن.

چیدمان فرش کلاسیک

برای رنگ مورد نظر فرش های کلاسیک باید بگیم که تنوع رنگی این دسته از فرش ها بسیار بالاست و به همین علت اول بهتره که فرش رو انتخاب و خریداری کنید و بعد با توجه به رنگ های موجود در فرش اقدام به خرید مبلمان و همچنین پرده ها کنید تا از این طریق بتونید یه هارمونی زیبا در خونه برقرار کنید و همچنین برای بزرگتر نشون دادن فضا به سراغ رنگ های روشن در این مدل فرش ها برید و در صورتی هم که فضا بزرگ هست و نمیخواهید که اون رو از حالت دنج بودن خارج کنید و یه جورایی گرما بهش ببخشید توصیه ی ما رفتن به سراغ رنگ های تیره تر هست.

در خصوص اندازه ی فرش هم باید بگیم که طوری باید فرشتون رو انتخاب کنید که پایه های جلویی مبلمانتون روی اون ها قرار بگیرن به صورتی که پای شما بعد از نشستن روی مبل با فرش برخورد کنه و همچنین این مسئله از لیز خوردن فرش هم جلوگیری میکنه. در خصوص اندازه ی فرش زیر میز غذاخوری هم باید در مواقعی که صندلی ها رو به عقب میکشید برای نشستن باید تمام پایه های اون ها روی فرش قرار بگیره و پای شما فرش رو حس کنه.

چیدمان فرش کلاسیک

در خصوص فرش آشپزخانه هم در صورتی که کابینت های شما طرح چوب داشتن بهترین انتخاب شما فرش های کلاسیک و ایرانی هستن در این فضا که میتونید میزان شلوغی و نقوش اون رو با توجه به شلوغیه آشپزخونه انتخاب کنید به این صورت که در اگر آشپزخانه با وسیله های زیادی اشغال شده بود به سراغ فرش های کلاسیک خلوت تر برید و در صورتی که اونقدار شلوغ نبود آشپزخانه برای جلوه دادن به اون سراغ فرش هایی با طرح های شلوغ و رنگ های جذاب برید.

چیدمان فرش کلاسیک

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی